Hakutulokset

1. Cherry Maua

Liftasitko nuorena? Pelottavin liftimatkasi?

Mä aloin kerran yhdelle rekkakuskille puhua että mun isä on ihan paska kalkkis eikä ymmärrä mitään. Näin kyllä rekkakuskin ilmeestä, että taisi ymmärtää enemmän isääni kuin minua. Sanoin, että en taidakaan puhua enempää. "Parempi varmaan niin", totesi rekkakuski. Vähänkös hävetti. :ashamed...
  2. Cherry Maua

Liftasitko nuorena? Pelottavin liftimatkasi?

Joo, tuli nuorena liftailtua. Pelottavin matka oli sellainen, jossa kuski (mies) alkoi kertoa istuneensa linnassa, kun oli aiemmin tappanut jonkun kirveellä. Tuijotti puheittensa lomassa hullun kiilto silmissä. Minä siinä että jaahah, vai niin. Koitin olla mahdollisimman neutraali ja samaan...
  3. Cherry Maua

Nainen pelästyi taas, koen tämän touhun jo hyvin loukkaavana

Et ole koskaan sattunut mun kanssani samaan hissiin. En ruukaa edes katsomaan keitä sinne kanssani tulee :D Saatika että häkeltyisin, tai sanoisin jotain.
  4. Cherry Maua

Huomenna sairalaan tarkastukseen ja mun on pakko tehdä päätös, mitä teen???

Näitä kun lukee, jo ihan toivoo että pääsis taas synnyttämään :D Tsemppiä!
  5. Cherry Maua

Mikä tuttipullo imetetylle lapselle?

No jaa. Ehkä aika kultaa muistot, mutta meillä lapsille kelpasi aina tisu ja pullot vuorotellen jos asia niin vaati. Vaikka pääasiassa imetin.
  6. Cherry Maua

Kun katsot tuntematonta ja tuntematon katsoo sinua, niin missä vaiheessa käännät katseesi pois?

Itse en katsele tuntemattomia, mutta jos huomaan tuntemattoman katselevan minua, niin katson kyllä takaisin että mitäs nyt....:O
  7. Cherry Maua

jätättekö siemenet vadelma kakkutäytteisiin?

Vadelmahan on melkein pelkkää siementä....ei oo ketään haitannut aiemminkaan...:xmas:
  8. Cherry Maua

Naisten nimet ja luonteenpiirteet

Ei ollut mun nimi listalla, mutta naisten nimistä se, joka on lähinnä nimeäni, liippasi kyllä kuvauksensa kohdalta melkoisen läheltä:D
  9. Cherry Maua

Onko Estelle nyt niiiiiiin kaunis?

Uskon, että tulee. Hänellä on jo nyt erittäin selkeät piirteet, sellaiset aatelisen hienostuneet :)
  10. Cherry Maua

Onko Estelle nyt niiiiiiin kaunis?

Mä oon yhden kerran. Mun tuttavan vauva oli vastasyntyneenä laiha,ryppyinen, pitkäraajainen ja näytti kasvoiltaan ihan vanhalta ukolta! Kun ikää tuli puoli vuotta, alkoi näyttää ihan söpöltä ja nätti poika on tullut. Mun omat vauvat on aina olleet sellaisia punkeroita että. Tosin heillä taas...
  11. Cherry Maua

kaunko teillä ponnistusvaiheet on kestäny synnytksissä?

Plus se että aika harva tietää treenailla alapään lihaksia ennen ekaa synnytystä. Ei kuulu päivittäiseen jumppatuokioon.
  12. Cherry Maua

Varo ettei sentään tipahda!:attn:
  13. Cherry Maua

Mulla meni ekassa 30 minsaa, oletan että epparipuudutus vaikutti aika tavalla ja piti väkisin työntää, oli vielä aika ylhäällä kun sai alkaa ponnistaa. Toisessa meni 5 minsaa samoin kolmannessa. Vaikka tuntuikin että tulivat kolmella/neljällä ponnistuksella.
  14. Cherry Maua

7v ei haluaisi ulkoilla lainkaan...

Ahaa, okei :) Meillä vähän samansuuntaista lomilla, houkutella saa ulos. Mutta hyvä että eskarirutiinit pitävät yllä arjen jouhevaa sujumista kuitenkin :)
  15. Cherry Maua

7v ei haluaisi ulkoilla lainkaan...

Eikö ole siis vielä koulussa? Mites eskari? Sielläkin tulis ulkoiltua ja saatua kavereita.
  16. Cherry Maua

voi hitto mua ärsyttää kun vien lasta päiväkotiin ja ne tädit...

Tuollainen käytös osoittaa suorastaan ammattitaidon puutetta. Olen kohdannut samaa niin töissä, kuin omien lasten hoitopaikoissa. Onneksi edes jotkut hoitohenkilökunnasta ovat asianmukaisia ja suhtautuvat lapseen lämmöllä myös hoitoon tulemisen hetkellä.
  17. Cherry Maua

mitä mä teen? Onko tämä kipu normaali? Hulluksi tulen

Viimeisimmät päivitykset ennen synnytystä? Hurjaa! Ei muuta kuin tsemppiä.
  18. Cherry Maua

Ketkä kolme sankaria ottaisit täältä mukaan, jos

Tällä tuntemuksella en ketään teistä. Valitan. Menisin ihan itse sinne, jos jotain pitäis valita niin paperia, kynä ja kirjoja. Eiköhän sieltä ruokaa löytyisi, Jos oletetaan, että saari olisi vain ihmisistä autio:D
  19. Cherry Maua

Mini-pill ja väsymys??

Jaa, minä luin että minipili ja väsymys.....:laugh:
  20. Cherry Maua

Ex ei koskaa ottanu suihin

Ugh. Olen puhunut.

Yhteistyössä