Varo ettei sentään tipahda!:attn:1. 59min
2. 7min
3. 1min
Seuraavaa ei varmaan tarvi ees ponnistaa
Varo ettei sentään tipahda!:attn:1. 59min
2. 7min
3. 1min
Seuraavaa ei varmaan tarvi ees ponnistaa
Plus se että aika harva tietää treenailla alapään lihaksia ennen ekaa synnytystä. Ei kuulu päivittäiseen jumppatuokioon.Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;25772014:Mulle taas kätilö sano että ku tulee nopeesti ni on lantionpohjalihakset kunnossa, mitä pidempää kestää ni sen heikommassa kunnossa on lihakset - milläs sitä lasta ponnistaa jos lihakset on surkeet. Ei sulla pallokaa kauas heittäessä lennä ilman voimaa.
Kaikilla ne lihakset siellä on, ja kaikki niitä osaa käyttää. Ero on siinä, että jos on myös löysä pillu niin vauva tulee nopeasti. Hyvät lantionpohjalihakset ei automaattisesti tarkoita, että pillu on kireä.Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;25772014:Mulle taas kätilö sano että ku tulee nopeesti ni on lantionpohjalihakset kunnossa, mitä pidempää kestää ni sen heikommassa kunnossa on lihakset - milläs sitä lasta ponnistaa jos lihakset on surkeet. Ei sulla pallokaa kauas heittäessä lennä ilman voimaa.
No ei kyllä huomaa. Huomaiskin!Alkuperäinen kirjoittaja Eikä;25771617:Huomaa tässä kyllä kuinka se värkki löysenee synnytysten mittaan. Enää ei voi synnyttäneet väittää muuta!
Missä kohtaa haukuin? Sen sijaan itte auot päätäs ja käsket ampumaan itteni. Mä vaan vertasin ettei ilman voimaa mikään liiku mihinkään. Eikä todellakaan kaikki osaa sitä työntövoimaa käyttää, suurin osa tutuista ei oo ees ikinä ennen lapsen syntymää tienny koko lantionpohjalihaksista...Alkuperäinen kirjoittaja Eikä;25772249:Kaikilla ne lihakset siellä on, ja kaikki niitä osaa käyttää. Ero on siinä, että jos on myös löysä pillu niin vauva tulee nopeasti. Hyvät lantionpohjalihakset ei automaattisesti tarkoita, että pillu on kireä.
Ei se pillu siitä ainakaan parane mitä enemmän lapsia synnyttää, haloo!
Mikä siinä on, että kun tällä sivulla sattuu sanomaan jotain, mistä joku talipää ei tykkää, niin ollaan heti haukkumassa? Ammu itsesi, jos et muuta keksi.
"Ei sulla pallokaa kauas heittäessä lennä ilman voimaa." Eikö ole haukkumista? Etkö juuri kutsunut minua tyhmäksi?Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;25775341:Missä kohtaa haukuin? Sen sijaan itte auot päätäs ja käsket ampumaan itteni. Mä vaan vertasin ettei ilman voimaa mikään liiku mihinkään. Eikä todellakaan kaikki osaa sitä työntövoimaa käyttää, suurin osa tutuista ei oo ees ikinä ennen lapsen syntymää tienny koko lantionpohjalihaksista...
Mun pusaamat synnytykset on kai sitten kasvattannu miehen elintä niin että väljyydestä ei oo ongelmaa Ei se "pillu" siitä mihkään muutu pidemmmällä aikavälillä - ei sitä voi olettaa että viikko tai kuukausikaan synnytyksetä keho on palautunu.
edit:
Vähäkö taas käy keittää kirjottajat jotka tietää kaikesta kaiken. Kroppahan ei voi olla erillainen.
Oli miten oli oon tyytyväinen että ei tartte tunteja/päiviä lasta pusata pihalle kivuissani vaan ne tulee nopeestija silti samalla värkillä saan miehenkin tyydytettyä.
sulla ei taida olla lapsia. ei se vauva sieltä itsestään tipahda vaan tosissaan saa ponnistaa niillä lantionpohjalihaksilla. värkin löysyydellä ei ole mitään merkitystä.Alkuperäinen kirjoittaja Eikä;25771617:Huomaa tässä kyllä kuinka se värkki löysenee synnytysten mittaan. Enää ei voi synnyttäneet väittää muuta!