Ketkä kolme sankaria ottaisit täältä mukaan, jos

• Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti
Ottaisin Ultramariinin, koska hän on niin rauhallinen ja kaunosieluinen. Lisäksi uskon, että hän voisi olla rauhallisen, kauniin aution saaren tarpeessa.

Toinen valinta onkin vaikea. Järjellä ottaen valitsisin jonkun käytännöllisen ja neuvokkaan oloisen, vaikkapa Aamuäreän, joka on vieläpä kaiken lisäksi söpö. Jos joku mies pitää olla niin Data olisi ehkä valintani, koska hän vaikuttaa paitsi älykkäältä, myös hauskalta ja käytännölliseltä.

Lisäksi valitsisin erään, jota kaipaan kovin, ja jota haluaisin halata. Valitettavasti hän ei voisi tulla mukaani.

Tällä tuntemuksella en ketään teistä. Valitan. Menisin ihan itse sinne, jos jotain pitäis valita niin paperia, kynä ja kirjoja. Eiköhän sieltä ruokaa löytyisi, Jos oletetaan, että saari olisi vain ihmisistä autio:D

miee
Keittiönoidan, se varmasti keksisi meille ruokaa autiolla saarellakin.
Mummeliisan, ainakin he yhdessä osasivat tehdä ruoan. Siltä saisi varmasti äidillistä lohdutusta, mä kun oon tämmönen pelkuri.
Sit jonkun miehen, ihan vaan meidän naisten iloksi :D Vahvakin saisi olla.

Jonseredin, koska luotan hänen taitoihinsa rakentaa esimerkiksi meri- tai järvikelpoisen lautan. Puhumattakaan sitten muista taidoista.

Keittiksen, koska hän kykenisi hyödyntämään saaren ruokatarjonnasta kaiken mahdollisen herkulliseksi kokonaisuudeksi. Puhumattakaan sitten muista taidoista.

Miän, koska hän osaisi loihtia väliaikaisen asumuksemme ympäristön kauniiksi loisteliailla kukka-asetelmillaan. Puhumattakaan sitten muista taidoista.

Ehkä tällä porukalla pärjäisimme. Tulisi sitten samalla kaikki pääilmansuunnatkin edustettua sopivasti ;D

"mie"
Mummeliisan, se huolehtisi ruuasta ja sen sellaisesta.

Anatolia, olisi joku tolkun ihminen ja samalla hoitaja, jos sairastun :)

Ja Päättömän, kun joku mieskin kai olis oltava :D

Yhteistyössä