Mikä tuttipullo imetetylle lapselle?

Kuopus oppi vasta kahdeksankuisena juomaan pullosta, oli normaali Ainun tuttipullo, mutta nykyään eniten tykkää Tommee Tippeestä, joka kai muistuttaa rintaa parhaiten.

Minä puolestani en ymmärrä, miksi ei opettaa lapselle myös pulloa? Onhan se mukava, kun voi itse poiketa jossain ja jättää vauvan isänsä kanssa - eikä ole niin kiirettä takaisin :)

Viimeksi muokattu:
meillä oli pullo käytössä 2vkon ikäisestä, kerran tai kahdesti sai päivässä. monesti ainakin toisen annoksen lypsin ja toisen sai sitten apteekin korviketta. meillä on siis (jo kolmas..) maitoallerginen, ja haluttiin ehdottomasti pitää kiinni sopivasta korvikkeesta. jos olisikin tullut tilanne että imetys olisi pitänyt pakosti lopettaa, niin ei oltaisi jääty tyhjän päälle jossa ainoa sopiva korvike ei pian olisi kelvannutkaan.
hyvin oli siis käytössä sopuisasti tutti, tissi ja pullo :D 10kk imetin

"Sini"
Itse olen käyttänyt lasisia tuttipulloja enkä palaisi mistään hinnasta muovisiin. En usko että ovat ainakaan lämmitettäessä turvallisia...
Lifefactoryn pullot ovat osoittautuneet hyviksi ja pitkäikäisiksi, koska sama pullo muuntuu ensin nokkomuki-pulloksi, sitten isommalle juomapulloksi. Tyyriitä ovat, mutta ilokseni huomasin että alalla alkaa olla myös Suomessa hiukan hintakilpailua :)

http://www.verkkokauppa.com/fi/search?q=lifefactory

Yhteistyössä