pp.
Ihan tavis vauva ja ihan söpökin. Ei kuitenkaan ehkä niin ylivertainen kuin mitä annettiin ymmärtää. Tietysti onhan se omin aina kaunein, vaikka olisikin vähän sinnepäin.
Niin. Aika "vanhan" oloinen. Siis ihan hyvällä tarkoitan.Mun mielestä on oikeasti kaunis vauva. Ei ruttuinen punainen rusina mitä moni vastasyntynyt on - aivan ihania ne ruttunaamatkin tietty, hellyyttäviä.
Perustele, miten kaikki vauvat on aina kauniita.. Tai ollaan me kaikki ihmiset kauniita peace and love.Tottakai on! Vauvat ovat aina.
No en minäkään oo nähny mutta silti oon sitä mieltä, että myös vauvoissa on todella kauniita vauvoja ja tavis vauvoja, aivan kun lapsissakin, jotku on todella kauniita lapsia, toiset ihan tavallisen näköisiä, ja sama aikuisissakin, ei kaikki aikuisetkaan oo kauniita, ehkä tätä tässä tarkoitettiin...Mä en ikinä oo viel nähny rumaa vauvaa!
Jaa, kyl mä oon nähnyt. Miten jotain voi edes pitää kauniina, jos kaikki on samaa. eli ei ole mitään vähemmän kaunista, mihin verrata.Mä en ikinä oo viel nähny rumaa vauvaa!
Mä oon yhden kerran. Mun tuttavan vauva oli vastasyntyneenä laiha,ryppyinen, pitkäraajainen ja näytti kasvoiltaan ihan vanhalta ukolta! Kun ikää tuli puoli vuotta, alkoi näyttää ihan söpöltä ja nätti poika on tullut. Mun omat vauvat on aina olleet sellaisia punkeroita että. Tosin heillä taas myös se pyöreys tasoittunut iän myötä ja hoikkia sekä nättejä lapsia ovat kaikki.Mä en ikinä oo viel nähny rumaa vauvaa!
Uskon, että tulee. Hänellä on jo nyt erittäin selkeät piirteet, sellaiset aatelisen hienostuneetAlkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25771818:no ei mikään sulo prinsessa, vois vaikka pojaksi luulla. mutta voihan siitä tulla silti kaunis
prinsessa, kun kasvaa