Onko Estelle nyt niiiiiiin kaunis?

• Viestiketjun aloittaja pp.
  • Ensimmäinen viesti
pp.
Ihan tavis vauva ja ihan söpökin. Ei kuitenkaan ehkä niin ylivertainen kuin mitä annettiin ymmärtää. Tietysti onhan se omin aina kaunein, vaikka olisikin vähän sinnepäin.

"Jep"
Voi herranen aika... sen siniverisyydenkö olisi pitänyt taata lapselle verrattoman kaunis ja upea ulkomuoto?? :D Kauneus on aina katsojan silmässä, ja kun äiti tai isä katsoo omaa lastansa, eiköhän se ole aina se maailman kaunein ;)

pp.
[QUOTE="Jep";25769832]Voi herranen aika... sen siniverisyydenkö olisi pitänyt taata lapselle verrattoman kaunis ja upea ulkomuoto?? :D Kauneus on aina katsojan silmässä, ja kun äiti tai isä katsoo omaa lastansa, eiköhän se ole aina se maailman kaunein ;)[/QUOTE]

ihan uutisoitiin suureen ääneen, miten on oikea kaunotar. Siis ennenku kuva oli julkaistu.

"outo"
[QUOTE="niin";25769979]Ei minusta ole. Mutta ehkä hänestä tulee vielä samalla tavalla persoonallisessa tavalla kaunis kuin äidistään. Tätinsä veroista kaunotarta hänestä tuskin tulee.[/QUOTE]

Mä oon aina ihmetellyt, mikä siinä Maddessa on se juttu, kun hänen kauneuttaan hehkutetaan. Mun mielestä Victoria on kauniimpi.

"vieras"
Ihan tavallinen vauva. Ja lähes kaikki vauvat ovat ylisöpöjä, mutta ei niitä erota toisistaan kuin vasta muutaman kuukauden iässä ja musta vasta silloin voi sanoa, onko joku vauva kauniimpi kuin toinen.

Mä en ikinä oo viel nähny rumaa vauvaa!
Mä oon yhden kerran. Mun tuttavan vauva oli vastasyntyneenä laiha,ryppyinen, pitkäraajainen ja näytti kasvoiltaan ihan vanhalta ukolta! Kun ikää tuli puoli vuotta, alkoi näyttää ihan söpöltä ja nätti poika on tullut. Mun omat vauvat on aina olleet sellaisia punkeroita että. Tosin heillä taas myös se pyöreys tasoittunut iän myötä ja hoikkia sekä nättejä lapsia ovat kaikki.

Yhteistyössä