Hakutulokset

1. S

Lapsen hoito kotona kun molemmat vanhemmat töissä??

Onko kellään kokemusta miten onnistuu jos molemmat vanhemmat ovat samassa työpaikassa, tekevät eri vuoroa ja "lapsi vaihdetaan portilla". Lapsemme nyt 9 kk ja äitiyslomani päättyy pian. Emme hoitoon halua vieraalle lastamme vielä tässä vaihessa viedä. Hoitovapaa on taloudellisesti mahdotonta...
  2. S

Minkä ikäisenä pyörän kyytiin?

Me tehtiin tytön kanssa eka pyöräreissu n. 6 kk ikäisenä. Tehty kylläkin vain lyhyitä lenkkejä, max 30 min. Meidän pyöränistuimen kun saa hiema kallistettua taaksepäin, ettei ihan suorassa tarvitse istua.
  3. S

Kova kiire ihmisillä eron jälkeen mennä kihloihin...

Mä oon ihmetellyt samaa. Tunnen ainakin kolme miestä, jotka jättäneet pitempiaikaisen (monta vuotta yhdessä) avovaimonsa ja kuukauden päästä tavanneet uuden ja menneet samantien kihloihin + muuttaneet yhteen. Muutaman kuukauden päästä sitten vauva tulossa. Jos tämä johtaa vain siitä, että...
  4. S

Pahoinvoinnista

Pahoinvointi alkoi n. rv 7 ja loppui rv 39+5 kun vauva syntyi. Ja ei ollut pahoinvointi mistään lievemmästä päästä tosiaankaan. :x
  5. S

Meille syntyi...

:'( Voimia koko perheelle :hug:
  6. S

Miten TEILLE käy jos uusi lama tulee?

Varmaan menis asunto myyntiin :whistle:
  7. S

Eikö nyt oikeesti muka mistään löydy tällaista...

Täältä löytyy jonkinlainen http://www.babyshop.fi/product_catalog.php?c=109
  8. S

niistä piltin ja bonan etiketeistä

Ootteko lähettäneet purkeista koko etiketti-vyötteen vai leikanneet pelkän sen etuosan missä kuva ja otsikko??? Kauhee nippu kun noita on..
  9. S

Häähommia..

Monet ei varmaan tiedä kun olen monissa autoissa just lastusatiinia nähnyt. Mut hyvä tietää omalle varalle =) :flower:
  10. S

tälläistä settiä ajateltiin lapsen huoneeseen

Mut sit joutuu ostaan uudet kalusteet. Kun ostaa jo pienelle hyvät niin ei tarvii ostaa uusia ja myydä vanhoja.
  11. S

Häähommia..

Lastusatiininauhaa saa esim. Sinooperista. Sitä monesti käytetään, mut haluatko sitä..
  12. S

tälläistä settiä ajateltiin lapsen huoneeseen

Ei ole minun makuuni. Tykkään kalusteista joita voi lapsi käyttää vielä vanhempanakin. Kun lapsi vanhempi, niin noi lojuu jossain varaston perällä turhina.
  13. S

Koiravauvoja

Jos haluat vain itsellesi toisen koiran. Osta sellainen. Jos olet kasvatustyöstä kiinnostunut, niin osta rotukoira ja teetä sillä pennut. Sekarotuisella ei kannata pentuja teettää. Mistä tiedät vaikka uros olisi koirasi lähisukulainen ja pennuista tulisi tosi sairaita??
  14. S

Koiravauvoja

Kennelliitolla on Pevisa-ohjelma roduille, josta voit etsiä omalle rodullesi vaadittavat tutkimukset. Omalla rodullani esim. silmät ja polvet on tutkittava ennen jalostusta. Isoille roduille myös mm. lonkat on kuvattava. On myös katsottava omaa koiraansa vieraan silmin ja mietittävä onko koiran...
  15. S

miten teillä kutsutaan isovanhempia?

mun vanhemmat mummo ja vaari. Miehen pappa ja mamma. En voi sietää "mamma" nimitystä, mutta kun rouva itse vaatii olla mamma. :kieh:
  16. S

Viisaudenhampaan leikkaus

Eli särkylääkettä vaan kaappiin muutama paketti. Mullakin kaks hammasta kasvaa ihan vinossa poskee kohti. Aikoinaan yksi viisaudenhammas vedettiin ilman leikkausta kun en saanut suuta auki kun oli niin vinossa poskeen. :(
  17. S

Viisaudenhampaan leikkaus

Onko kokemuksia? Itsellä kolme viisaudenhammasta, jotka pitäisi leikata pois. Onko teiltä leikattu useampaa kerralla? Millainen toimenpide yleensäkin ja miten toipuminen??
  18. S

Hammasröntgen ja raskaus?

Niin ja mun tapauksessa ne sanoivat, että kuvia ei voi ottaa, ellei ole sitä essua (lyijyä vai mitä??)
  19. S

Hammasröntgen ja raskaus?

Mä meinasin joutua kun lääkäri ei ollut lukenut esitietolomaketta ollenkaan. En edes tietänyt ettei röntgeniä voi ottaa raskaana. Olivat jo valmistelemassa kuvaukseen kun raskaus tuli muusta syystä puheeksi. En tajua mitä hyötyä niistä esitietolomakkeista on kun eivät edes lue niitä! :/
  20. S

Pakastettu raparperi viime syksyltä

Hyvä! Ei muuta ku leipomaan :p

Yhteistyössä