Hakutulokset

1. Muua

Miksi lapsi "tarvitsee" tabletin?

:O:hug:
  2. Muua

Olen intuitiivinen näkijä, katson 10 ekalle

Kannattaako haaveilla kolmannesta lapsesta? Tulenko tekemaan joskus viela niita hommia nykyisen tyoni lomassa, joista aluan alkaen haaveilin?
  3. Muua

Voisin nostaa kortin 5 ensimmäiselle

Mullekin!
  4. Muua

Millaisia viikonloppu suunnitelmia

Pitkasta aikaa vapaa (tai lahes vapaa) viikonloppu. Rannalle mennaan :)
  5. Muua

Koska poistaisin hormonikierukan..?

Kiitos vastauksista...Onko se hyva asettaa hormonikierrukan poistamisen yhteydessa?
  6. Muua

Koska poistaisin hormonikierukan..?

Okei, kiitos vastauksista... taidan kallistua kuparikierukkaan... Kauanko sita pidetaan ja minka hintainen on?
  7. Muua

Lottovoittaja paikalla. Haluatko kysyä jotain?

Onko uusi auto ja asunto? Onko paljon rahaa jaljella?
  8. Muua

Hääkysymys naisille

Ilmoitat etukateen etta henk.koht. esteiden vuoksi paaset valitettavasti vaan vihkimiseen.
  9. Muua

Voiko tällainen muka olla totta, olisiko jollain tietoa? Mies väittää ihan tosissaan että

Niimpa! Ja siis joulupukinhan lahes kaikki nakee joka joulu, jossei muuten ni telkkarissa mainoksissa jne. Kuka muka vaittaa ettei ois olemassa!
  10. Muua

Ystäväni SOTKUINEN koti

Meilla siivoaa siivooja aamulla ja illala joka paiva, mutta tiettyyn aikaan paivasta koti on silti POMMIN jaljilta.
  11. Muua

Voiko tällainen muka olla totta, olisiko jollain tietoa? Mies väittää ihan tosissaan että

Ei juma, mikä tollo. Seuraavaks varmaan väittää et Muumipappa on joku satuolento. Se kiusaa sua, ap!
  12. Muua

Eikö täällä kukaan tappele miehensä kanssa huutaen/haukkuen...

Olisi se ihana jos voisin sanoa etta meilla ainoastaan rakastetaan. Mies on kuitenkin hyvin temperamenttinen mita sanoihin tulee. Tulistuu nollasta tuhanteen ja kayttaa tosi ikavaa kielta. Tama on tosin hyvin lyhytkestoista. Aina pyytaa anteeksi. Usein lahden ikava kylla tahan huutamiseen...
  13. Muua

Millä veruukkeella voi pitkityttää häätöä?

En olisi halunnut lahtea sotajalalle juuri tuosta syysta, en missaan tapauksessa. Kieltamatta en tullut ajatelleeksi faktaa, etta saattavat voida pitkittaa tuota haatoa. Sita taalla nyt juuri kyselenkin, etta onko heidan ylipaataan mahdollista tuota pitkittaa? Jos minulla kuitenkin on toteen...
  14. Muua

Millä veruukkeella voi pitkityttää häätöä?

Juu ei olla mitaan semmoista tekemassakaan. Emme edes asu Suomessa. Tassa nyt vaan odotellaan...
  15. Muua

Kumman vastuulla ne lapset enemmän on äidin vai isän?

Jaa...no meilla kylla ihan tasapuolisesti molemmilla. Tai no, se kumpi on paremmin silla hetkella kuulolla
  16. Muua

Mikä joulussa ihaninta?

*itse joulun odotus (ehdin kaukomailta Suomeen 5 paivaa ennen joulua eli ehdin viela kauppaan haistelemaan joulukiiretta ym. ja nakemaan mainoksia tv:sta) *joululaulut *aattona se koko tunnelma, laheiset, pukki, hautausmaa, lumiukko, hienot vaatteet, kuusi, ruoka, lahjat, riisipuuro...
  17. Muua

Luomusynnytys?! Apua kaipaan.

Itse synnytin molemmat lapset ilman kivunlievitysta. Tai no, ilokaasua sain, eli ei kai luomusynnytykseksi lasketa. Millaista tietoa olet vailla? Mita kipuun tulee, mua ei ainakaan niin paljoa saattunut ettenko tekisi samaa uudestaan. Silla hetkella ehka ajattelin etta "on taa hullun hommaa"...
  18. Muua

Riittävä peruste vuokralaisen hätämiseen?

Nostan vielä jos jollain jotain fiksua lisättävää
  19. Muua

Juuri niin! Annoin jopa eräpäiväksi 18. kutakin maksukuukautta kun pyysivät. Virhe. JA vuokran myohästymiset on siis laskettu tuolta sovitusta eräpäivästä alkaen.
  20. Muua

Voi ei. Ovat kyllä ihania kultamussuja! Oi että riepoo!

Yhteistyössä