Hakutulokset

1. Muua

Riittävä peruste vuokralaisen hätämiseen?

Sit vaan odotellaan. Ja toivotaan että maksavat nyt nuo rästinsä jokatapauksessa. Heiltä tuli vuokrasopimuksen alkaessa sossulta 2kk maksusitoumus, mutta kun soitin juuri kyseiseen laitokseen, on sitoumus vanhentunet eivatke he ol uusinet sita. Nain o9llen minulla ei ole edes takuuvuokraa...
  2. Muua

Jos vuokralainen on asunut asunnossa yli vuoden, on vuokranantajalla velvollisuus normaalioloissa antaa 6kk irtisanomisaika. Poikkeustilanteissa (kuten luullakseni tama) voidaan sopimus purkaa heti ilman minkaanlaista varotusaikaa. Annoin heille kuitenkin kaksi viikkoa.
  3. Muua

Ok, perintään on mennyt jo kaksi vuokraa. Perintätoimisto hoitaa myos häätojä ja he ovatkin sen prosessin nyt alulle panneet. Kysyin että onko tuo 2kk riittävä peruste ja heidän mukaansa on. Mutta joka paikassa lukee eri tavalla. Olisin ehkä voinut vielä neuvotella, mutta vuokralainen ei ole...
  4. Muua

Nipo? Olen kyllä ollut aika kärsivällinen mielestäni. Blue, itse taas ymmärsin että painoarvoa on myos jos myohästelyä on tapahtunut useamminkin.
  5. Muua

Sanokaa nyt, että olen oikeassa. Olen pyytänyt vuokralaista poistumaan vapaaehtoisesti, annoin siis vuokrasopimuksen purkuilmoituksen. Olen hakenut jo häätoakin. Vuokralainen sanoo että etsi parhaillaan asianajajaa, eikä suosstu poistumaan sillä perusteita ei ole tapeeksi. Ovatko nämä...
  6. Muua

Kivoja J alkusia tytön ja pojan nimiä!

Jooseppi
  7. Muua

Voiko 2-vuotiaalle laittaa korvikset?

Mun mielesta lapsen tulee voida itse paattaa. Mutta ei tuo korviksien laitto ehka se synneista suurin silti ole. Tytto sai 7-vuotislahjaksi, olis halunnut jo edellisvuonna. Nyt 5-v pikkusisko ruinaa itselleen, ei annea ainakaan vuoteen viela. Kayttaa magneetilla kiinnitettavia.
  8. Muua

jatka tarinaa...

En ole koskaan pitänyt itseäni koiraihmisenä, mutta Raimo, tuo naapurini kääpionsautseri sai sisälläni syttymään suuren halun tarttua...
  9. Muua

Te joilla on TV päällä koko ajan

Meilla ei ole tv paalla kokoajan, mutta vastaan silti. Itseasiassa meilla ei ole edes telkkaa. Mutta leffoja katsotaan koneelta juurikin silloin ku lapset nukkuu. Ja jopa kovalla volyymilla ja samassa huoneessa. Nukkuvat oikein hyvin.
  10. Muua

Voinko laittaa masuasukin kuvan joulukortteihin?

Mut mahasta sais tuunattua joulupukin, tonttulakki siihen vaan taalle ja vahan jos partaa valkasis. Napa on hyva nena, jos jo pullottaa.
  11. Muua

Alkaisitko suhteeseen entisen alkoholistin kanssa?

Voisi olla mun kirjoittama. Paitsi 10 vuotta ollaan yhdessä oltu. Mies oli juuri raitistunut.
  12. Muua

Uimahallissa poika naisten puolelle?

Mun puolestani (nain aikuisen nakokulmasta) saisi tulla vaikka taysi-ikaisyyteen asti, mutta juurikin tuo mahdollisiin koulukavereihin tormaaminen asettaa ihan hyvan rajan. Eli koululainen omalle puolelle. Itse muistan ekaluokkalaisena olleeni uimalassa isani ja pikkusiskoni kanssa. Menin kylla...
  13. Muua

Paljonko teidän lapsenne syövät oikeasti makeaa?

Sunnuntasin on karkkipaiva, tyyliin tikkarin ja karkkiaskin verran syovat silloin. Jatskia ehka kerran-pari/kk Mehua ottavat pillimehun verran kouluun maanantaisin (asutaan ulkomailla ja omat evaat kouluun). Muuten eivat mehuja juo, paisti silloin talloin tuoreista hedelmista puristettuna...
  14. Muua

Palstan miehet, miksei naisetkin.. Kuinka tärkeää miehelle on se, miltä nainen näyttää alasti?

Ma kuulun kylla siihen kastiin, etta kun ihmiseen ihastuu/rakastuu, silloin kylla tuntee naita tunteita ihan kaikkia ulkoisia muotojakin kohtaan. Eli silla ei ole patkaakaan valia milta toinen nayttaa. Sama patee ystaviin. Huippuystava nayttaa mun silmissa kauniilta, vaikka ei niin kaunotar...
  15. Muua

Apua! Nimi pitäis päättää tänään!

Toivo Oiva
  16. Muua

Minkä erikoisen nimen haluaisit antaa lapsellesi (jos uskaltaisit)?

Hei mulle toi Scarlett! Ei vaan, ihana nimi mutta Suomessa Skarletti olisi: /
  17. Muua

Lauri, Ella ja ...?

Alva tai Inkeri Juho tai Eero
  18. Muua

Luuletko että miesi pärjäisi lastan kanssa jos kuolisit?

Ai...No meilla esim mies on ostanut kaikki lasten kengat viimeisen parin vuoden ajan tytoille. Vaatteita ostan valilla minakin. Kaverilahjan ostaa se kumpi menossa kaupungille ja kaverikylailyt sopii mies tiettyjen, mina tiettyjen ihmisten kanssa. Mitas tossa on outoa? Oli siis vastaus tahan...
  19. Muua

Kuinka usein lapsi kylpuun/suihkuun?

Itse kayn joka ilta, aamuisinkin usein. Lapset 4v ja 7v kay joka ilta suikussa. Shamppoopesu kerran viikossa. Saippuaa kayttavat pari-kolme kertaa viikossa kroppaan. Asutaan ulkomailla, taalla hikoilee. Mutta kun vietamme Suomessa n3kk/vuosi, samat rutiinit toistuu. Ehka joskus saataa...
  20. Muua

Luuletko että miesi pärjäisi lastan kanssa jos kuolisit?

No meilla kylla molemmilla vahemmilla on ihan samat taidot, vastuu ja periaatteet mita lasten hoitamiseen ja kasvatukseen tulee. Eli ihan yhtalailla parjaisi kun minakin vastaavassa tilanteessa.

Yhteistyössä