"mymmeli"
Jos oot tykästynyt johonkin Suomessa harvinaiseen nimeen, mutta et vois kuvitella antavasi sitä omalle lapselles järkisyistä, niin kerro mikä nimi sellainen olis ja miks et antais sitä kuitenkaan.
Mun mielestä toi Tunna toimis ihan hyvin. Oon kuullut nimen Unna, joten eiköhän Tunnakin toimis ihan hyvin.Timjami, Loki ja Tunna olivat mietinnässä olevia nimiä. Ensimmäisen tyrmäsi mies, toinen taipuu oudosti suomen kielessä "Lokille" ja kolmas on ruotsia... Mutta nämä kaikki ovat ihania nimiä!
Tytölle ihana nimi olisi Lori, mutta kuten mies sanoi, "Lorilorilorilori..." ei kuulosta hyvältä.
Täh!?! Miten niin liian erikoisia!? Ihan hyvin mun mielestä sopii suomalaiselle tytölle noi nätit nimet. Antaa mummojen vaan tukehtua pullaansa, jos ne sellasesta tukehtuu.Alkuperäinen kirjoittaja höhpöh;29045476:Vadelma ja Lila on ihania. Ovat kuitenkin tänne tuppukylälle niin erikoisia että mummot tukehtuis pullaansa kun lukisivat lehdestä kaste-ilmoituksia...
Minusta kuulostaa Tunsin yhden jenkkitytön, jonka nimi oli Lauri. Olivat ensin meinanneet kirjoittaa sen Lori, mutta sitten muuttivat kirjoitusasua kunnioittaakseen suomalaisia sukujuuriaan. Ja onhan se tosi nätti tytön nimi, jos pojankin.Tytölle ihana nimi olisi Lori, mutta kuten mies sanoi, "Lorilorilorilori..." ei kuulosta hyvältä.
Hei mulle toi Scarlett!Jos ihan kaikista sais päättää ni mulla ois tytöt Autumn ja Scarlett. Ei vaan ihan toimi Suomessa.