Tässä ennustus sinulle. Tasapainoinen ystävyys vastoinkäymisten keskellä. Ihminen, joka on sinun puolellasi ja jonka varaan voit laskea. Sinun on tehtävä jokin päätös rationaalisesti, mutta ei näy viitteitä siitä, mihin suuntaan se kannattaisi tehdä. Kaksintaistelu, joko kirjaimellinen tai sanaista peistä taittaen käyty.Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29217958:Ja paska, taaskaan en kerennyt kun tää palsta ei pelitä.
Taloudellinen tappio, köyhyys, rahapula. Et ole yksin ongelmasi kanssa, koska muutkin ovat samassa veneessä. Kaikki ei ole menetetty, ja uudet tilaisuudet odottavat sinua. Saatat etsiä taloudellista tai moraalista tukea väärästä paikasta. Nyt on aika muuttaa nopeasti suhtautumista rahaan.Näätkö lisää?
Vauraus ts. sadonkorjuun aika. Projektin onnistunutta valmistumista. Voi merkitä sinulle henkilökohtaista saavutusta ja aineellista hyvinvointia. Kodissa tapahtuu jotain, kenties remontti tai pian edessä olevaa muuttoa. Kiittämättömyys voi aiheuttaa pettymyksiä.Mulle !!!
Aineellinen turvallisuus, omaisuus. Säilytät tähän mennessä hankitun omaisuutesi. Rahaongelmat ratkeavat vielä, ja saavutat hyvän toimeentulon. Rahaa pankissa. Kateellisuus ja ahneus voivat ilmetä elämässäsi.Miten käy, joudunko jäämään eläkkeelle vai löytyykö vielä työ?
Roteva nuorimies. Epäitsekäs ystävä tai rakastaja. Hän on luonteeltaan äkkipikainen ja lempi tai viha syttyvät helposti. Edessä voi olla kodinvaihto. Mustasukkainen ihminen, joka nauttii riidoista. Kinaava ja päällekäyvä mies.Minulle, pyydän
Raskaat velvollisuudet ja stressaava, työntäyteinen elämä. Saatat ottaa kantaaksesi toisten taakkoja. Se ei ole viisasta nyt. Sinua saatetaan käyttää hyväksi, joten ole tarkkana.Laita mulle
Vahva, terve ja urheilullinen kypsään ikään ehtinyt mies. Kunniallinen vanhanaikaisessa mielessä. Mahdollisesti liikemies. Hän on reilu, lempeä ja epäitsekäs. Erinomainen neuvoja ja eroottisesti kiihkeä. Mies voi olla omien mielipiteidensä orja. Vahvat näkemykset.Hei Lokki, olisiko liikaa vaivaa nostaa vielä yksi kortti?
Mukaudut helposti, olet uuttera ja nuori ihminen. Innostut herkästi. Saatat olla yliaktiivinen ja kyllästyt nopeasti. Kenties uskoton rakastaja.Mullekin!
Ihmissuhteen päättyminen, suru, emotionaalinen tuska ja mitättömyyden tunne. Tulevaisuus näyttää lupaavalta. Ei kannata haaskata aikaa suremiseen vaan etsiä onnea toisaalta. Vaikea elämäntilanne, josta kuitenkin saat enemmän kuin menetät. Onneton aika päättyy pian.Mulle, kiitos <3