IhanaValo
Vieläkö ehtis mukaan?
Tai no, ei varmaan viiden ekan joukkoon mutta jos aikaa ois vielä..
Hidas kasvu ja tulevaisuuden suunnittelu. Pitkän aikavälin suunnitelmat kantavat lopulta hedelmää, mutta edellyttävät huomattavaa kärsivällistä ponnistelua. Paiskit töitä, mutta sinusta saattaa tuntua että poljet paikallasi, vaikkei niin ole. Älä anna periksi.Voi, mäkin niin haluaisin kortin!
Nostaisitko jos vielä jaksat ja ehdit?
Innostava haaste, joka saa adrenaliinin virtaamaan suonissa. Kilpailu, tarve näyttää, mihin pystyy. Uusi liikuntaharrastus viriää. Nyt on hyvä hetki neuvotella työasioita.Vieläkö ehtis mukaan?
Pitkä epäonnen jakso ja voimattomuuden ja ahtaalle joitumisen tunne. Tästä vaikeasta tilanteesta vapautuminen edellyttää kärsivällistä ponnistelua. Apua on tarjolla, jos ylpeytesi antaa periksi pyytää sitä. Kahlehtivat rajoitukset hellittävät vähitellen. Älä kahlehdi itseäsi rajoituksilla.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;29218375:Minä minä minä
Hyvä onni ja osoittaa, että se osuu pian sinun kohdallesi ja että nykyisiin huoliin löytyy ratkaisu. Saatat tarvita vielä hieman kärsivällisyyttä, mutta voit luottaa siihen, että vaikeudet ovat pian ohi. Jääräpäinen itsenäisyys voi olla este unelmille.mulle myös?
:hug: Voimia!Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;29218473:Valitettavasti osui ja upposi
Erinomainen sosiaalinen elämä, juhlat, hyvät kaverit ja hauskanpito. Paikat, joissa tapaat ihmisiä. Hyvä terveys, onni ja paljon ystäviä. Viestinnän helppous ja uusien ideoiden kumpuaminen. Parisuhteen toinen osapuoli saattaa tuntea olonsa laiminlyödyksi ja liian vähälle huomiolle.Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin;29218517:Hei minä en ole koskaan ikinnä ehtinyt näihin mukaan, pääsiskö nyt? Jos paikalla? Kiiitos!
Rahalla saatavasta mukavuudesta nautiskelu. Vauraus, järkevyys ja hyvä vainu raha-asioissa. Viisasta rahan hallintaa ja osoittaa että kovan uurastuksen jälkeen voit levätä nyt. Uusien huonekalujen osto. Kenties haaveilet uudesta ja paremmasta pihasta ja puutarhasta.Ehtisitkö nostaa vielä minullekin?