Voisin nostaa kortin 5 ensimmäiselle

• Viestiketjun aloittaja "Lokki"
  • Ensimmäinen viesti
"Lokki"
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29217958:
Ja paska, taaskaan en kerennyt kun tää palsta ei pelitä.
Tässä ennustus sinulle. :) Tasapainoinen ystävyys vastoinkäymisten keskellä. Ihminen, joka on sinun puolellasi ja jonka varaan voit laskea. Sinun on tehtävä jokin päätös rationaalisesti, mutta ei näy viitteitä siitä, mihin suuntaan se kannattaisi tehdä. Kaksintaistelu, joko kirjaimellinen tai sanaista peistä taittaen käyty.

Kiitos
[QUOTE="Lokki";29218078]Aineellinen turvallisuus, omaisuus. Säilytät tähän mennessä hankitun omaisuutesi. Rahaongelmat ratkeavat vielä, ja saavutat hyvän toimeentulon. Rahaa pankissa. Kateellisuus ja ahneus voivat ilmetä elämässäsi.[/QUOTE]

ole muuta omaisuutta, kuin auto, mutta kiva, jossei sitä tarvitse myydä :) Ehkä sitten pääsen eläkkeelle sairauteni takia ja saan vähän parempaa rahaa, kuin tämä kotihoidontuki on :)

"Lokki"
[QUOTE="minttu";29218041]Minulle kans jos viitsit[/QUOTE]

Vaurautta tiedossa. Vankka pohja, jolle rakentaa. Turvallisuus, vakaus ja taloudellisen aseman koheneminen. On mahdollista, että voitat rahapelissä tai saat rahaa yllättävästä paikasta. Älä keinottele tai ole epävarma, koska ahneudella et saavuta mitään hyvää.

"Lokki"
[QUOTE="toivoton";29218053]Mulle kans jos kerkiät.[/QUOTE]

P.s. Älä ole toivoton! Asiat ratkeavat kyllä. :)

Vahva terveys ja iloinen mielenlaatu. Olet tummanpuhuva, kenties?
Olet emäntämäinen nainen, jolla leikkaa liikeasioissa. Olet hyväsydäminen ja antelias, mutta myös perso ylellisyyksille. Toisinaan oikukas, mutta samalla myös huolehtiva erityisesti lapsista. Omistushaluinen ja kitsas; rakastuessa et päästä toista helpolla.
Et siedä yllättäviä muutoksia ja epäileväisyytesi takia et luota toisiin helposti.

Määä
No kiitos:) Mutta mä en tunnistanut tuosta mitään. Mulla ei ole yhtään ystävääkään, joten ei ole kyllä ketään puolellani. Eikä siis toisaalta tarvi kenenkään kanssa taistellakaan, kun ei ole ketään:D Mulle oli varmaan tarkoitettu tuo taloudellinen tappio- juttu, meni varmaan nyt sekaisin nää ennustukset:)
Hö, olis nyt edes ollut joku joka jossain salaisesti kaipaa ja rakastaa...

Muta
[QUOTE="Lokki";29217996]Muutos, joka on onni onnettomuudessa. Vanhan häipyminen, joka tuo uuden asian tilalle. Suuri elämänmuutos edessä.[/QUOTE]

Toivottavasti sa et oo kauheen hyva tassa. Ma en nimittain just nyt haluais mitaan muutosta, kun vasta vuosi sitten pistin elaman ihan uusiks.

*Wieras*
[QUOTE="Lokki";29218167]Vahva, terve ja urheilullinen kypsään ikään ehtinyt mies. Kunniallinen vanhanaikaisessa mielessä. Mahdollisesti liikemies. Hän on reilu, lempeä ja epäitsekäs. Erinomainen neuvoja ja eroottisesti kiihkeä. Mies voi olla omien mielipiteidensä orja. Vahvat näkemykset.[/QUOTE]

Osui ja upposi.

Kiitos tästä, mukavaa viikonloppua Sinulle.

Yhteistyössä