Hakutulokset

1. H

** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

Mäkin oon ymmärtäny että 12+0 voi huokaista helpotuksesta :) karvatonkoira aika hassua, et mulle vaihdettiin veuvolassa la vaikka oli vain päivän heitto. Ja siis sitä ennen oli just sanottu et ei vaihdeta kun jos on 5 päivää heittoa :) No, eipä tuo mitään, mut kieltämättä tollanen 4 päivää on...
  2. H

vauva-10 osanottoni isän menetyksestä :hug: nti tuo on kyllä kurjaa kun joku tuttu seurailee kirjoituksia niin ei voi vapaasti kirjoitella... Itse en tiedä että seuraileeko joku tuttuni mun juttuja, mut mun nimimerkin kyllä tietää aika monetkin kaverit. Ja hei, söpö vauvamaha :) ulleli...
  3. H

*Lokakuun `09 Mahanpyöriäiset Vuonna 2011*

alley meilläkin yhtäkkiä muutama päivä sitten tytsy hoksas että sitä lusikkaa ei voi kääntää väärinpäin aina kun sen pistää suuhun ja jee, nyt ei tarvii enää paljonkaan syöttää! Siis tietty riippuu ruuasta...kalakeittoa en vielä anna itse syödä :) Mut eilenkin söi tosi nätisti riisiä ja...
  4. H

majj neuvolassa kun sanoin että tunsin potkun niin terkka sano että niin, kyllä noin hoikka voikin tuntea jo, mutta itse en kyllä ymmärrä miten hoikkuus siihen liittyy... raitiksella kyllä tosi ikävä kommentti neuvolassa, höh. Vihaksi pistää tollanen :kieh: Siis otetaanko äippäpakkauksesta...
  5. H

Linda tosta vauvan "musertamisesta" nukkuessa, kysyin asiaa jo synnärillä, että onko turvallista ottaa vauva viereen nukkumaan, vai voiko jotenkin tukehduttaa vauvan tms, niin mulle sanottiin tosi selkeästi ja monet sanoi, että äiti ei millään voi vahingossa kierähtää vauvan päälle tai muuten...
  6. H

~ Pikkukakkoset 2011 ~

Ai niin ja sellaista vielä että mun la:n vois muutta kun ne nyt neuolassakin muutti ultran mukaan, eli 29.7 kiitos :)
  7. H

~ Pikkukakkoset 2011 ~

Mirage kiitos, esikoisesta oli pahoinvointia 16 viikkoa, mutta ei se tällaista ollut. Pystyin kuitenkin toimimaan suht normaalisti. Nyt en vielä muutama viikko sitten pystyny oikeen edes puhumaan puhelimessa ilman et oli muovipussi vierellä... Nyt alkaa kyllä vihdoin vähän helpottaa kun 15...
  8. H

johnulle ja perheelle suuret osanotot :hug: paino on pari kiloa miinuksella, eikä kyllä yhtään sais tippua enää. Eikä kyllä varmaan tipukaan kun oksentelu on vähentyny. vauva luultavasti nukkuu mun vieressä sen aikaa kun yöllä tarvii rintaa. Esikoisen aikana olin päättäny et joo, hän...
  9. H

vauvavakuutus otetaan ennen syntymää. Esikoisen odotusaikana muistin koko jutun vasta kun oli liian myöhäistä jo se ottaa, ja tulikin sitten iso lasku kun tytsy pääty 4päivän ikäisenä viikoksi sairaalaan. Eli nyt siis vahingosta viisastuneena otetaan se vakuutus heti kun on mahdollista :)...
  10. H

Täysimetin esikoista 6kk ja osittaisimetin tasan vuoden. Mut viimesen kuukauden vaan pari kertaa päivässä. Olin päättäny et vuotta kauempaa en imetä ja vierotus menikin tosi hyvin. Ei kertaakaan kaivannu tissille lopettamisen jälkeen :) Neiti on syöny pullosta äidinmaitoa varmaan tasan 5 kertaa...

Yhteistyössä