Moi!
Fetaa olen syönyt, jos se on tehty pastöroidusta maidosta. Samaa olen noudattanut kaikissa maitotuotteissa.
Tottis: Eipä kuulosta kyllä kovinkaan reilulta tuo peloittelu vaikka tottahan sen luulisi olevan, ei kai yksikään keskenmeno voi olla sattumaa... ? :/
Vau! Onnittelut
Kirppiina liikkeiden tuntemisesta! Jotku muutkin oli jo tunteneet perhosen siiveniskuja, taitaa olla melko ihanaa! Itellä ei varmaan mitään toivoa ennen ku on puoliväli käsillä. Tänään ultrassa 12-viikkoinen kaveri oikein ponnisti vauhtia kohdunseinämästä, eikä mulla ollu mitään tietoa semmosesta, jos en olis nähny.
majj ja mammy: Juuri nt-ultrassa terkka sanoi että normaali syke olisi 140-180 alkuvaiheessa. Meän vaavin syke oli 164 ja lauantaina doppler antoi luvun 167. Nyt on rv 11+6. Kuulin kaverilta että korkea syke tarkoittaisi tyttöä. Hih!
Onnea
kristiina- ihanista ultrakuulumisista! Itsellänikin on vatsakipuja, jotka aiheuttavat epäuskoa raskauden jatkumiseen, mutta onneksi turhaan. <3
Tosin ystäväni sanoi, että "jos ne luulee, että sä et käy täysillä kun vaan meet hymyillen ja luottavaisena eteenpäin vaikka mitä tapahtuu.."
Raitis, niin se varmaan on!
Mahtava se teidän neidin kommentti sänkyleikeistä! Kerrassaan herttaista!
johnu: Toivotaan parasta! :hug:
Syysmyrsky: Meidän lapsettomuus oli monen siis tutun ja puolitutunkin tiedossa, joten raskausuutinen on myös kiertänyt nopeasti ja moni on ollut todella onnellinen puolestamme. Toki moni joka ei osannut olla neuvomatta lapsettomuusaikana on saanut sanoa että "No niin, nyt kun te ette enää yrittäneet niin johan se tärppäsi... Lässynlääläpätiläpätilää!" Tsemppiä, pienessä kylässä moni tietää asiasi paremmin kuin sinä itse.
Ja hei, onnea kaksosraskaudesta! Olen itse kaksonen, ja olen siitä todella kiitollinen.
Tervetuloa mukaan
Pygmi!
Tsemppiä ja mielenrauhaa
Pilvilinnalle huomiseen ultraan! Hyvin se menee!
Voi ei
toiveilija-87! :hug: :'(
Neamma ja muutkin joilla on päänsärkyä: Muistakaa että aikuisille (yli 50 kg) riittävä annos parasetamolia (esim. Panadol) on 1 gramma eli 2 kappaletta 500 mg:n tablettia. Ja parasetamoli on ainoa raskauden aikana suositeltava särkylääke. Tarkoitan siis että kun särkee, hoitakaa särky pois tehokkaasti, niin että lääke varmasti auttaa. Olen entiseltä ammatiltani farmaseutti.
Siviilisäätyä ja ammattia oli kyselty, olemme naimisissa (8/08), yhdessä on oltu jo kohta 6 vuotta. Töissä olen helpdeskissä (tietyn ohjelmiston).
Kiitos kaikille ihanista masukuvista! Hauskaa tietää etten ole ainoa möhömaha tässä vaiheessa!
ON: Nt-ultra takana. Isonokkainen ja vilkas kaveri on nähty. Vauva vastasi viikkoja 12+1, nyt rv 11+6.
Lasketuksi ajaksi vahvistettiin 10.8. Välillä vauva otti ihan jaloilla vauhtia ja ponnisti itsensä ihan suoraksi ja välillä taas käänsi meille selän. Peukkukin taisi käydä suussa. <3 Niskaturvotus 1,4 mm eli täysin normaali. Kaikki muukin näytti olevan juuri niinkuin pitää.
Voi ihanuus! Nyt voin lopettaa
Schnappyn ja oliko se
Vimmun onneksi valittamasta vain peloistani ja jopa alkaa nauttimaan! Taidan tänään kuulostella niitä liikkeitäkin, vaikka onhan se vielä vähän turhan optimistista..
-Mandalay + Nokka rv 11+6