Johnu, tsemppiä kovasti ja toivotaan vaaratonta vuotoa :heart:
Täällä on jo tosi paljon ultrakuulumisia tullu...hienoa :heart: Mulla sitten vuoro huomenna...saas nähdä kuin käy....JÄNNITTÄÄ IHAN MIELETTÖMÄSTI
Yritin eilen ja tänään saada Murusen sydänääniä dopplerilla kuulumaan mutta en saanut
Voiskohan siihen vaikuttaa kun neuvolan täti sano viimeksi että mulla on kohtu tosi takana liki "selän puolella" ??? Neuvolassa viime viikolla äänet kuitenkin saatin melko nopeaan kuulumaan, joten eiköhän kaikki kuitenkin ok...toivotaan niin
Imetyksestä, mä imetin keskimmäistä kaksi vuotta ja nuorinta yhden vuoden. Olisin imettänyt keskimmäistä vieläkin pidempään mutta hän sairasti Rota viruksen 2v ja lääkäri kielsi antamasta maitoa :'( Poika oli viikon sairaalassa ja sinä aikana sitten jo maidon tulokin tyrehtyi!!
Nuorimmaisen kohdalla likka teki itse päätöksen että nyt saa riittää ja kun imetys sitten liki joka kerta tapahtui huudon kera ja oli muutenkin levoton toimenpide niin ajattelin että nyt on aika lopettaa.
Oon kans niitä ihmisiä joilla tulee maitoa niin paljon että vois syöttää puolen synnärin vauvat
Täys imetyksellä sain siltikin pakkaseen litroittain maitoa. Kiinteisiin ruokiin siirryin kumpaisekin kohdalla vasta n.7kk maissa =) ...niin ja keskimmäisestä imetin ekat kuukauden kumin kanssa ja sitten ilman. Neiti ei suostunut koko aikana eli vuoden aikana imemään kuin rintakumin kanssa.
Turvakaukalosta, mulla on jo valmiina Graco Quattro Tour Deluxe matkarattaat joissa siis vaunukoppa eli vastasyntyneelle saa rattaista tavallaan vaunut. Niihin ajattelin sitten ostaa väreiltään sopivan Gracon kaukalon telakalla.
Mut hei tsempatkaa ny ja toivokaa mun kanssa että huominen sujuis hyvin :heart: