Hakutulokset

1. H

**Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

Linea negra mulla oli esikoisesta ja tyttö sieltä tuli. Ei ollut kylläkään ihan hirveän vahva, eikä myöskään jatkunu navan yli, mut viiva kuitenkin. Ja mun mielestä se on kyllä jäljellä vieläkin vähän...Siis ihan haaleena eikä kukaan varmaan kiinnittäis huomiota mutta mun silmiin näkyy. Se tais...
  2. H

*Pikkukakkosta odottavat 2011*

dalila en ollu ikinä kuullukaan mistään mutsysta! Kiitos vinkistä :) tintsu joo oon kuulluki että siihen sisaristuimeen ei kai oikein hyvin mahdu sitten enää 100cm pitkä lapsi... Kamalaa tää rattaiden vertailu :) Noissa britaxeissa ei mikään muu mietitytä kun se että ne on kai aika leveet...
  3. H

krisse meillä tulee ikäeroa vähän alle 1v10kk, ja kyllä sisarusrattaat aion hankkia. Liikun kuitenkin tosi paljon julkisilla ja muutenkin kävelyä tulee paljon kun ei omisteta autoa. Pitäis olla sellaiset rattaat, jotka mahtuu bussiin ja paikallisjunaan, eli siis peräkkäin olevat. Kahdet...
  4. H

tintsu mulla on just menossa taistelu noista rattaista, että noi britaxit vai phil&tedsit. Ja argh kun sekoon sen asian kanssa :) No, onneks tässä on vielä aikaa.
  5. H

Esikoisen aikana ruokahimoja oli aluksi hapankorput ja raejuusto, sitten keskiraskaudessa hesen juustohampparit ja oikein suolaset ranskikset, sprite, ja olikohan vielä jotain...joo, suklaa. Ja tyttö tuli :) Niin ja molemmissa raskauksissa puuro on jääny heti alussa pois, vaikka normaalisti...
  6. H

Ihana masu majj :) Meidän perheestä ainoastaan mut on rokotettu possunuhaa vastaan n. vuosi sitten. Tätä uutta rokotetta en ota eikä kukaan muukaan meistä. Eikä myöskään oteta influenssarokotusta. Eikä meille kyllä ole tarjottukaan. Ei mulla mitään rokotuksia vastaan ole, mutta jotenkin...
  7. H

Niin ja Päksäkkä, samat mietteet mulla, en taida päästä yhtä helpolla ku ekan odotuksessa. Jotenkin tää raskaus tuntuu todella kirjaimellisesti raskaudelta. Henkisesti ja fyysisesti. Vetämätön olo täälläkin...
  8. H

itkuherkkyyttä on täälläkin. Itken kaikkea. Muumeja, lastenlauluja (ei oikeesti edes surullisia), ihan vaan omia ajatuksiakin. Kaikkea. Ja senkin olen huomannut että pinna on tosi lyhyt, ja helposti ärähdän esikoiselle, ja sitten taas itken kun harmittaa kun turhasta ärähtelee. Mandalay...
  9. H

hyvä ulleli kun muistutit tosta, olin jo ihan unohtanu koko jutun :ashamed:
  10. H

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Jahas, eka kuva tänne :) Tänään otettu ja 16+0 :) Ihania masuja teillä on! Näitä kelpaa katsella :)
  11. H

No nyt tämä lupailemani masukuva: ja siis 16+0 :)
  12. H

Täällä tänään poksutaan ja sen kunniaksi eka masukuva :) Sanokaa nyt että en näytä vaan lihonneelta ;) Ja vertailun vuoksi ekan raskauden laskettuna päivänä otettu kuva, kun on sama paitakin :D Painoa ei ole tullut vielä yhtään. Alussa laski pari kiloa, nyt se on melkeen tullu...
  13. H

salainen toive eipä tuo mitään :) ja niin, mulla on pahoinvointirannekkeet, mutta ne autto mulla kunnolla vaan pari viikkoa, ja sitten kai jotenkin totuin niihin niin että en enää huomannu et olis auttanu. Uskalsin kyllä ottaa ne pois ranteista vasta tammikuussa, ja tosiaan mitään eroa ei enää...
  14. H

Hei taas! Mulle vois etusivulla vaihtaa että mulla on siis tyttö 10/09 :) Siellä taitaa lukea että olis poika... Täällä edelleen pahoinvointia ja muutenkin voipumusta, väsymystä ja ärtyisyyttä. Koksa se energinen keskiraskaus alkaa!!?? Ihan kamala raskaus ollu tähän asti... No, ei parane...
  15. H

Ah, ihanaa, synnytyskertomuksia :) Niitä on kiva lukea ja pakko myöntää että on myös ihana kertoa ;) Tässä siis mun lyhykäisyydessään: La-su yönä rv 40+3 supisteli koko yön n.10-15min välein, mut ei ollu kipeitä, vaan maha vaan kovettu. Päästin sit miehen aamulla töihin Hämeenlinnaan tunnin...
  16. H

Pikaisesti vaan merkkailen. Ollaan perheen kanssa pienellä kylpylälomalla, huomenna mennään takas kotiin. Taas surullisia uutisia tullu :'( Voimia teille! Tietokoneaika loppuukin juuri, kun meni niin pitkään teidän kuulumisia lueskellessa :) hemari 15+2 (eipä ole pitkä aika puoliväliin...
  17. H

mammavaatteet ei luultavasti tule vielä pitkään aikaan olemaan käytössä :) Paitsi jos maha kasvaa ihan eri tahtiin ku esikoisesta. Mulla on olemassa yhdet oikeat mammahousut ja sit muutamia paitoja. No itseasiassa niitä paitoja oon käyttäny ku ne on muutenki kivat, mut ei tosiaan vielä tarttis...
  18. H

Syysmyrsky :'( niin väärin :'( Kovasti voimia teille :hug:
  19. H

~ Pikkukakkoset 2011 ~

Tsemppiä kaikille alkuraskauden väsymyksen ja pahoinvoinnnin kanssa kamppaileville :hug: Oikein hyvin on vielä muistissa ne fiilikset, kun tuossa muutama viikko takaperin toivoin että raskaus menisi kesken jotta pääsisi siitä kärsimyksestä... No, onneks ei menny kesken ja nyt vihdoin viimein...
  20. H

** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

Jonetta meillä mies osallistuu niin vähän kuin mahdollista. Ensimmäiseen 10 kuukauteen ei kertaakaan vaihtanu vaippaa esikoiselta eikä muutenkaan mitenkään hoitanu. Nytkin kyllä todella vähän hoitaa tyttöä, aamuisin tekee aamupesut ja vaihtaa vaipan, muuta ei tee. Nyt kun olin huonovointinen...

Yhteistyössä