Hakutulokset

1. H

*Pikkukakkosta odottavat 2011*

Nostetaanpas vähän pinoa :) Mulle on tullu jotain ihan karseeta kutittavaa ihottumaa käsiin, argh! Ja lisääntyy vaan, sellaisia pieniä rakkuloita. Mitähän lienee... Salainen toive täällä ollaan hoitovapaalla mutta aion kyllä olla kotona koko ajan :) hemari 17+4
  2. H

**Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

Mäkin oon kyllä syöny purkkiananasta, viimeks eilen, enkä oo edes miettiny et onko kiellettyä... nti täällä myös ruoka menee sisään mut tulee ihan liian harvoin ulos...Tänään kyllä taas aion pakottaa ruokaa ulos. Istun pöntöllä vaikka tunnin :kieh: Mulla kahvi auttaa vähän. DarkRed voi ei...
  3. H

Mies osallistuu meillä tosi vähän lastenhoitoon. Kun tyttö oli 6kk niin oli varmaan kerran vaihtanu vaipan :D Ja vielä nytkin kun tytsy on kohta 1,5v niin kylvettäny on ehkä 3 kertaa, iltaunille nukuttanu kerran, päiväunille ehkä 10kertaa. Ja kaikki kun oon pakottanu. Nykyään kyllä jos mies...
  4. H

Mä kans oon miettiny tota vaivat-listaa tehdä :D Hassua, kun esikoisesta ei ollu mitään, niin nyt on ollu kyllä niin raskas raskaus ettei tosikaan...
  5. H

Siiruska ja pikku mulla myös on ollu särkyä jaloissa, lähinnä oikeessa ja sit kädet menee välillä tunnottomiksi, alkaa sillee pistellä ihan kun olisi ollu jotenki huonossa asennossa, mutta tuo pistely tulee ihan koska vaan. Ja mulla on myös kamalaa päänsärkyä ollu viikon verran jo joka päivä...
  6. H

viola voi tuska mitä ihottumaa! Ja iik, mun ihottuma näyttää kyllä samalta :O ! Tosin ei ole noin laajalle levinny vaan käsissä ainoastaan, ja siis ranteen yli ei mene... Mut tollasta se on! Ehkä mä odottelen vielä ja jos lähtee leviimään ni lekurille vaan. Ja kutisee muuten ihan sairaasti. Ja...
  7. H

mammy kilo pari ei ole todellakaan paljon tässä vaiheessa. Älä huoli. Raskausaika ei kuitenkaan ole missään nimessä laihduttamista varten. Sillonhan elimistön kaikki myrkyt jotka laihduttaessa lähtee liikkeelle menee suoraan vauvalle. Eli raskausaikana tosiaan saa tulla painoa kun se tulee...
  8. H

no voi höh, muistin oikein, hintavaraus ei ylittyny. Blaah.
  9. H

Mandalay olin matkoilla juuri noilla viikoilla esikoisesta, vai oisko ollu ihan aavistuksen aikasemmin, mut kuitenkin, ei mitään ongelmaa. Tosin mun maha nyt oli niin pieni että ei ollu kyllä missään välissä raskas. Missäs me oltiinkaan...Riikassa joo. Ja KUUMA oli! Kun oli kesä :) Pidin vaan...
  10. H

Ei kun siis 17+2 :)
  11. H

Liikkeitä en oikein tiedä että tunnenko, tai siis luulen että tuntuu ja hyvin, mutta kun mahassa möyrii muutenkin niin en voi olla ihan varma. Ja sepäs huolettaa :( Mut eiköhän kaikki oo ok. höh mammy, ikävää tollanen lonkkakipuilu. Parane pian lonkka :hug: viola ihanaa et rokko on ohi :)...
  12. H

Paljon teillä paino noussu? :)

Ekassa raskaudessa bmi 19 ja 11 kiloa tuli. Nyt rv17+1 lähtöpainossa ollaan, bmi 20. Tosin alussa paino laski pari kiloa kun ei mikään pysyny sisällä ja ne pari kiloa on siis tullu takasin :)
  13. H

merkkailen vaan, nyt en ehdi muuta. hemari 17+1
  14. H

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Tässä päivitystä, eipä näytä kamalasti viikossa kasvaneen :) paino on +/- 0 eli lähtöpainossa ollaan :) 17+0
  15. H

pujaja menisin kyllä, jos ei muiden juominen sitten itseä haittaa. Esikoista kun odotin, niin ajattelin että puolenvälin jälkeen en varmaan jaksa minnekään mennä, mutta olin kyllä ihan väärässä ja tyhmästi jätin polttareita välistä ja muutakin kivaa menoa. Kannattaa mennä vaan :) Tällä kertaa...
  16. H

kiva kuulla myyden että kaikki on hyvin ja nyt on parempi mieli :) On muuten tosi isoja kokoeroja noissa vaatteissa. Meillä oli aika monta 56cm kietaisubodya tytöllä ja sit yks 68cm ja se oli ihan saman kokonen ku ne muut! Aavistuksen oli hihat pidemmät. Me käytettiin tosi pitkään 50 ja 56cm...
  17. H

mammy eiköhän se vauva ole vielä ihan hyvässä suojassa :) Minäkin saan joka päivä iskuja mahaan kun esikoinen pomppii mahan päällä tms, mutta enpä usko että siitä mitään haittaa on. Ainakaan vielä. Ummetus on täällä ihan kamala... Mullakin oli Carriwellin liivit imetysliiveinä ja tykkäsin...
  18. H

myyden mulla ultrattiin mahan päältä. Sanoi että sit jos siitä ei näy kunnolla niin alakautta. Mutta näkyi kyllä. Ja viikkoja oli sillon 12+. Papa mulla otettiin esikoisen rakausaikana ekalla neuvolalääkärillä. Eikä mulle kyllä sanottu että siitä mitään vois tulla... No nyt ei kai oteta kun...
  19. H

*Pikkukakkosta odottavat 2011*

Salainen toive joo meilläkin pottailu oli täysin tauolla koko ekan raskauskolmanneksen, kun olin niin huonovointinen että en yksinkertaisesti päässy ylös sohvalta et olisin vieny tytön pissalle. Mut eipä tuo tauko näyttäny haittaavan. Aloitettiin uudestaan kun pahoinvointi vähän hellitti :)...
  20. H

Jonetta eilen tos törmäsin viestiketjuun jossa suositeltiin et tilais noita rattaita Englannista, tulis kuulemma halvemmaksi. En ehtiny vielä itse perehtyä asiaan sen tarkemmin, mutta aion kyllä katsella että saisko sieltä halvalla...Kuulemma ei toimituskulutkaan ole mitään kovin suuria...

Yhteistyössä