Moikka taas kaikille pitkästä aikaa :heart:
Hmm...
pikku87 ja hemari oon teidän kans samaa mieltä tosta
"raskausoire listasta" Musta tuntuu kans ettei oo sellaista vaivaa tai oiretta mitä ei olis tässä raskaudessa ollu ja viikkojakaan ei oo kertynyt enempää kun 17 ja silti tuntuu et kaikki mahdolliset ja mahdottomat oireet on jo ilmaantunu
...ja paljon myös sellaista mitä en ees tienny odotus aikana tuleman mut oon saanut nyt selville et jep kuuluu/johtuu toki raskaudesta
Eli listaa vaan kehiin
Omassa olossa siis kaikenlaista...ns. menkka kivut ( kohdun kasvuun varmaan liittyy ), närästys, suonen vetoa, pätkä unisuutta, jo toinen flunssa tässä raskaudessa, 24/7 nenä tukossa koko raskaus ajan, pieniä suppareita kun vähäkään raskaampaa hommaa tekee, huonoa oloa alvariinsa, päätä särkee melkein joka ilta jne jne...lista on loputon....vaik en valita enkä pahalla sano...hyvän asian puolesta hyvän asian puolesta
Autoasiaa, meillä on uusi Kian farmari eikä tosiaankaan mikään tilaihme...eli täällä jo aijemmin puin tuota ratas asiaa, en tosiaankaan tiedä et mitkä kärryt kannattais hankkia että ne sopis autoon....kun autoa ei nyt olla vaihtamassa kun tämä on aikas tuliterä...täytyy vaan ahtautua ja sopeutua sekä tehdä kompromisseja
Meillä kuitenkin neljäs lapsi tulossa eli jos koko perhe halutaan johonkin liikkua on mentävä kahdella autolla...meillä onneksi on kaksi autoa, vaikkakin tuo meidän teini 14v ei enää pahemmin kyllä halua mukana juuri missään enää meidän kanssa liikkua :|
Ikäviä noi
rokot mäkin luulin sellaisen saaneen kun yks ilta suihkun jälkeen naamaan tuli pari isoa tosi punaista kutisevan kirvelevää ihottuma läiskää...mut sain ne kyllä tosi rasvaisella perus voiteella sitten katoamaan.
Siiruska, toivottavasti saat selville miksi jalkojasi särkee... tosi ikävää tuollainen :'(
Mä oon näköjään ilmoittanu itelleni poikaolon mut nyt mulla koko ajan vaan vahvistuu ja vahvistuu
tyttöolo...en tiä miks...noh 28.3 se sitten toivon mukaan ultrassa vahvistuu et kumpi on tulossa, Tyttöä me miehen kanssa kovasti toivotaan...sit ois tolle meidän pienelle neidille kaveri ja ois perheessä 2 tyttöä ja 2 poikaa
Mutta lopun kaiken aivan sama kumpi tulee kunhan olis vaan terve kaikin puolin :heart:
Painosta, mulle on nyt tullut tasan kaksi kiloa...joten ei kyllä ainakaan mielestäni juuri mitään mutta katsotaan kuinka käy loppua kohden ja muutenkin kun kesällä on tapana syödä kaikkea mahdollista ei niin terveellistä ym.
Miten teillä osallistuu miehet vauvan hoitoon?? Elikkä minkä verran teidän miekkoset osallistuvat omasta tahdostaan vai täytyykö painostaa tekemään tai osallistumaan vai haluatteko kenties tehdä kaiken vauvaan liittyvän hoidon itse?? Vaihtaako mies esim. kakka vaipat??
Vitsit, mulla alkaa kohta 18 viikko hui...