Hakutulokset

1. H

** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

johnulle isot tsempit! Toivottavasti kaikki on hyvin :hug: Itsellänikin ekassa raskaudessa tuli pari kertaa oikein kunnolla verta, siis tosiaan saavista kaatamalla. Mut kaikki oli hyvin. Ja kivuttomuus on hyvä merkki.
  2. H

Huh, miten tekstiä tullu! Monta sivua taas eilisestä :) Kiitos kaikille nappisuoritiksesta vastanneille! Ja siis tosiaan ei ollut tarkoitus mitenkään mitata äitiyttä raskauden ja synntyksen perusteella, jos joku näin erehtyi luulemaan :) Mukavaa vaan kuulla muiden odotus/synnytys- kokemuksia...
  3. H

pikku toivottavasti tosiaan säästyt myrkytykseltä tällä kertaa. Mulla ei itselläni kokemusta, mutta monilla tutuilla on ollu ja kyllä se aiheuttaa ylimääräistä huolta. Eikä tietty itselle ole ollenkaan kiva... Mut onneks pääsit kuitenkin noinkin pitkälle, ettei tarvinnu ennenaikasena synnyttää...
  4. H

Äidit 20-23, monennellako yk:lla tärppäs ?

Esikoinen tärppäs yk5 ja nyt kakkonen mahassa, tärppäs yk3, mut imetin vielä yk1ja 2 eli eka kuukausi kun en imettäny ollenkaan esikoista niin tärppäs :) Niin ja ikää nyt 22v.
  5. H

Millukka eipä uskois että senkin kokoinen vauveli tuolta mahasta putkahti :) Tosi siro maha ja kaunis muutenkin :) mammy meidänkin tytöllä oli kantapäät pitkään ihan ruvella siitä pistelystä, ressukka. Mut ilmeisesti se pistely ei kuitenkaan vauvaa kamalasti satu, kun ei meidän tyttä...
  6. H

Joo, pieni vauvahan tuolta masusta tuli, alle 2995g vaikka synty 40+3. Toivottavasti tulis nyt edes vähän isompi vauva, niin ei tarttis niin kauheasti sitä syömistä jännittää sitten. Ja alle 3kg vauvathan joutuu/pääsee sokeriseurantaan, eikä sekään ole kivan näköistä. Tosin meillä oli oikein...
  7. H

Höh, en näe tota kuvaa :( Onkohan kiinni mun koneesta vai jostain muusta?
  8. H

pikku olispa ihanaa tuntea liikkeet noin aikaisin :) Mä muistaakseni tunsin esikosta rv 19, jolloin tajusin että olin jo pari viikkoa tuntenu :D En vaan ollu osannu arvata niitä vauvan liikkeiksi. Mut toivottavasti nyt sitten tuntisin vähän aikasemmin :) Ne on niin kivoja ne pikku potkut :)
  9. H

~ Pikkukakkoset 2011 ~

Minäkin mukaan :wave: Täällä onkin jo tuttujakin :) Eli 30.7 on la ja esikoinen on 10/09, synnäri on NKL Täällä alkuraskaus on mennyt rankan pahoinvoinnin kourissa, eikä helpotusta tunnu näkyvän vieläkään. Tässä vaiheessa pitäisi voinniin jo parantua, mutta eipä vaan. NP-ultra onneksi jo...
  10. H

** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Kurkkimassa täällä plussanneita ja mitä näenkään! ONNEA SUPERPALJON Salainen toive :) Ja samaten DD :) Mars odotuspuolelle siitä, hus :) hemari 13+0
  11. H

Miikkulainen mäkin välillä mukamas tunnen jo vauvan potkuja, mutta en millään voi uskoa sitä, että vielä tässä vaiheessa. Parin viikon päästä jo ehkä voisin uskoa, mutta kyllä tuntuisi oudolta jos nyt jo tuntisin... Mut en tiiä, kaipa se mahdollista voi olla :)
  12. H

*Lokakuun `09 Mahanpyöriäiset Vuonna 2011*

Täällä imetys lopetettiin tasan 1v- iässä, niin päästiin tota kakkosta yrittämään :) Mulla kun selkeästi imetys oli superhyvä ehkäisykeino. Hampaita on nyt 9, joista 1 on just vasta tullu läpi muutama päivä sitten. Hitaasti tulee nuo hampaat meillä. hemari, Silja 1v3kk ja 13+0
  13. H

Jahas, takaisin hetkeksi :) migreeniä oli jollain, vimmulla ja hopsulla ainakin vai? Mulla myös on todettu migreeni joskus kauan kauan sitten, mutta nyt ei ole pitkään aikaan vaivannu. Esikoisen odotusaikana ei ollut kertaakaan migreeniä :) Eli en pelkää että nytkään tulisi. Raitiksella...
  14. H

Olipas Miuski kiva idea pistää mahakuvia edellisistä raskauksista :) Raskausmaha on niin kaunis, että kyllä niitä kelpaa katsella :) Tässä mun masukuva 40+0 Tohon kommentointi-asiaan, tietysti on ihanaa kun muut kommentoi omia juttuja, mutta meitä on kamalan paljon täällä, ja mulla...
  15. H

Olipas tekstiä tullu hurjasti :) Kivoja ultrakuvia ootte laittanu! Mistäs täällä nyt onkaan puhuttu... Sivilisääty naimisissa 2,5 vuotta :) Ja ennen sitä oltiin yhdessä puoltoista vuotta. Pakko myöntää, että vaikeaa on meidän avioliittoaika ollu, mutta tässä sitä nyt ollaan vaan. Saa...
  16. H

Tervetuloa uusille :flower: Täällä myös syöminen saa aikaan tosi ähkyn olon. Eikä mahaan mahdu paljon mitään. Ihan pikku annoksia vaan. Ja kun en ole tottunut syömään kuin aamupalan, 1 lämpimän ruuan ja iltapalan, niin kyllä jää syömien vähiin. Liikuntaa en kauheasti harrasta :ashamed...
  17. H

Soitin neuvolaan ja terkka sano et voin mielenrauhan takia käydän kuuntelemassa sydänäänet :) Kivaa :) Tosin pääsen vasta maanantaina, kun oon tän viikon Turussa. Terkka sano kuitenki et jos olis keskenmeno niin luultavasti se kipu ei loppuis noin vaan jatkuis. Eli koitan nyt olla huolehtimatta.
  18. H

huhuilen vielä tätä viestiä kestoja täälläkin tullaan käyttämään. Esikoisen kanssa alotettiin heti kun vähän ne tikkureidet paksuuntui niin että ei kaikki tullu ohi. Nyt täytyy tehdä muutama nb-vaippa lisää. Esikoisen kanssa huomasin et yökestoilun avain on villahousut :) Ei varmasti tule...
  19. H

APUA! Onko joku kokenut vastaavaa: Heräsin yöllä kovaan kipuun, joka oli ihan ylävatsasta alavatsaan. Se oli sellainen paineinen kipu, ihan kuin supistus, mutta ihan koko vatsassa. Pelästyin ihan hirveästi sitä kipua niin että unetkin meni. Kipu kesti noin 10min eikä hellittänyt missään...
  20. H

Elokuisten elohiirten kokoontuminen lapsimessuilla

No nyt minäkin tän huomasin :) Ei ole päivällä väliä. Luultavasti joudun kuitenkin ottamaan tyttären mukaan. Olikos joku muukin ottamassa lapsia mukaan? Meille paras aika olis aamulla esim. klo 10 aikaan tai miksei 11, tai sitten iltapäivällä neljän aikaan, niin tytsy saa päikkärinsä nukuttua...

Yhteistyössä