Hakutulokset

1. H

** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

Pikaisesti tulin vaan poksumaan :) Lähdetään tytsyn kanssa tänään Turkuun "hoitoon" mun vanhemmille kun mies lähtee työmatkalle. Viikon verran siellä majaillaan. Ihanaa, valmiit ruuat :p hemari 12+0 POKSPOKS! (onkos nyt sitten eka kolmannes takana?)
  2. H

Raitis jos en nyt ihan väärin nähny ja muista, niin ootkos ollut Vauva-lehdessä joskus? Tai itse asiassa tässä parin vuoden sisään? Kasvosi oli niin tutut :) Jos se oot sinä siinä lehdessä, niin pakko sanoa että teillä on aivan ihanan suloinen esikoistyttö :) Se on jääny mieleen että niin...
  3. H

Raitis perustetaan vaan oma ketju tapaamiselle. Yksinkertaistaa paljon.
  4. H

G: Käytitttekö äitiyspakkauksen toppahaalaria vauvallanne/vauvoillanne?

09 haalari löytyy ja on tällä hetkelläkin käytössä :)
  5. H

Hyppy en tuollaisesta heitosta olisi huolissani. Ja esikoisen kortissa lukee myös likkeiden kohdalla vain + ekan ultran kohdalla. Ja itseasiassa viikon 17 kohdalla lukee myös vain +. Sen jälkeen on aina ++. Nyt mulle ei merkattu mitään liikkeistä tässä ultrassa. Ja tän kirppusen mitta oli 51mm...
  6. H

Tää on kyllä kivaa aikaa kun alkaa hyviä ultrakuulumisia tiputella :) Päksäkkä kiitos :) Ja muuten, meillä on myös asunnonhaku meneillään ja sama tilanne, mies on avuton jahkailija. Ja siis sovittiin jo että myydään Turusta asunto pois ja ostetaan pk-seudulta asunto, mut nyt hän on ruvennu...
  7. H

vimmu mahan päältä ultras. Ja pystyn hyvin samaistumaan sun jännitykseen, kun itse jännitin tän päivän ultraa ihan liikaa :)
  8. H

*Lokakuun `09 Mahanpyöriäiset Vuonna 2011*

Ai niin ja la on 30.7, eli kesävauva, jee :)
  9. H

*Lokakuun `09 Mahanpyöriäiset Vuonna 2011*

Nipsulaisen pojalle paranemisia! Onneksi vesirokko sairastetaan vaan kerran ja on usein helppo pienenä. No nyt Talvicci voit vihdoin laittaa mut tohon pikkusisarusta odottavat- kohtaan :) Tänään siis ultrassa käyty ja siellähän se pikkusisarus potkiskeli iloisesti :) Olo on ollut täysin...
  10. H

Ai niin raskausarvista ja rasvaamisesta piti sanoa, että rasvailin esikoisen odotusaikana mahaani siitä lähtien kun se alkoi kasvaa, eli jostain puolesta välistä. Ja ihan perus essexillä rasvasin kun sitä muutenkin käytän atooppiseen ihoon. Eikä tullu ythään raskausarpea :) Äitini naureskeli mun...
  11. H

eveliina ihanaa!!! :) :) :) Melkein olin kyllä varma että kaikki siellä on hyvin kun itsellänikin oli ekassa raskaudessa tosi runsasta vuotoa ja itkujen jälkeen nähtiinkin että kaikki oli hyvin :) Kiva kun tulit kertomaan uutiset, täällä niitä ollaan jo odoteltukin :)
  12. H

No jopas on teillä ollu neuvolatätejä! Meillä on aivan ihana neukka, eikä ikinä oo päästäny suustaan ainuttakaan sammakkoa :) Harmittaa tosi paljon kun muutetaan tässä keväällä ja neuvola vaihtuu :( Täällä nyt sitten np-ultra takana ja hyvinhän siellä kaikki oli :) Huh! En ensin uskaltanu...
  13. H

Ai niin ja mulla ekassa raskaudessa terkka sano et vähintään 16kiloa pitää tulla. Vaikka en siis ole alipainoinen, vaan bmi on 19. Aika hassu vaatimus musta oli. Enkä edes pystyny sitä täyttämään kun 12kg vaan tuli...
  14. H

Ihana pieni masu Huikkis! Itselläni ei mitään näkyvissä. Ja painoki putoilee vaikkei kyllä sais. Luulis et alkais maha kasvaa jo sen takia et en juuri sohvalta nouse, mut ei. Höh. Sais tulla maha vähän aikasemmin ku viimeks vasta puolenvälin jälkeen... Tervetuloa uusille! Ja bambinoko, olipas...
  15. H

Tämä päivä alkanut taas vähän huonommalla ololla. Voi olla että johtuu siitä eilisestä jumpasta, aika rankka oli kun ei pitkään aikaan ole edes päässy sängystä ylös. Huh, tää päivä pitäis jaksaa tytön kanssa yksin kun mies on poissa koko päivän. Ja sitten huomenna, vihdoin, on se kauan...
  16. H

Mulle ei muistaakseni edes tarjottu sitä tavallista influenssarokotusta neuvolassa. Toisaalta olin kyllä niin huonossa kunnossa että ei mulle jäänyt mitään muutakaan sieltä päähän, jouduin kaikki tärkeät asiat soittamaan perään :) Ja joo, kyllä tuolla joku kirjoitti että tavis...
  17. H

Minttu Mä en osallistunu veriseulaan enkä halua tietää mitään riskilukuja. Ultraan kyllä menen ja siellä niskaturvotus mitataan. Ja myös rakenneultraa menen ja sielläkin saa tutkia kyllä kaikki. Eli siis en missään nimessä ole ultria ja tutkimuksia vastaan, ainoastaan down-veriseulan jätän...
  18. H

Niin ja Hyppy, mulla ainakin oli myös noilla viikoilla menkkamaista jomotusta, ja muutaman päivän kävinkin tiheesti vessassa tarkistamassa ettei vaan ole verta tullu. Mut kaipa ne kuuluu sitten vaan :) Alkuraskaus on tosi stressaavaa aikaa kyllä... Jokaista pistosta mahassa saa pelätä. Tsemppiä...
  19. H

vipe oot ihailtavan rauhallisella mielellä, vaikka synnytykset ollu molemmat ns epäsäännölliset ja esikoinen vielä synty niin ettei hengittäny! Itse jännitän jo nyt synnytystä ja sen jälkeistä aikaa, kun esikoinen syntyi kipeenä tai sairastui heti synnytyksen jälkeen. Oltiin jo ehditty kotiin...
  20. H

Täälläkin on aika ikäviä repäisykipuja. Ensin vähän pelästyin niitä, kun niistäessä tuli tosi voimakas kipu vatsaan, mutta "kiva" lukea täältä että samoja kipuja on muillakin :)

Yhteistyössä