G: Käytitttekö äitiyspakkauksen toppahaalaria vauvallanne/vauvoillanne?

• Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti
miten on
Ja minkä vuoden haalari kyseessä?
Ihan mielenkiinnosta kysyn kun kirpparit on täynnä käyttämättömiä äp-haalareita että miten on palstalaisilla.

Itsellä on 04 ja 09 haalarit ja käytetty on kumpaakin.

bb
Käytettiin tosi paljon äp-haalaria lapsella ja se osoittautui todella hyväksi kaiken lisäksi. Piti vettäkin yhtä hyvin kuin Reiman haalari ja oli paljon lämpimämpi. Olimme talven Ruotsissa ja avoimessa päiväkodissa haalaria ihasteltiin kilvan. Vuoden 07 haalari meillä ja minusta se oli kyllä tosi kaunis.

*
-07 haalari oli ja koska poika syntyi helmikuussa niin tuntui ettei ollut missään vaiheessa sopivan kokoinen. Ekana talvena vastasyntyneelle musta aivan liian iso ja seuraavana jo pieni. Pikkusiskolla sitä tuli joskus käytettyä, se olikin aika tyttömäinen haalari musta muutenki :D

"vieras"
[QUOTE="Jii";22895924]Käytin 05 haalaria ekalla ja muistaakseni tokallakin, siis vaunuhaalarina. Oli ruma kuin mikä, en tykännyt.[/QUOTE]

-05 haalari tokalla ja tosi paljon käytettiin. Ihana väri ja se pehmeys.
-03 esikoisella myös haalari käytössä,muuta talvipukua ei tarvittukaan.

Mä olen haalinut vuosien 2007 ja 2006 puvut meille ja tarkoituksena on kyllä käyttää! Mun mielestä ovat oikein nättejä, ihanan tuntuisia ja sainpahan melkein ilmaiseksi, kummatkin käyttämättömiä. On seuraavan talven puvut hankittuna. Tuo 2006 on vielä hiukan isompi kuin 2007 joten toivottavasti kummallekin löytyy käyttöä :)

Yhteistyössä