G: Käytitttekö äitiyspakkauksen toppahaalaria vauvallanne/vauvoillanne?

• Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti
ggg
Meillä vuoden 2006 haalari ja sitä käytetään nyt tällä kolmannella lapsella. Ekalle oli ekana talvena iso, tokana pieni. Samoin tokan kohdalla. Nyt sattuu olemaan sopiva tälle kolmannelle.

Miuski harmailee
Esikoisen haalari lienee vm -99, vaikka tyttö syntyikin v.2000. Haalarin lobotomianallet eivät houkutelleet käyttämään eikä sitä käytetty kuin yhden kerran neidin päällä. Kakkoselle emme pakkausta ottaneet, mutta muistaakseni kolmosen -07 pukua käytimme jonkun verran.

Esikoisella käytin hänen omaa 2003 haalariaan, ja lisäksi serkun lapsen 2002-haalaria, ja ostinpa kirppikseltäkin yhden mielestäni söpön menneiden vuosien äp-haalarin tuolloin.

Kuopukselle en ottanut pakkausta, enkä käyttänyt siskolta jäänyttä liilaa haalaria vuodelta -03 koska se ei mun mielestä sopinut pojalle yhtään.

"mom"
Käytettiin (2008 haalari) jonkun verran, tosin vasta seuraavana talvena oli sopiva, kun tyttäreni syntyi tammikuussa. Harmittaa vähän kun ostin myös hienon ja kalliin Reimatecin, ja jälkikäteen ajateltuna ihan turhaan kun tollakin olis hyvin pärjännyt. Tällä hetkellä haalari on serkkupojan käytössä, ja ensi talvena sen saa nyt vielä mahassa oleva toinen tyttäreni.

---
Ei olla käytetty. Meidän 09 mallin puku oli kevättalven vauvalle mahdottoman iso syntyessään ja vielä nytkin liian iso. Katsotaan, josko tuossa kevään korvalla päästäisiin käyttämään? Kakkoselle taitaa olla ihan väärän kokoinen, kun kesällä tulossa. Tai ehkä menee sitten reilu 1v:nä syksyllä. Tosin ei tuo 09 hailakan vaalea puku kestä mitään ulkoleikkejä sotkeutumatta, eli se siitä.

"jep"
Ja minkä vuoden haalari kyseessä?
Ihan mielenkiinnosta kysyn kun kirpparit on täynnä käyttämättömiä äp-haalareita että miten on palstalaisilla.

Itsellä on 04 ja 09 haalarit ja käytetty on kumpaakin.
käytin molemmilla sitä esikoisen haalaria. yhden pakkauksen vain otin. ei vauvan vaatteet kulu, joten samat vaatteet kävivät kuopukselle. lapset alkava kulutta vasta 5v- kouluiässä, kun painoakin on jo jonkin verran ja liikkuvat nopeammin. siihen asti lapset tulevat halvaksi.

"vieras"
Esikoisen, eli vuoden -02 pukua käytettiin paljon meidän kahdella lapsella. Nuoremman pojan, v. -03 pukua ei ollenkaan. Tuo vuoden -02 puku oli lisäksi kolmella serkkuni lapsella ja sain sen muutama viikko sitten takaisin muistoksi. On edelleen erittäin hyvässä kunnossa.

Olen käyttänyt. On tämän vuoden pakkauksesta, eli sellainen aivan ihana ja erilainen kuin aiemmat äp-puvut. Onhan se vähän iso vauvalle vielä, mutta menee kun hihat/lahkeet kääntää pusseiksi ja pitää sitä vaunuissa ja alle laittaa villapuvun/fleecehaalarin niin ei haittaa vaikka onkin pikkasen reilu.

ee
Ekalla en käyttänyt, kun oli vain yksi vetskari puvussa. Toisella käytin, kun oli helpommin puettava malli. Mutta eipä tuo kovin käytössä kuluneelta näytä nytkään kirpparilla, vaikka käytössä olikin. Että mistäs se ap tietää oikeaa käytön määrää.

"vieras"
Olen käyttänyt. Esikoisen vuoden 1996 haalari on ollut kaikilla käytössä, silloin sai isomman haalarin, jota käytettiin noilla pienemmillä sitä nykykokoa olevan haalarin jälkeen. Kuopuksella ei omaa haalaria ollutkaan.

hiha
mulla vuoden 2004 toppapuku oli kovassa käytössä koska se sattui oleen juuri sopivan kokoinen tytölle talven aikaan. Muistaakseni se oli silloin aika reilun kokoinen koska synnärillä tyttö meinas hukkua koko haalariin joten jouduin ostamaan pienemmän ja noin vuoden ikäsenä oli sopiva sitten äpakkauksen haalari.

Sitten mulla on vuoden 2008 talvihaalari jota en ole kertaakaan käyttänyt. Sattu oleen vaan kesä just sillon ku olis ollu sopiva pojalle... joten jäi käyttämättä eikä kukaan osta.. :D

Yhteistyössä