Hakutulokset

1. H

** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

Siobhan mä oon myös mukamas tuntenu jo liikkeitä parisen viikkoa vaikka eihän se ole mitenkään mahdollista :) Sitä vaan muistaa niin hyvin miltä ne potkut tuntuu ja kyllähän ne välillä tuntuu samalta ku jotkut suolen liikkeet :) Innolla odottelen että alkaa ihan oikeat liikkeet tuntumaan. Ekasta...
  2. H

Täältäkin eveliinalle tsempit! Minä vuosin ekassa raskaudessa viikolla 9 ja 10 kuin seula, mutta gyne sanoi ennen kuin oli edes kohtuun katsonu että kaikki on hyvin, kun ei kipuja ole. Ja niinhän kaikki oli hyvin. Olin jo ehtinyt itkeä kesken mennyttä raskautta. Tänään jotenkin voimaton olo...
  3. H

Täällä odotellaan Päksäkän ultrakuulumisia :)
  4. H

Kenelläkään kokemuksia Asperger-aikuisesta (varsinkin jos on epäily tai lievä)???

Mulla on miespuolinen kaveri, jolla on asperger. Hän vaikuttaa aluksi ihan normaalilta, mutta kun tarkemmin katsoo, niin alkaa huomata oireita. Hänellä on ongelmia mukautua toisten tunnetiloihin, tai siis lähinnä hän ei tiedä minkälaisen ilmeen kasvoilleen laittaisi, kun esim. hänelle kertoo...
  5. H

Pahoinvointirannekkeet on täälläkin, ja mielestäni ne auttoi ensin tosi hyvin, mutta nyt en ole vähään aikaan huomannu että auttais enää. Tosin nyt alkaa muutenkin helpottaa. Mietin, että voikohan elimistö jotenkin tottua niihin, eikä enää reagoi samalla tavalla? Kun mulla on ne koko ajan...
  6. H

*Lokakuun `09 Mahanpyöriäiset Vuonna 2011*

Meillä tuli eilen ensimmäinen kolmesananen lause! Silja kurkkasi nukkevauvan housuihin ja sanoi " Ei oo kakka" :D Ensin ajattelin et kuulin väärin, mutta hän teki sitä monta kertaa eilen, ja tänään kun minä katsoin hänen omaan vaippaansa nin hän sanoi saman :) Ja myös toinen lause tuli, se oli "...
  7. H

Toi on ilmeisesti aika yleistä nykyään, että ei pistetä ääniä päälle niin että sydänäänet kuuluu. Mulla yks kaeri on nyt viimeisillään raskaana ja hän sitä valitteli että kun ei kertaakaan ole vieläkään kuullut sydänääniä, vaan nähnyt ainoastaan ruudulla ja terkkari on sanonu että hyvät...
  8. H

Pitäis kirjottaa heti ylös mitä pitää kommentoida, kun ei nyt näköjään yhtään pysy mielessä... Mies varmasti osallistuu synnytykseen, mutta tällä kertaa kiellän ottamasta kännykää synnytyssaliin. Viimeksi nimittäin koko ajan vaan piti sukulaisia ajantasalla, kunnes ponnistuvaiheessa sanoin...
  9. H

*Lokakuun `09 Mahanpyöriäiset Vuonna 2011*

Kiitos Talvicci uudesta pinosta :) Ja hyvää uutta vuotta kaikille! Pikakuulumiset: Meillä asustelee täällä todella vilkas tyttö :) Vauhti on kova ja mielikuvitus valloillaan. Ihanaa seurattavaa! Hampaita tehdään täälläkin, hitaasti ne on tullu. Nyt on seitsemän hammasta, neljä ylhäällä...
  10. H

Täällä ei kyllä raskaus pääse unohtumaan tämän huonon olon takia. Tosin tänään taas vähän parempi olo :) Ja heti tietty iski taas pelko et nyt meni kesken kun paha olo alkoi jo helpottaa... On tää alkuraskaus niin piinavaa. Tupla/sisarusrattaat olis tännekin tulossa, kun ikäeroa tulee...

Yhteistyössä