Hurjasti tullut tekstiä!!!
Raitis: Meilläkin taitaa olla ne Teutonia Mistral S:t, mutta muutaman vuoden vanha malli. Niissä ne pumpattavat renkaat
Ollaan oltu kyllä ihan tosi tyytyväisiä, ovat olleet kestävät, käytännölliset ja tosi hyvät alustalla kuin alustalla!!! Siksi siis muakin nuo team cosmot himottaisi, ainut vain kun ne saisi niillä ilmakumirenkailla... Oletko törmännyt muun merkkisiin, samanmallisiin rattaisiin? Haluaisin itsekkin juuri tuollaiset vierekkäin istuttavat, joista voi erikseen säätää toisen ylös, toisen alas. Lisäksi haluisin että niissä olisi käännettävä istuin suunta, joko sitten niin että molemmat kääntyy kerralla, koska toivosin että menisivät sitten myöhemminkin kun kuopuskin jo viihtyy kasvot menosuuntaan
Ja alussa oltava vauvan ehdottomasti kasvot työntäjää päin! Meillä esikoinen nyt 1v 10kk. mutta vaikka kävelisikin pian itse tai kulkisi pulkassa niin toiveissa on joskus sitten se kolmonenkin niin toivoisin että tuplat kävisivät sittenkin!
*muoks, esikoinen kyllä kävelee, mutta siis vaikka pian kävelisi pidemmätkin matkat itse.....
Häistä vielä sen verran etten olisi itsekkään aluksi halunnut naimisiin raskaana ollessa, mutta sitten kun viime vuoden häät siirtyi kun emme saaneet vielä tarpeeksi säästettyä niin alkoi vauvakuume painaa päälle, emme halunneet kovin pitkää ikäeroa 1. ja 2.:n välillä. Lopulta mietin että toisaalta on ihan sama mennä naimisiin raskaanakin, kunhan en ole ihan valaan kokoinen vielä
Hääpukuja on yhtälailla ihania raskaana olevillekkin, onhan morsiammiakin eri painoisia. Ja alkoholia juomme mieheni kanssa niin harvoin muutenkin, että meille oli luonnolista että häät ovat joka tapauksessa alkoholittomat!!!! Hauskaa osataan pitää ilmankin
Niimpä vauva sai luvan tulla kun hää päivään oli noin 20-25 viikkoa, ja hänhän päätti tulla heti :heart: Kovasti haluan saman sukunimen kuin muillakin perheen jäsenillä ja mulla ehdoton ehto oli että ennenkuin kakkonen syntyy haluan mennä naimisiin
Ikinä en enää halua joutua isyyttä todistamaan niin surkuhupaisaa se oli
Ihania ultrakuvia :heart: Olisipa omakin ultra pian!!!!! (maanantaina)
Meillä muuten kunnalla on maksusitoumus Terveystalon kanssa, eli kaikki ultrat ovat yksityisellä. Oisko OYS:ssa jo liian tunkua että jakavat palveluita muualle?
Nyt kattomaan satuhäitä (jossa tuntuu olevan hyvin erikoinen hääpari :O )
Viola 12+0