Hakutulokset

1. T

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

Onnea Starre tytöstä! :flower: Ja muillekkin onnea jotka ovat saaneet nyytin! Kiitos kortti kehuista :D kikka89 mä alan kanssa olla niin kypsä jo että sais tulla jo tähän maailmaan! Ei tässä odotuksessa mitää valittamista ole, mutta alkaa vaan tympiin kun ei ole mitään tekemistä...
  2. T

kikka89 kävin myös neuvolassa äskettäin ja ens tiistaina uudestaan jolloin laitetaan myös lähete TAYSsiin. :D Toivottavasti ei tarvi mennä neuvolaan että sais mennä suoraa synnärille.. Kuulemma on TAYSsissä nyt vähän kiirettä että kun on pikkuisia tullut paljon :) Saattaa olla että nähdään...
  3. T

Kiva että noi mun laittamat runot on kelvannut :D Pian neuvolaan..
  4. T

Kun vauva on syntynyt ilmoitus... mä löysin muutaman tälläisen... - Peiton alla posken nukka, jalassa punainen sukka. Tänään (klo:n aika) meille onni tuotiin, ikioma tyttö suotiin. (pituus ja paino) - Tuli lapsi tuulen kainalossa, tähtisateen takaa. Pian pieniä hymyjä herttaisia hän...
  5. T

Aniit meillekkin tulee vain läheisimmät (molempien vanhemmat, mummut ja paapat, sisarukset ja 3 kaveria kummiksi.) Mutta teinpähän aikani kuluksi nuo kutsut, on sitten hienompi lähettää ne kuin laittaa viestiä :D Otin kuvan pikkuisen sängystäkin: Siinä on mun mummun tekemä päiväpeitto ja...
  6. T

Vihdoinkin sain aikaseksi ottaa noita kuvia korteista :D Meillä tulee siis saamaan vieraat kaikki erilaisen kutsun.. Sisään tulee jokaiseen korttiin vielä teksi: Minä pikkumies Sukunimi, synnyin XX.XX.XXXX klo XX.XX. Strategiset painijan mittani olivat XX cm ja XXXX g...
  7. T

Sonjuska- täällä vielä ollaan.. ei minkäänlaisia tuntemuksia vieläkään että tarvisi lähteä. huoh. huomenna olisi neuvola taas :D Tänään olisi ollut hyvä päivä syntyä, olisin minäkin saanut kunnon nimppari lahjan :D Hyvää nimipäivää toisillekkin jotka nimipäivää tänään "juhlii" :D
  8. T

paino ja masu Täällä sitä painoa tullut se 13-14 kiloa.. Pituutta mulla se 169 ja lähtöpaino oli 69. Kyllä alkoi hirvittämään kun paino läheni 80 ja nyt on sen 83 :D Mutta luulenpa että on helppo tiputtaa sitten tuohon lähtöpainoon ainaki, tarkoitus kyllä pudottaa siitäkin se muutama kilo pois...
  9. T

limatulpasta toivottavasti se oli se, niin vähän sais tätä asiaa eteenpäin.. Kun supistuksia ei oikein ole.. Enemmänkin noita mahan kiristymisiä vain :D Pikkuinen on kyllä liikkunut ihan kiitettävästi tämänkin päivän aikana, että saisi kyllä jos tulla maailmaan :) Jänskättää jäädä yksin...
  10. T

Hikasta täällä taas tuntuu että tuo hikka on lisääntynyt, eilenkin kaksi kertaa :D Mies vain naureskeli kuin hytkyin itsekkin vaikka yritin pysyä paikallani :D Limatulppa en ole varma mutta olin suihkussa hetki sitten ja pesin sitten alapäätä. ja ihmettelein kun sormiin jäi sellainen limainen...

Yhteistyössä