Illuusia täällä ollaan vielä.. Oon kyllä käyny lueskelemassa mut päässä on pyörinny kauheesti kaikkea hölmöä niin en oo viittiny muita jutuillani masentaa. Viime viikon ke neuvolassa vauvan sydämen sykkeessä noin joka toinen oli extra lyönti mikä pelästytti mut ja mun mielestä neuvolan tädinkin.. sen seurauksena sitten kävin to ja pe neuvolassa kuuntelemassa sydämen sykkeitä.. ja äippäpoli aika siirettiin perjantailta täks päiväks.. torstaina ja perjantaina lisälyöntejä ei ollut onneksi enää niin paljoa.. lisäksi sain neuvon että liikkeitä pitään nyt todella tarkkaan seurailla, mikä aiheuttaa viellä lisää stressiä.. no saapi nähdä mikä tänään tilanne..
Mäkin aikasemmin lueskelin kateellisena muitten äippäpoli käyntejä kun oli saanu niitä painoarvioita ja nähny vauvaa ultrassa.. mut joo nyt ku asiaa mietin niin mielummin oisin halunnut että kaikki menee hyvin eikä tarvi ravata tuolla äippäpolilla seurannoissa huoliperseessä että mitäs sitten selviää. neuvolan täti käski varuiks ottamaan sairaalakassin tänään mukaan mutta aika varma kyllä olen että sieltä tänään vielä kotiin tulen..
Onnea tosi paljon vauvan kotiin hakeneille.. :heart: :heart:
On siis kevät taisi eilen päästä vauvan haku reissulle.. tsemppiä sinne..
Päksäkälle paljon onnea poksumisesta ja synttäreistä... :flower:
Nyt alan valmistautumaan sinne äippäpolille lähtöön.. pakkelia naamaan ja aamupalaakin voisi syödä..
Mukavaa päivää leijonaemoille.. =)
Piritta ja moggulaa 38+4
Mäkin aikasemmin lueskelin kateellisena muitten äippäpoli käyntejä kun oli saanu niitä painoarvioita ja nähny vauvaa ultrassa.. mut joo nyt ku asiaa mietin niin mielummin oisin halunnut että kaikki menee hyvin eikä tarvi ravata tuolla äippäpolilla seurannoissa huoliperseessä että mitäs sitten selviää. neuvolan täti käski varuiks ottamaan sairaalakassin tänään mukaan mutta aika varma kyllä olen että sieltä tänään vielä kotiin tulen..
Onnea tosi paljon vauvan kotiin hakeneille.. :heart: :heart:
On siis kevät taisi eilen päästä vauvan haku reissulle.. tsemppiä sinne..
Päksäkälle paljon onnea poksumisesta ja synttäreistä... :flower:
Nyt alan valmistautumaan sinne äippäpolille lähtöön.. pakkelia naamaan ja aamupalaakin voisi syödä..
Mukavaa päivää leijonaemoille.. =)
Piritta ja moggulaa 38+4