Hakutulokset

1. T

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

meelaie mennään ihmeessä! Ajattelin muutenkin aloittaa kevyellä kävelyllä :)
  2. T

Synnytyskertomus: Heräsin maanantai aamuun ja menin suihkuun klo. 15.00. Kurotin sitten ylöspäin, kun suihkuverhon nipsu oli irronut. No siinä sitten tuntui että jotain lorahti ajattelin että se oli varmaan suihkun vettä :D No tulin pois suihkusta ja aina vain valui jotain kirkasta nestettä...
  3. T

*ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

Poika syntyi 24.8 klo. 19.10 Painoa oli kertynyt 3730g ja pituutta 53cm! Myöhemmin tulen kertomaan lisää..
  4. T

Poika tuli maailmaan 24.8 klo. 19.10 Myöhemmin tulen kertomaan lisää :)
  5. T

unikuu108 Mulla on side housussa ja inhottavaa kun nousee seisomaan niin aina lorahtaa :D Onneksi ei oo sairaalaan kun 7km :D Appiukko heittää puolen tunnin päästä... Äsken kirjottelin että ei oo mitää kipuja/supistuksia... Niin muutama minuutti sitte alkoi alaselkää särkemään :) Mä oon...
  6. T

Hmm.. Taitaa tihkua lapsi vettä housuihin!! Tänäänkö se päivä vihdoin voisi olla?! Soitin TAYSsiin ja käskivät tulla käymään niin tekevät testin onko lapsivettä ja sitte suunnitellaan mitä tehdään :D Nyt siis OIKEESTI JÄNNITTÄÄ! Tyttönen ja Sintti 41+3 ps. Onneksi miehen ei...
  7. T

Nyt ei muuten synny enää elokuisia leijonanpentuja.. Nyt ovat sitten ikuisesti neitsyitä :D
  8. T

Täälläkin vielä ollaan yhdessä kasassa... |O Ei meidän vauva tuu ikinä tälle puolelle maailmaa :D Eilenkin peitto heilui muutamaankin otteeseen, sitten siivoilin aika vauhdilla... Mutta ei niin mitää! Nyt mä luovutan ja odotan suosiolla sitä äippäpolin aikaa joka on perjantaina. Tietääkö...
  9. T

Onnittelut vauvoista taas niille jotka ovat ne jo saaneet! :flower: :flower: Täällä vielä odotellaan, että koska tulis edes niitä supistuksia tai jotain tunnetta! Kun minkäänlaisia merkkejä ei ole ollut, huoh.. Aamuisin on aina maha pinkeenä mutta siihen se on aina jäänytkin. Mun tuurilla...
  10. T

Huomenta kaikille.. Tänään tuli aika äippäpolille joka olis ens perjantaina.. Katotaan niin mun tuurilla mennään vielä sinne asti! Tänään POKS liikaa 41+0! Ei sitte niin minkäänlaisia merkkejä että tää vauveli tulis tähän maailmaan...
  11. T

Täällä ollaan kans niin kyllästyneitä tuohon että kaverit jotka ei ennen oo pitäny tyyliin mitää yhteyttä, niin nyt kyllä kysellää joka päivä että vieläkö oon kotona.. Ja että eikö oo minkäänlaisia tuntemuksia. Samoin että kun ollaan kotiuduttu että tullaan sitten katsomaan..! meidän...
  12. T

Onnea nyytin saaneille! Tänään kävin kaupassa ja kyllä kauppias ihmetteli kun kuuli että viikko sitte oli LA :D Ei olisi uskonu millään.. :D Jos tänään taas vähän siivoilis..
  13. T

Onnea tytöistä! Mä olen tänään päivän makoillu, sitte katoin isoa tiskikasaa joka ihan selvästi huusi: "tiskaa meidät! Apua!..." No tiskasin sitte.. ja siitä sain jonku ihme inspiksen että siivoan kaikki keittiön kaapit niin myös tein :D Jonka jälkeen siivoaminen on vain jatkunut, näin...
  14. T

Neuvolassa käyty, kaikki hyvin.. Nyt vain odottelen aikaa polille.. ja toivon että lähtö tulis enenkun aika. Sairaalakassiin olen pakannut: -Vauvalle kotiintulo vaatteet (kokoa 56) + tutti -Itelleni kotiintulo vaatteet -liivinsuojuksia muutama -sudoku lehtisen -Sitten pitäisi vielä...
  15. T

Täälläkin ollaan vielä yhtenä kappaleena... eihän tää lapsi synny ikinä! :D Tänään juoksin rappuset alas ja ylös kuudennesta kerroksesta.. Muutama supistus tuli, mutta ei mitään kipeitä, mahan kovettumisia enimmäkseen TAAS. Huomenna olis neuvola, toivottavasti nyt jotain olis tapahtunu...
  16. T

unikuu108 täälä ihan samanlainen fiilis!
  17. T

Onnea nyyteistä niille jotka ovat ne jo saaneet :flower: ja tsemppiä niille jotka niitä ovat parhaillaan hakemassa :) Täällä ollan vieläkin kotosalla, tänään ajattelin vähän juosta portaissa jos sais jotain aikaseksi.. Peittokin meillä on heilunut, ei tunnu auttavan. Tapahtuis nyt jotain!
  18. T

Täälläkin ollaan vielä.. ne ilta/yölliset muutamat supistukset loppui kuin seinään.. huoh. Yöllä näin unta että oltiin päästy jo synnyttämään, hirvee pettymys kun heräsinkin omasta sängystä :D Tyttönen ja Sintti 40+1
  19. T

Aniit täällä kans mentiin ihan yläkäyrien päällä reilusti.. Kävin sitten ultrassa jossa katsottiin vauvan paino ja muut mitat. Kaikki oli normaalit.. ei osattu oikein sanoa mistä johtu sitte se sf-mitan nousu.. Vettä kuulemma oli aika reilusti mutta silti normaalin rajoilla. Maria-skö sitä...
  20. T

Täälläkin poksuu todella 40+0! Pian pitänee lähteä miehen sotilasvalaan tunnin ajomatkan päähän :D

Yhteistyössä