Täällä juopottelu jatkuu..-tiesin sen jo eilen,et jatkuu ku alkoi.Niin hyvä mies ku muuten onkin ja ollu nyt kauan aikaa jo "kiltisti" ei saa "poikki" sitä yhdestä illasta.Nyt lähti kauppaan hakemaan lisää olutta ku joi jo sen kahvi-konjakkilikööripullon,jonka olin tarkoittanut isin selviytymispakkaukseen!No se oli pieni semmoinen 2 dl:n pullo,mutta kuitenkin sai siitä potkua ja kimmokkeen jatkaa.Pyysin tuomaan myös ruokaa ku meillä kaappi ihan tyhjänä,ku eilen luulin jääväni sairaalaan.Jotakin tyyliin kalapuikkoja käskin tuoda sit.Sillon ku toi juo,mua ei inspaa mikään ruoanlaitto eikä "päteminen"tuolla keittiössä.Olen maannut melkein koko päivän.En jaksa edes ulos lähteä,vaik vois mennä ihan tohon läheiselle penkille istuskelemaan jonkun lehden kanssa.Puhelimeen en jaksa vastata,sisko on soittanut jo varmaan 10 kertaa.En jaksa mitään kyselyjä nyt,käperryn itseeni ja puhelimesta on täälläkin äänet pois.
Se valituksista tällä erää.Teille oli tapahtunut paljon taas...
Piritta88Hyvä jos sydänäänissä oli jotain parannusta.On varmaan tosi raskasta olla koko ajan paniikissa vauvan voinnista.Onneksi oot seurannassa.
UnikuuTeillä kans tykätään kalaruoista näemmä.Täälläkin on suurta herkkua.Jos mä saisin valita,ei meilläkään syötäis ku kalaa ja kasvista..Onnittelut pojan uudesta pyörästä!Kiva,ku oppi vielä tällai loppukesästä sen pyöräilyn jujun.On sit ens keväänä helppo harjoitella jo vaikka ilman apupyöriä...Tarviiko noi kestovaipat saumuria?Semmoista mulla ei ole käytössä.
TreeloVoi rähmä,että sulle tommosia vastoinkäymisiä on tullut oman toipumisen kans.Tosi kurjaa,ku muuten varmaan hyvät fiilikset!Mä oon menossa sinne ä-polille sillon ma heti aamukaheksaksi jo!Mites sä?Sovitaanks treffit oikke?
Et voitais sit yhessä arvostella sitä hoitoa siellä...
Aniit,sulla kans aikamoinen toi sf-mitta?Eiks sua pelota,et minkäkokoinen asukki sun mahassas myllertää?Sullahan oli vielä viikko la:han?Jos se kasvaa vielä siellä??No sorry,ei ole tarkoitus pelotella sua mitenkään.
IinaZ ja Sadepäivän ilo!Teillä on nätit masut molemmilla!Sadepäivän ilolle veikkaan etukuvan perusteella tyttöä!
Kikka89 Kuka sut voi pakottaa joskus sit antamaan vauvasi isäsi syliin??!!Etkö sä ihan itse päätä siitä,kenen sylissä sun vauvas on hellittävänä?Jos mulla olis omasta isästä tommosia tuntemuksia en kyllä päästäisi häntä lähellekään vauvaa...Sinä ja miehesi päätätte siitä!Tsemppiä Kikka sulle muutenkin!Kyllä se synnytys sieltä itekseen käynnistyy sit ku vauva on valmis siihen!Näin mullekin eilen sanottiin.Koita keksiä jotain muuta tekemistä itelles siks aikaa.Se on tietty helpommin sanottu ku tehty!Mulle sanottiin tuolla TYKS:ssa eilen,et koita liikkua mahd.paljon.En tiedä auttaako se,mut siitä on muuta hyötyä kuitenkin.Poistaa liikunta ainakin masennusta ja ahdistusta!Sen mä kyllä allekirjoitan täysin!Vauvakin saa ne endorfiinit istukan kautta,jotka sun aivoissas alkaa liikunnan jälkeen erittyä.Jos vaan pystyy ja jaksaa liikkua.... :heart: Mäkin aloitan taas huomenna sen vauva-ulos-liikunnan-avulla-häätämisen...Tänään mä meinaan vielä kieriä itsesäälissä ja voivotella surkeutta!
kiva ku ootte olemassa Te Kaikki!!Parempia fiiliksiä Teille muille!!
T:maria-s ja "pikkuinen"