UnikuuHarsoja mäkin ajattelin ihan ekaks.Jotenki vaan tuntuu niistä taitteluohjeista päätellen,mitä mä ajattelin (äp-pakkauksen ohje) et ne harsot tarvii jotain lisäimua kyllä.Ajattelin et vois sit uusia noi huushollin käsipyyhkeet tässä:sais kait niistä leikeltyä lisäimuja!?Ne oiski kyl uusimisen tarpees (ihan kuluneita,värit vois uusia).Jyskissä on ollu halpoja froteepyyhkeitä (eri kokoisia)..Ajattelin harsojen päälle niitä äp-pakkauksen kuorihousuja ja lisäksi tilaan tolta babyidean jälleenmyyjältä Bummi Cottonin parit vaippakuoret vielä lisäks.Jälleenmyyjä täälläpäin ommo.fi,kuoret oli siellä tarjouksessa vielä -50% 6,60 e/kpl!Värejäkin löytyy!
Sairaalasta ku kotiudutaan sit joskus,ni olen ajatellut ottaa sen vaippalainaamon paketin ekaks kotiin kokeiltavaks,ku mies ei ymmärrä tirin taria noista kestoista.
Saapi sit hänkin kokeilla erilaisia.
Täällä kummallinen yö takana:Aina välillä heräilty ja kummallisia unia nähty koko yö.
Menen nyt vielä tunniks nukkumaan,ku saan vielä juotua puoli kuppia kahvia.Sitten soitan uudestaan tänään sinne ä-polille,ku eivät kyselleet ollenkaan mun verensokeriarvoista eilen ollenkaan.Mulla kuitenkin aterianjälkeiset arvot olleet koholla vaihdellen siinä 8-10!Ottaa vaan päähän toi TYKS:n linja tosta koska synnytys voidaan käynnistää,ku joka puolella suomea eri käytännöt kuulemma siinäkin,et miten toimitaan raskausdiabetes -potilaiden kanssa,joilla ehkä iso vauva tulossa...
Oliko se MURATTI ku oli täällä kans just yks päivä kirjoittelemassa ja hänellä oli aloitettu vielä rv 39 insuliini!!Mulle sanottiin jo viimeks ä-polilla,et ei aloiteta enää sulle mitään insuliineja (olin vkolla 36+4 silloin)ku oot jo loppusuoralla,et jatka sitä dieettiä vaan ja mittaile niitä sokereita sit kotona..Tän siitä sit on saanu,ku poitsu painais nyt sit jo sen 4 kg!Ite oon painanu syntyessäni 3660 g 39+4!Mies onki sit eri juttu!Painoi aikanaan n. 5 kg!Oli ollu Loimaan aluesairaalan isoin vauva!Kaikki käyny ihmettelemässä!
Pelottaa vaan odottaa sit sitä käynnistämistä sinne 41+3 et mitä silloin painaa jo?Mites toi mun kroppa kestää sen punnerruksen?Eilinen "lääkäri" väitti et kyl sul on tilaa siel lantiossa,et ei se ero niin suuri oo jos on 4 kg tai 4,5 kg!!Täytyyks tommosta sit uskoa?Helppo se on sanoa,ku ei ite joudu synnyttämään sit.
H###tti mä oisin menny jo sinne Salon aluesairaalaan synnyttämään,ku ois ollu ihan luvallistakin,nyt se ei vaan enää oo mahdollista.Mä oon tossa TYKS:ssa mukana yhessä tutkimuksessakin (Diara-tutkimus),joka liittyy just tohon raskausdiabeteksen hoitolinjoihin...
Sit meiän tarvis saada viel auto jostain lainaks tai vuokrata se hyväs lykys pariks viikoks odottamaan tohon pihalle,et koska tulee lähtö...Täältä on sinne Saloon kuiteski n. 50 km matkaa ja tohon TYKS:n menee tästä autolla semmoset 5 min!
Sorry tää omanapainen vuodatus jo tähän aikaan aamusta.V###taa ja turhauttaa vaan niin vietävästi tällä hetkellä!Ei äitiä kuunnella enää missään nykyään näköjään,ku toi prklen raha ratkaisee joka asiassa.Ja iänikuiset resurssit!
T:Maria-s ja sinnikäs masuvuokralainen 40+0 (POKS)