ONNEA MATKAAN ZINNIE
Ja onnea vauvansa jo hakeneille, teitä oli taas monen monta!
Mulla on nyt rytmi menny ihan sekasin. Lisäksi jännitystä on varmaa ilmas tosi paljon koska hikoilen vähä väliä tosi kovasti, supistuksia tulee kevyesti kun käy kävelyllä tai siivoaa, heräsin yöllä kahelta vessaan mitä en oo tehnyt monee kuukautee ja illalla en ainakaa omasta mielestä juonut erityisen paljon. Siitä sitte valvoinkin muutaman tunnin ennen kuin nukahdin ja nyt taas heräsin. Tiiän jo nyt et päivä unet täs on tulossa tänäänki
Masussa ihanan paljon liikettä illalla ku aloin yö puulle asettumaan. Ihanasti siksi koska must tuntuu välillä et se on LIIAN hiljanen
mut illalla ja sillo yöllä tuli varmaa ne 160 liikettä (kuudentoista tunnin potkut
)
maria-s: mulla on kans ollu nyt varsinkin loppu aikana mieles et pitkä selibaattihan toho voi tulla ja tietty on mietityttänyt niin mua kuin miestäkin et mitäs sitte tapahtuu tuolle ala päälle ja miten sen palautumisen laita. Jumpannut oon minäkin koko raskauden ajan, mutta en sit tiiä... Itellä kyllä aina välillä ois kovinki haluja mut jotenkin tuntuu et masu koko aika tiellä
Eile äijä kyllä änkes samaa suihkuu mut livahdin pois. Iha kylmii väreit tuli, en tiiä miks. Jotenkin oon muutenkin herkistynyt itestäni ja mietin vaan et mitenköhän se mut nykysin oikeesti näkee. Ei muiden mielipiteillä väliä vaikka muilta niitä tuleekin
"Raskaus sopii sulle, ei mitää ylimääräsiä" on monen sanoma mut sit ku aina kattelen äijää toiveekkana et onko se edes ylpeän näkönen ni pöh! Tuntuu et se ei nää eikä kuule ainakaa mua... Huh, nyt loppu taas ruikutus....
ISKI AIKA PULA! Hokasin että VIIKONPÄÄSTÄ voi olla että ollaa sairaalassa
Tai no, anoppi soitti eilen ja kysyi että joko siellä on tuntemuksia että tehtäs tuloa vai voiko hän viikonloppuna lähteä sinne melonta reissuun
Lupasin, että saapi lähteä ihan rauhassa
En tiiä mitä ryntäystä sinne sairaalaa ollaa sit suunnittelemas. Mietinkin et pitäiskö kaikes hiljasuudes vaa käydä siel ja sit ilmoittautua ihmisille ku ollaanpi kotona
Mitä ootte muut mieltä sairaala vierailuista? Kuka on etusijalla teillä tulijoina vai pyydättekö ketään ?
Naputinpa taas
Onnea vielä kerran vauvan saaneille :heart: Kateellisena lueskelin juttujanne!
OnSiisKevätkö oli se kenellä sektio tehtiin... minulla ei siis ole tähän asti tietääkseni ollu mitää jännitystä synnytyksestä mutta nyt ku kerroit tuota pika juttua ni tuli kylmät väreet. Jaksamisia! Onhan sinulla ainakin nyt maailman paras energian lähde vieressä!
Sonjuska ja Nala
POKS 39+0