ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

Moikka kaikille!!

Nyt vasta ennätän tännekin tulla kertomaan vauva-uutiset :)
Elikkäs meille syntyi tyttö sunnuntaina 9.8. klo 16.43 mitoiltaan 3445g ja 48,5cm ja pipo 35cm :heart:
Kotiuduimme 11.8.

Synnytyskertomusta tulen kertoilemaan kun ennätän.

Onnea vauvautuneille :flower:

mertsu & ihanan ihana prinsessa 4 vrk :heart:
 
Onnea Mertsulle :heart:

Kiitos Hellu synnytysstoorista :)

Täällä on Oulun reissu nyt takana. Vähän oli ehkä turha reissu, koska sielläkään ei osattu sanoa mitään uutta. Rakenteiden näkyvyydet on jo tässä vaiheessa niin huonot, niin hankala tehdä mitään tarkempaa analysointia. No, laittoivat kuitenkin ens keskiviikolle käynnistysajan, vauvan pienen koon vuoksi. Edelleen painoarvio vain sen 2500g. Käskivät käydä kuitenkin pari kertaa käyrällä, ennen tuota keskivviikkoa, huomenna pitääkin sitten soittaa tuohon lähimmälle ä-polille. Hiukan kyllä alkoi jo jännittämään, että viikon päästä on jo oma nyytti sylissä :heart:
Jännittää synnytys siinäkin mielessä, että kuinka vauva voi, koska on ollu niin monenlaisia epäilyjä. Mutta toivotaan parasta, eihän tässä oikein muuta voi.

Nyt syömään iltapalaa ja sitten nukkumaan, väsyttää kovin.

Jaksuja kaikille :)

Helmiir ja Kerttu 39+1
 
Mertsulle Suuret onnittelut tytöstä :heart: :flower:

maria-s Se Flora-koodi ehti mennä jo, Aniit ehti ekana päivällä laittamaan viestiä siitä=) Tsemppiä paikkojen kypsyttelyyn, ei ne sit vielä suostuneetkaan käynnistään. Toivotaan että synnytys lähtee sitten itsestään käyntiin, ettei tarvi sinne 41+3 asti odotella.

hellu Olipa pikainen synnytys. Tuosta tuli mulle aivan mieleen mun toka synnytys, kun ei kätilö odottanut vauvan tulevan niin pikaisesti :) Onnea tyttösestä teille :flower:

Luminella Varmaan saat ihania valokuvia raskausmuistoksi, kun oikein ammattikuvaaja ottanut. Joko ne tänään tuli sulle? :) Mulla on vaan pari miehen ottamaa kuvaa masusta, ja ne on yleensä sellaisia väärästä kuva kulmasta otettuja, että näytän mahdollisimman paksulta :LOL: No, saan edes jotain kuvia liimata vauvakirjan väliin.

Mulla olis aamulla se neuvola, ei yhtään huvittas mennä sinne. Pääsispä jo yöllä synnyttämään mielummin :D

RangaTanga 39+4 :heart:
 
Mertsu85 onnittelut Prinsessasta!! :heart: :flower:

Helmiir :hug: :heart: Tsemppiä ens keskiviikkoon ja jaksamisia siihen käyrillä käymiseen!Toivotaan,että pikkuisella jatkossakin kaikki hyvin niin ja sulla ja puolisollas!!

T:maria-s
 
RangaTanga, ei tullut vielä kuvat, mut jospa huomenna... :) ne kuvat otettiin niin että mulla oli hentoa valkoista päällä ja hilluin siellä luonnon keskellä milloin mitenkin. Oon tosi huono oleen luonteva valokuvissa ja niitä kuvia otettiin ihan pilvin pimein. Se mun kaveri sanoikin, että musta saa ihan parhaat silloin kun en tiedä olevani kuvattavana. Mut niin kait se yleensä menee. :D

Luminella ja matkustaja 40+5
 
unikuu108
pesin keittiön lattian kontaten..kohta meen herättelee miehen peiton heilutuspuuhiin..piru vie kun se nukahti.. olisin niin mielelläni kattonut onko siitä mitään hyötyä..

vähän samantyyppistä vuotoa tullut kuin olis menkat alkamassa???tai loppumassa..ei veristä vaan sellasta tuhrua..ja tositosi vähän..
 
Tulin vaa kirjottaan et jollei mua vaikka pariin pvään hirveesti näy niin en usko että oon synnyttämässä. Meille tulee miehen lapset ainaki yheks tai kaheks yöks. Ja tää asunto on niin pieni et on pieni pakko keksiä jotain aktiviteettia kokoajan :D
 
aniit: tunnollisesti tuut kuitenkin kertoon meille sit kun lähdet..*härnää*

helmiir:olet mielessä päivittäin...


onko kaikki jo tajunneet liittyä fb:n?
*valmiiks addiktoituu sinne*

tsemppiä kotiin palautetuille...saunaa, seksiä ja sovittuja menoja... siivoukset voi jättää välistä.. :LOL: kyl ne meidänkin vauvat syntyy,,(skarppaa muka muita) :whistle:
 
Unikuu,kiitti vielä kerran!Ja olet kyllä taitava käsistäsi!Tosi viimeistellyn ja nätin näköinen vaippa!Sulla varmaan on jo kestot valmiina tulevalle pikkuiselle (noilla taidoilla)!?

Täällä lupaava ripuli :snotty: nyt illalla...Mut edelleenkään ei supistele..
Kohta nukkumaan.Mies alkoi juopottelee,uhkasin jo,et saat mennä toiseen makkariin nukkumaan (en kestä tupakan ja kaljan hajua..hyi saamari)...
Ymmärrän hyvin sua,olikse Vaavitar!Mut ku täällä moiset "tavat"ollu jo kauan kadoksissa...Mahtaa miestäki v###ttaa tän päiväinen käännytys sieltä TYKS:sta.Joutui sentään ne saamarin kassit eestaas..
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja maria-s:
Unikuu,kiitti vielä kerran!Ja olet kyllä taitava käsistäsi!Tosi viimeistellyn ja nätin näköinen vaippa!Sulla varmaan on jo kestot valmiina tulevalle pikkuiselle (noilla taidoilla)!?
kiitoskiitos.
on täällä jo aikamoinen setti kasassa. lähinnä on harsoja ja vuotosuojallisia pulkuoria ja sit noita sisävaippoja ja muutama tasku. harsoilla varmaan mennään kun ne toimii must parhaiten vauvalla ja maitokakan kans.

 
Onnittelut kaikille vauvautuneille!

Täällä vaan ihmettelen mihin tuo aika oikein kuluu: Yksi niistä on vauvan tuijottelu :LOL: Menee pitkiä aikoja päivästä kun vaan tuijottelen tuota vauvaa ja ihmettelen onko tuo nyt oikeasti minun.

Koitan kirjoittaa teille sen synnytyskertomuksen ennen kun kaikki elokuiset leijonanpennut ovat syntyneet. Päivät vaan menevät

Ouska ja Väinö 8vrk
 
UnikuuHarsoja mäkin ajattelin ihan ekaks.Jotenki vaan tuntuu niistä taitteluohjeista päätellen,mitä mä ajattelin (äp-pakkauksen ohje) et ne harsot tarvii jotain lisäimua kyllä.Ajattelin et vois sit uusia noi huushollin käsipyyhkeet tässä:sais kait niistä leikeltyä lisäimuja!?Ne oiski kyl uusimisen tarpees (ihan kuluneita,värit vois uusia).Jyskissä on ollu halpoja froteepyyhkeitä (eri kokoisia)..Ajattelin harsojen päälle niitä äp-pakkauksen kuorihousuja ja lisäksi tilaan tolta babyidean jälleenmyyjältä Bummi Cottonin parit vaippakuoret vielä lisäks.Jälleenmyyjä täälläpäin ommo.fi,kuoret oli siellä tarjouksessa vielä -50% 6,60 e/kpl!Värejäkin löytyy!
Sairaalasta ku kotiudutaan sit joskus,ni olen ajatellut ottaa sen vaippalainaamon paketin ekaks kotiin kokeiltavaks,ku mies ei ymmärrä tirin taria noista kestoista. :LOL: Saapi sit hänkin kokeilla erilaisia.

Täällä kummallinen yö takana:Aina välillä heräilty ja kummallisia unia nähty koko yö.
Menen nyt vielä tunniks nukkumaan,ku saan vielä juotua puoli kuppia kahvia.Sitten soitan uudestaan tänään sinne ä-polille,ku eivät kyselleet ollenkaan mun verensokeriarvoista eilen ollenkaan.Mulla kuitenkin aterianjälkeiset arvot olleet koholla vaihdellen siinä 8-10!Ottaa vaan päähän toi TYKS:n linja tosta koska synnytys voidaan käynnistää,ku joka puolella suomea eri käytännöt kuulemma siinäkin,et miten toimitaan raskausdiabetes -potilaiden kanssa,joilla ehkä iso vauva tulossa...
Oliko se MURATTI ku oli täällä kans just yks päivä kirjoittelemassa ja hänellä oli aloitettu vielä rv 39 insuliini!!Mulle sanottiin jo viimeks ä-polilla,et ei aloiteta enää sulle mitään insuliineja (olin vkolla 36+4 silloin)ku oot jo loppusuoralla,et jatka sitä dieettiä vaan ja mittaile niitä sokereita sit kotona..Tän siitä sit on saanu,ku poitsu painais nyt sit jo sen 4 kg!Ite oon painanu syntyessäni 3660 g 39+4!Mies onki sit eri juttu!Painoi aikanaan n. 5 kg!Oli ollu Loimaan aluesairaalan isoin vauva!Kaikki käyny ihmettelemässä!
Pelottaa vaan odottaa sit sitä käynnistämistä sinne 41+3 et mitä silloin painaa jo?Mites toi mun kroppa kestää sen punnerruksen?Eilinen "lääkäri" väitti et kyl sul on tilaa siel lantiossa,et ei se ero niin suuri oo jos on 4 kg tai 4,5 kg!!Täytyyks tommosta sit uskoa?Helppo se on sanoa,ku ei ite joudu synnyttämään sit.
H###tti mä oisin menny jo sinne Salon aluesairaalaan synnyttämään,ku ois ollu ihan luvallistakin,nyt se ei vaan enää oo mahdollista.Mä oon tossa TYKS:ssa mukana yhessä tutkimuksessakin (Diara-tutkimus),joka liittyy just tohon raskausdiabeteksen hoitolinjoihin...
Sit meiän tarvis saada viel auto jostain lainaks tai vuokrata se hyväs lykys pariks viikoks odottamaan tohon pihalle,et koska tulee lähtö...Täältä on sinne Saloon kuiteski n. 50 km matkaa ja tohon TYKS:n menee tästä autolla semmoset 5 min!

Sorry tää omanapainen vuodatus jo tähän aikaan aamusta.V###taa ja turhauttaa vaan niin vietävästi tällä hetkellä!Ei äitiä kuunnella enää missään nykyään näköjään,ku toi prklen raha ratkaisee joka asiassa.Ja iänikuiset resurssit!

T:Maria-s ja sinnikäs masuvuokralainen 40+0 (POKS)
 
Ouskasulle mun piti vielä kommentoida,et laita toki sitä synnytyskertomusta tänne sit ku Väinöltä ehit!Niitä on aina kiva lukea!Ois se Väinön kuvaki ihana täällä!Jotkut on uskaltaneet laittaa vauvojaan tänne mannekiineiks!Hyviä kuvia ollu tähän saakka...
 
Vielä koitti sekin päivä - näillä ennakoivilla oireillakin. Mutta maha - se on ihana, söpö, kova ja kaikinpuolin rakastettavan pönäkkä. Eilen illalla mahaa koettelikin yksi tajuton, huohottamaan saanut supistus ja siihen se taas jäi. Loput oli "perushuttuu" (kovotuksia).

Sf 33cm, vy 128,5cm ja lähtö BMI 33. Toivottavasti nää jää viimeisiksi kuviksi, maanantaina ennen äpolia voin tosin ottaa vielä 40+3 käynnistyskuvat ja sen jälkeen AION kuvailla vaan The PötZiä IRL :heart: :heart: :heart:

[img=http://3.bp.blogspot.com/_FJkKGeS1OVw/SoT59FL8BdI/AAAAAAAAAL8/gxcJj1rvJRI/s400/14.8.09_1.JPG][/img]

[img=http://3.bp.blogspot.com/_FJkKGeS1OVw/SoT58v1-rKI/AAAAAAAAAL0/Inpn_j9U4So/s400/14.8.09_2.JPG][/img]

[img=http://4.bp.blogspot.com/_FJkKGeS1OVw/SoT570kSOhI/AAAAAAAAALs/rMi3sG8if7U/s400/14.8.09_3.JPG][/img]



T: Feissariin siirtynyt iinaZ & The PötZi Kolmonen 40+0 (!)
 
Huomenia..
onpa ikävää että ne sut kotiin viellä passitti maria-s... ku kumminki varmaa menitte sinne aika varmoin mielin että sinne jäätte ja nyytinkaa sitte tuutte kotia.. no jtn positiivista että kuitenkin sulla on nyt joku tarkka päivämäärä ku ne sitte käynnistää viimeistään.. :)

Mulla oli eilen neuvola siis.. mulla kaikki arvot ihan normit. sf mitta ollu nyt jo aika monta vk 34cm.. painoa oli tullu taas reilu kilo.. :D no viimeks oli paino vähän tippunu heh.. alkaa toi 80 kyl pelottavasti lähestymää ehkä mä jakaudun ennen sitä.. i hope so.. :LOL:
no vaavin sykkeetki kuulosti välillä jopa normaaleilta.. mutta kyllä niitä extrojaki nyt sitte tuli kuitenki viel.. tiedä sitte että onko näin parempi että niitä tuli epäsäännöllisemmin..
Vitsi yks mun vanha koulukaveri kävi eilen kyläilemässä.. Tuli kyllä tosi hyvä mieli nähä jotain kaveria.. ku nyt jäänny aika vähäseks kavereitten näkemiset tän raskauden aikana.. :|

Ainiin bongasin eilen mahdollisesti lipatulpan.. :D Harrastettiin sitä yhtä makuuhuonee S.. ja sit käytiin reippaalla lenkillä.. pientä supistelua aiheutti...

onkohan kikka lähteny jo toimiin.. toivottavasti et kikka kyllästy ku täällä kysellään koko ajan että jokos sitä ollaan lähdetty..

Manailin eilen miehelle että ärsyttää ku kaikki kyselee että millon se vauva syntyy.. varsinkin naiset.. mistä hemmitistä minä voin sitä tietää.. luulis et varsinkin naiset ymmärtää että ei ne sillee vaa synny laskettunapäivänä aina.. sanoinki sitten miehelle että ois pitäny sanoo kaikille vaa että huomenna (eli siis tänään) syntyy klo18.15.. nytkö toteutuiski.. heh

Jaksuja teille jotka ette enää mahaa jaksais.. :heart:
piritta ja moggulaa 40+0 oih ja virallinen laskettuaika tänään.. (vaikka listalla lukeeki että 15.8)
 
Vihdoinkin, tätä päivää on odotettu B)
Monella muullakin näyttäis tänään poksuvan isosti (taitaa olla tää 14.8 listan suosituin päivä peräti) joten onnea muillekin poksujille :wave: =)

Eipä mulla muuta, pakko vaan oli tulla tänne vähän fiilistelemään, on jotenkin niin ihana ja jotenkin haikea fiilis vaikkei masukki edes oo mitään vihjaillut että olisi tulossa =) Kai tää päivä on vaan niin odotettu ja joskus muutama kuukausi sitten vielä tuntui etten ikinä saavuta sitä niin tässä sitä nyt kuitenkin ollaan :heart:

Elokuuvauva09 ja masukki 40+0 :heart: :heart: :heart:
 
Neuvola taas takana. Kaikki oikein hyvin. Sf oli taas noussu sentillä eli on nyt 38cm. Mut ei kyllä tunnu siltä et maha kasvais. Tosin joka päivä arkiaskareet on hankalammin toteutettavissa. Muutoin vointi hyvä. Mitä nää hermot nyt....

iinaZ maha on kyl niin kaunis. Oma on ku taistelutanner eteläiseltä pallonpuoliskolta.

Unikuu on kyl taitava käsistään!

Aniit 39+0
 

Yhteistyössä