ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

unikuu108
ihanaa.sain nukuttua koko yön. enkä herännyt kertaakaan. jes. poika sitten herätti siinä vajaa 9. nyt ollaan syöty aamupala ja lähdetään kokeilemaan eilen ostamaani pyörää. siis 12" pyörää pojalle. se oli eilen jo niin fiiliksissään siitä että istui parvekkeella pyörän selässä. pitää käydä ostamassa sellainen työntötanko siihen niin ei tarvii pylliä..

juon panadol hottini ja sit lähdetään ulos.sit ajattelin putsaa mun saumurin ja öljytä sen kunnolla. olis vielä noita vaippoja tekemättä..
 
huomenta kaikki armaat naiset ja pötzit...
täällä olo kuin ei olis ikinä raskaana ollukkaan.. laskut maksettu ja kaupat viel edessä.. illalla sit aloitan siivoilla ja varmaan lakoon seksin toivossa kaikki naapuruston miehetkin.. vai oisko joku vapaaehtosesti luovuttamassa omaansa? :kieh:


kivaa päivää kaikille...

mä näin muuten unta et kikka soitti mulle illalla ja sano et lähtee synnyttämään...

=STT=

omppuli ja öttiäinen 38+2
 
tervehdys! :wave:

Täällä edelleen yhdessä kasassa, valitettavasti. Pariin päivään ei ole oikeen ruoka maistunut ja ipanakin on rauhoittunut huomattavasti. Joko sitä kohta pääsis... :whistle: Täällä alkaa kaikki olla kärsimättömiä. Lapset lähti isän kanssa sienimetsään ja esikko sanoi lähtiessä:" Jos vauva alkaa kovin kipristellä, että se tahtoo ulos niin soita sitten heti." Lupasin soittaa. :D Esikolla alkaa eskari ensi viikolla ja silloin tarttis olla paikalla. Ja siltä vaikuttaa, ettei ainakaan synnyttämässä olla. Eihän tää löydä ulostuloaukkoa ollenkaan |O

No joo, kai sentään joskus. Nyt siivoomaan mitä pystyy näillä tunnottomilla nakkisormilla.

jaa niin, ja valtaisat onnittelut vauvautuneille :flower: Mä ooon niin kade ;) Tässä vuoroa odotellessa... Synnytyskertomuksiakin oli laidasta laitaan, niitä on mukava lueskella.

Ritsanampuja rv 38+3
 
Onpas tänään paljon laskettuja aikoja :) Toivottavasti se tuo taas uusia vauva uutisiakin!!


Pistänpäs nyt omankin maha-kuvani tänne jos osaan.. vko 20 Ultran mukaan tyttöä odotellaan, mutta nyt meinaa oma usko hiipua kun joku 5 ihmistä on sanonut jo että ihan selvä poika tulee.. Ja meillä tietysti kaikki kaapit täynnä vaaleanpunaista.. Eli arvauksia otetaan vastaan, mikäli joku vielä jaksaa :)





Sadepäivän ilo ja Mintttu 39+3
 
Onniteluja vauvaantuneille! :heart:

Ja täytyy tunnustaa että ihan pihalla olen, pikalukuna miljoona sivua... :headwall:
Meillä kun on mennyt kaikki aikalailla päin sitä itteään viime päivinä. :(

Molemmat lapset ovat päässeet lekuriin ja mä myös. Itseasiassa, maria-s jos sulla menee käynnistykseen asti ( toiv. ei kuitenkaan =) ) ollaan sitten samana päivänä ä-polilla. Mä tosin hieman eriasioissa. Mä nyt syön sitten jotain lääkettä että kohtu tyhjenisi, ettei joutuisi kaavintaan :(
Mä olin jo ihan loistokunnossa, kun alkoi kovat vatsakivut ja eka epäiltiin kohdun tulehtuneen, crp 4, eli ei tulehdusta, mut kohtu ei vaan tyhjene, eli vuoto jää sinne, yök :x
Ja nyt nappia naamaan, että supistais. Ja kiva imettää, kun vähentää maidontuotantoa ja ei saisi edes imettää, lääkäri kuitenkin sanoi et ok. Voi, sanonko mikä! :headwall:

Ja lääkäri+neuvola keikkoja viime perjantaista eiliseen 7kpl meidän perheessä. Ihan hyvä saldo. Mutta vauva voi hyvin, se tietty pääasia. :heart:

Tsemppiä kaikille nyytinhakuun lähteville!

Treelo ja sairastupa :headwall:
 
Mertsulle onnittelut prinsessasta! :heart:

Hellu kiva kun jaksoit synnytystarinan käydä kirjoittamassa. =)

Poksuttelijoille onnea!

Treelo pikaista paranemista koko perheelle. :hug:

Sadepäivän ilo masu on nätti mutta mä en oikein osaa veikkailla. Mä en ole koskaan osannut muodon perusteella veikata.

iinaz sullakin on nätti masu. :heart:

Neuvolassa käyty aamulla ja terkan mukaan vaavi on vihdoinkin laskeutunut ja sf-mitta tullut sentin alaspäin. Mua rupes synnyttäminen jännittämään ihan hirveesti vaikka eihän se vielä välttämättä pitkään aikaan ole edes edessä.

Päksäkkä 40+3 :heart:
 
Onnea vauvaantuneille !!!

Joo siis täällä edelleen.
Piritta täällä kysely ei ärsytä, vaan oikeestaan tuntuu ihan kivalta kun ei ole ihan yksin tän asian kanssa, mutta muiden viestit "oletko vielä kotona, eikö se nyt vieläkään synnyt yms " ärsyttää kyllä tosissaan.
Eilen laitoin puhelimen koko päiväksi äänettömälle kun sairaalasta tultiin kun jotenkin vaan v*tutti kaikki niin paljon etten todellakaan halunnut kenellekään joutua selittämään että laittoiat sairaalasta kotiin.
Ja siis nyt päätin etten yhteenkään viestiin mikä puhelimeen tulee ja kysytään että joko nyt vastaa kun olen kuitenkin kaikille noin 10 kertaa ainakin sanonut että ILMOITAN SITTEN kun on syntynyt.

Eilen illalla isältäni tuli viesti, ja oli aika lähellä ettei puhelin lentänyt seinään, ja varsinkin kun mua on jostain syystä alkanut ahdistamaan todella paljon se että joudun antamaan vauvan sitten olla isäni lähellä.
En tiedä mistä johtuu, mutta tulee todella "kuvottava" olo ( en oikein osaa selittää ) kun näen isäni pitävän jotain pientä lasta sylissä.
Lisäksi en voi sietää itse isäni kosketusta, tai edes sitä jos katsoo mua ( tämä on siis ollut aina näin ) , ja pelottaa nyt että miten kestän sen josjakun mun on periaatteessa pakko antaa vauva sitten isäni syliin.
En tiedä mistä tämä kaikki johtuu, enkä oikein voi kenellekään sanoakaan etten halua vauvaa isälleni antaa, koska en pysty asiaa perustelemaan mitenkään.
Musta on todella monesti sanottu, että on selviä insestinuhrin merkkejä huomattavissa käytöksessäni, ja sekin tietysti pelottaa koska mitään tälläistä en muista, enkä myöskään haluaisi uskoa että näin on käynyt.

Mutta joo tulipa taas tekstiä.
Täytyy varmaan mennä kuumaan suihkuun jos vähän helpottaisi nämä supistukset taas, kun sairaalaan en enää turhan takia halua lähteä, koin jotenkin tosi nöyryyttävänä sen tilanteen kun laittoivat eilen kotiin sieltä, ja vielä kun kätilö totesi mulle ettei todellakaan ole synnytys käynnissä, ja vielä käyrää näytti lääkärille joka sanoi että "kotiin vaan mitä toi täällä tekee kun ei edes supista"
Ja siis tosiaan aiemmilla käyrillä supistuksia tuli noin 5 minuutin välein.
 
unikuu108
meillä on tänään lohikeittoa soijakermalla. miehen toive. hyvin meni eka pyöräily ikinä pojalla. tajusi aika nopeesti että eteenpäin kun polkee niin pääsee eteenpäin. se työntötanko kyllä pitää hommaa kun mä siten jouduin kuljettaa sitä pyörää kun poika ei halunnut matkalla puistoon enää polkea.

mulle on tullut sama kipu tuohon ylävatsaan kun esikosta sillon vajaa 3vuotta sitten. inhottavasti viiltää rintojen alle siihen missä kylkiluut yhtyy niin niihin kudoksiin. ei siinä ole mitään ne vaan ilmeisesti kipuilee kun ne venyy tai jotain. sillon pelkäsin et on raskausmyrkytys tai jotain. olin muutenkin herkempi kaikkeen turhan ajatteluun.tietty kun eka lapsi. nyt ei ole mitään sairaalakassejakaan vielä.. lista on jääkaapin ovessa ja pojan reissukassilista anopille siinä vieressä.
kun ei sinne mitään muuta tarvii kun neuvolakortin.meiltä on matkaa 10min kättärille joten mies voi vaikka tuoda mulle jotain mitä haluan sinne.
 
Onnittelut vauvoista Annitanni, mertsis, Starre, jeremias äiti, OnSiisKevät ja mertsu 85!! :wave:

Kahteen päivään en oo jaksanu/ehtiny kirjoittaa ja noin monta vauvauutista on tullut sinä aikana! :heart:

Nyt taidan mennä siivoamaan/touhuilemaan. Nukuin "päiväunet" n. klo 9-13.30... Ja olin suunnitellut tekeväni tänään vaikka mitä! Pyykinpesua, imurointia, leipomista, ompelemista...ja kaikkea meinasin tehdä ennen kuin mies tulee kotiin... siis enää tunti aikaa!

Onnittelut poksuista teille joilla LA tänään!

Illusia & Emppu 40+0! :eek:
 
Kaikkien kuulumiset bongailtu. Mertsu ja On siis kevät, paljon onnea nyyteistä!
Unikuu mulla kans on ylävatsa, etenkin oikelta puolelta ollu jo monta viikkoa kipeä. Lääkäri ja terkat olleet kaikki sitä mieltä, et se on vaan kipuilua kudoksissa ja ihon hermoissa. Välillä sattuu ihan kunnolla, kun esim. supistuksen aikaan vahingossa kumartuu tai yrittää nousta sohvalta ylös. Aluksi mäkin heti ajattelin, et onkohan raskausmyrkytys tai jotain.

Sadepäivän ilo mulla aika samanlainen masu ja tyttö tulossa.

Ja yhdyn kaikkien kanssa siihen, että mua todella ärsyttää, kun ihmiset kyselee koko ajan "millon se tulee, onko tuntemuksia?" Mitä v....n tuntemuksia!!?? mistä mä tiiän miltä pitää tuntua, kun en oo ennen tässä tilassa ollu! Ja sanonut olen sen sata kertaa, että ilmoitamme kyllä sitten, kun on jotain ilmoitettavaa. Ja eniten ärsyttää se, et tyypit jotka kyselee eivät oo kertakaan koko raskausaikana kysyny esim et "miten voit?" ja sitten ollaan kärppänä utelemassa.
Fb on pahin paikka, ei ehdi ku kirjautua sisään, kun kaikki jo "kimpussa". Hermo menee! Räyhh

Joo siis täällä ei tosiaan mitään..eilen imuroin ja pyyhin pölyt. Oikein konttasin ja puunasin. Sit illalla vielä tosi reipas kävelylenkki niin, et matkalla pisti ja puhisutti kunnolla. Palkinnoksi uneton yö.Tänään jatkoin siivoamaista ja pesin lattiat. Tosin varren kanssa.
Mä haluun tän vauvan jo ulos!! en jaksa enää odottaa yhtään!!

Lopen kyllästynyt rimprenssa ja Leppis 40+2
 
Äitiyspolilla käyty ja siis myös kotiuduttu... Edelleen odotellaan ja katsellaan kun molempien vointi niin hyvä. Kohdunsuun tilanne nyt aavistuksen parempi kuin 2 viikkoa sitten jolloin oli ihan täysin epäkypsä. Nyt hiukan pehmentynyt, sormen kärjelle auki mutta kanavaa lähes täydet jäljellä. Maanantaina taas polille... Katsotaan käyrä, veden määrä ja napavirtaukset taas ettei ala olla yliaikaisuuden merkkejä. Keskiviikkona viimeistään aletaan käynnistää. Tämmöisellä kohdunsuun tilanteella sitä kuulemma voisi yrittää. Tosin esikoisen aikana oli tilanne hyvin sama ja kolmena päivänä sain Cytoteceja -> ei ainuttakaan supistusta! Nyt varmaankin kokeillaan semmoista balongi-käynnistystä. On otettu hetki sitten käyttöön täällä SeKSissä. Se on vähän saman tyyppinen kuin virtsakatetri ja laitetaan siis kohdunsuusta kohtuun ja sitten sinne laitetaan pieni määrä vettä jolloin se pallo laajenee ja painaa kohdunsuuta ja tavoitteena olisi aiheuttaa supistuksia. Kuulostaa mielenkiintoiselta! Mä en vaan jaksa uskoa siihenkään... Kätilö ja lääkäri molemmat oli siinä, että voihan se käynnistyä vaikka itsekseenkin viikonlopun aikana. Joo just! No maanantaita odotellessa. Mä jaksan kyllä tän uutaman päivän odottaa mutta kohta alkaa vauvan vointi murehduttaa.


Maud 41+5
 
Täällä juopottelu jatkuu..-tiesin sen jo eilen,et jatkuu ku alkoi.Niin hyvä mies ku muuten onkin ja ollu nyt kauan aikaa jo "kiltisti" ei saa "poikki" sitä yhdestä illasta.Nyt lähti kauppaan hakemaan lisää olutta ku joi jo sen kahvi-konjakkilikööripullon,jonka olin tarkoittanut isin selviytymispakkaukseen!No se oli pieni semmoinen 2 dl:n pullo,mutta kuitenkin sai siitä potkua ja kimmokkeen jatkaa.Pyysin tuomaan myös ruokaa ku meillä kaappi ihan tyhjänä,ku eilen luulin jääväni sairaalaan.Jotakin tyyliin kalapuikkoja käskin tuoda sit.Sillon ku toi juo,mua ei inspaa mikään ruoanlaitto eikä "päteminen"tuolla keittiössä.Olen maannut melkein koko päivän.En jaksa edes ulos lähteä,vaik vois mennä ihan tohon läheiselle penkille istuskelemaan jonkun lehden kanssa.Puhelimeen en jaksa vastata,sisko on soittanut jo varmaan 10 kertaa.En jaksa mitään kyselyjä nyt,käperryn itseeni ja puhelimesta on täälläkin äänet pois.

Se valituksista tällä erää.Teille oli tapahtunut paljon taas...
Piritta88Hyvä jos sydänäänissä oli jotain parannusta.On varmaan tosi raskasta olla koko ajan paniikissa vauvan voinnista.Onneksi oot seurannassa.
UnikuuTeillä kans tykätään kalaruoista näemmä.Täälläkin on suurta herkkua.Jos mä saisin valita,ei meilläkään syötäis ku kalaa ja kasvista..Onnittelut pojan uudesta pyörästä!Kiva,ku oppi vielä tällai loppukesästä sen pyöräilyn jujun.On sit ens keväänä helppo harjoitella jo vaikka ilman apupyöriä...Tarviiko noi kestovaipat saumuria?Semmoista mulla ei ole käytössä.
TreeloVoi rähmä,että sulle tommosia vastoinkäymisiä on tullut oman toipumisen kans.Tosi kurjaa,ku muuten varmaan hyvät fiilikset!Mä oon menossa sinne ä-polille sillon ma heti aamukaheksaksi jo!Mites sä?Sovitaanks treffit oikke? :LOL: Et voitais sit yhessä arvostella sitä hoitoa siellä...
Aniit,sulla kans aikamoinen toi sf-mitta?Eiks sua pelota,et minkäkokoinen asukki sun mahassas myllertää?Sullahan oli vielä viikko la:han?Jos se kasvaa vielä siellä??No sorry,ei ole tarkoitus pelotella sua mitenkään.
IinaZ ja Sadepäivän ilo!Teillä on nätit masut molemmilla!Sadepäivän ilolle veikkaan etukuvan perusteella tyttöä!
Kikka89 Kuka sut voi pakottaa joskus sit antamaan vauvasi isäsi syliin??!!Etkö sä ihan itse päätä siitä,kenen sylissä sun vauvas on hellittävänä?Jos mulla olis omasta isästä tommosia tuntemuksia en kyllä päästäisi häntä lähellekään vauvaa...Sinä ja miehesi päätätte siitä!Tsemppiä Kikka sulle muutenkin!Kyllä se synnytys sieltä itekseen käynnistyy sit ku vauva on valmis siihen!Näin mullekin eilen sanottiin.Koita keksiä jotain muuta tekemistä itelles siks aikaa.Se on tietty helpommin sanottu ku tehty!Mulle sanottiin tuolla TYKS:ssa eilen,et koita liikkua mahd.paljon.En tiedä auttaako se,mut siitä on muuta hyötyä kuitenkin.Poistaa liikunta ainakin masennusta ja ahdistusta!Sen mä kyllä allekirjoitan täysin!Vauvakin saa ne endorfiinit istukan kautta,jotka sun aivoissas alkaa liikunnan jälkeen erittyä.Jos vaan pystyy ja jaksaa liikkua.... :heart: Mäkin aloitan taas huomenna sen vauva-ulos-liikunnan-avulla-häätämisen...Tänään mä meinaan vielä kieriä itsesäälissä ja voivotella surkeutta!

kiva ku ootte olemassa Te Kaikki!!Parempia fiiliksiä Teille muille!!

T:maria-s ja "pikkuinen"
 
MaudSain vasta luettua sun viestis!!Sä oot kyllä aika hyvähermoinen odottaja!Jännä toi pallokäynnistys -homma.Tuu sit kertomaan,miten sen kans kävi!Aika kiinnostavaa!Oon kuullu tosta jotain jossain...Toivotaan kuitenkin,että sullekin tapahtuis itekseen jotain tän viikonlopun aikana...Sitähän täälläkin odotellaan koko ajan!
 
Ai että joko ois mun vuoro? =) Mun tuurilla tää tyssää vielä.... :/

Koko päivän on supistanu ja selkää polttanu, ihan jatkuvasti. Joku kiertää puukkoa kohdunsuulla. Ja paineen tunne on melkoinen. Mutta, mutta... vielä ei ole tullut "kunnon" alavatsapolttoa mistä tietää, että nyt se on menoa. ;) Toivotaan että se nyt olis tätä eikä hiivu. Koko ajan yrittää pysyä liikkeessä ja touhuta jotain ettei vaan lopahda. :D

maria-s Iso :hug: Huomenna sitten parempi päivä. :heart:

Jännittynyt Ritsanampuja
 
maria-s siis eihän kukaan mua voikaan pakottaa vauvaa isälleni antamaan, mutta ongelmana on se, että miten kieltäydyn.
Mulle jo yksi ihminen sanoi kenelle asiasta kerroin, että kannattaa valehdella että vauva on ollut esim. itkuinen, mutta eihän se nyt kovin montaa kertaa mene läpi.
Ja kyseessä on kuitenkin isäni ensimmäine lapsenlapsi, ja isäni on kovin innoissaan, mutta mua vaan pelottaa jo etukäteen se etten tosiaan halua isääni päästää edes kovin lähelle vauvaa.
Ja miehelle en ole asiasta mitään voinut/uskaltanut puhua, koska pelottaa se että mies pyytää mua perustelemaan, että miksi, ja kun mulla ei mitään järkevää perustelua asille ole, niin en tiedä mitä sitten sanon.
Miehelle kun ei riitä se jos vaan sanot että kun musta tuntuu pahalta.
 
Niin ja tosta tekemisen keksimisestä piti vielä laittaa.
Että tosiaan noi asiat mitä pystyy tekemään on aika vähissä kun jatkuvasti supistelee.
Tekisi mieli lähteä vaikka shoppailemaan, mutta rahaa ei ole, eikä kyllä oikeastaan ole mitään sellaista mitä oikeasti tarvitsisi ostaa.
Vauvalle varmaan täytyy käydä noita pieniä vaatteita vähän lisää ostamassa jos painaa sen 3400-3500 mitä on veikattu, ja meillä kun ei kauheasti noita 50 ja 56 cm vaatteita ole.
Miehen kaveri kun on sanonut ettei niitä kannata ostaa kun niin äkkiä jäävät pieniksi, mutta jospa mieskin sitten tajuaa että kyllä niitä vaatteita on hyvä olla kun oikeasti sen vauvan näkee ja tajuaa kinka rääpäle se on aluksi.
Ja vielä jos vaikka pulauttelee paljon, niin kyllä niitä vaatteita saa sitten vaihdella.
Mutta niitäkin ostan mielummin vasta sitten kun on ihan varmaa kumpaa sukupuolta pikkuinen on niin voi sitten ostaa joko äijävaatteita tai neitivaatteita.
 
Neuvolassa käyty eikä mitään uutta. Kohdunpohjankorkeus oli taas sentin alempi, tällä kertaa th sai 31cm. Korkeimmillaan se oli joskus kuukausi sitten, kun oli pari kertaa 33... sanoi vaan että johtuu laskeutumisesta.. mutta en mä tiedä miten alas tuo tuolta enää pääsee kun se on jo kauan ollut kaikkien mielestä alhaalla :LOL:

Tänään ois siis la täälläkin, mutta ei mitään oireita.. paitsi tänään taas ihan järkyttävät määrät valkovuotoa, ihan hermot menee kun koko ajan "housut märkänä" :D ja olen varma että lapsivedestä tai pissasta ei ole kyse. Vetämätön, mutta muuten melko hyvä olo.. laskutkin tuli maksettua, huoh.

Ihania masukuvia IinaZ ja sadepäivän ilo (jos oikein muistan). :heart: Minun raskausarpiani ja rumaa vatsaani th taas ihmetteli neuvolassa.. tällä kertaa kun oli oma th palannut yli kuukauden jälkeen lomalta.

Anopin vierailustakin selvittiin kunnialla. Ja minua ei onneksi ahdistella jatkuvilla kyselyillä.. tänään isä soitti kuulumisia ja se oli oikeastaan mukavaa kun muisti että tänään ois la. Mutta uskon että hermot menee jos monet kyselee :) En minäkään laitokselle halua muita käymään kun omat ja miehen vanhemmat sekä parhaan kaverin... ja kotiinkin saavat tulla vasta kun olen halukas ottamaan vastaan. Onneksi omat sukulaiset asuvat niin kaukana ettei ihan heti tulekaan.. mutta miehen suku kun asuu täällä niin OU NOU.. ja kun ei tuo mies edes älyä ettei mua varmaan kiinnosta heti ottaa kauheeta sukulaisryntäystä vastaan. Mut aika näyttää..

Nyt kahville..

Marizzza ja pienokainen 40+0, jolla ilman suunnat hukassa.. yrittää kyljestä pihalle vaikka alaspäin pitäs!
 
Hei pitkästä aikaan! En ole saanut aikoihin aikaseks mitään kirjoitettua tänne, lukenu kyl olen. Nyt varsinki on kiva lukea ketkä on saanut vauvoja ja synnytyskertomukset on mielenkiintoisia.

Onnittelut kaikille vauvan jo saaneille :flower:

Täällä tuntuu moni olevan aika tuskastunut näihin viime metreihin. Tietysti on kurja jos on oikein kipeä eikä silti mitään tapahdu. Itse olen voinut hyvin enkä ole vielä kerenny tuskaantumaan, esikoinen pitää niin kiireisenä. Vauvaa varten alkaa olla kaikki valmista, jäi vähän viime tippaan kun tänään on la, mut mulla on ollu koko ajan sellanen tunne et yli la tämä menee kun esikkokin meni 6 päivää. Eikä oikein mitään oireita ole ollut muuta kuin supistuksia harvakseltaan ja vielä aika kivuttomia vaikkakin voimakkaampia kuin harjoitussupistukset. Mut eiköhän täälläkin ala tapahtua parin viikon sisällä :)

tiltaltti 40+0
 
Nopeaa kommentointia ja merkkailua..
Sadepäivän ilo munkin mielestä sulla tyttömaha.. :)
Maria-S toivottavasti huomenna parempi päivä.. mäkää en oo oikein mitää saanu aikaseks.. tai no pesin mä pari koneellista pyykkiä...

ja Ouska aivan ihana poitsu teillä.. :heart:

piritta ja moggulaa 40+0
 
Mä kävin eilen siel ä-polilla; vk41 leikataan jos ei sitä ennen synny, eli kahen viikon päästä. Vauva paino 3,4kg, hyvä ei liian isoks ole kasvanu. Mut mä joudun jorviin synnyttämään ku joudun käyttää lääkkeitä joista saattaa tulla vierotusoireita vauvalle ja ku täällä Lohjalla ei oo tota vauva osastoa ni se jouduttas viemään sit sinne ja mä jäädä tänne ni halusin sit samas paiks olla... En oo ennen jorvin synnärillä käyny joten vähä jänskättää. Haluisin käydä tutustumiskäynnillä siellä, mut kattoo ny et pääseeks...

Mua eilen supisteli, mut vaan vartin-puolentunnin välein ja loppuivat sit illalla. Mut ehkä on kuitenkin jo aika lähellä :)
Viikonloppuna on taas kivaa menoa, et kyl tääl varmaan aika kuluu viikonlopun yli ihan kivasti, mut ens viikolle pitää keksiä jotai tekemistä etten kokoajan miettis synnytystä.. Palapelin kyl ostin ja se onkin aika kiva!

Ei tässä muuta ku onnittelut(myöhäiset sellaiset) leijonavauvan saaneet ja tsemppiä LA:n ohittaneet(ja niitähän oli moni..:)). Yritetään mekin viel vähä aikaa jaksaa jotka odotetaan sitä LAta.
PojanÄiti ja masuvauva 39+1(viikko enää:))
 
Ouska,aivan ihanan suloinen leijonanpentuNyt tuli vielä enemmän ikävä tota meidän "masumylläriä".Noi on niin ihania noi vauvankuvat katsella...Onnea teidän perheelle,Ouska! :heart: :heart: :heart:

Ritsanampujallekiitti sulle!Tuntuu jo vähän paremmalta!Mies laittoi ruoan heti tultuaan kaupasta ja syötiinkin jo!Oli tuonu mulle yhen tölkin Nikolaita (holiton olut),josta pidän ja semmosen Paksu Pepe -lakupötkylän.Nyt se nukkuu tuolla makkarissa.Hyvä ku nukkuu,vaikka katoin et jääkaapissa on aloitettu sikspäkki ja pari Fosters -tölkkiä vielä loppuillaks sitten.No katotaan,josko se tajuis et sais sit loppuu siihen.Meilläkin tulee rahaa seuraavaks vasta ens keskiviikkona ja viikonlopun ja alkuviikonkin ruoat on ostamatta ja taksirahaa pitäis olla valmiina,jos tulee lähtö synnärille yöllä!Se on sen ainasen rahan kanssa vaan semmosta laskemista et just edellispäivänä tehtiin budjettia taas seur.kuukauden menoista ja tuloista,ni todettiin et laskuja on vieläkin isoja maksamatta keväisen muuton jäljiltä ja joitakin hankintoja tehtävänä et meidän ois miehen kans parempi pysyä näin terveenä,koska mitään "pelivaraa" ei taaskaan jää ja säästöt on "syöty".Sit on vielä tietty tulevat ristiäiset,jotka me pidetään kotona,ku meidän kirkko on remontissa tällä hetkellä.Me joudutaan hankkimaan tänne olohuoneeseen ruokaryhmä ja se ei ihan halvaks tuu,ku mä en halua mitään semmoista keittiönpöytä-tyylistä kalustoa.Sen pitää olla semmoinen,et se on sit hiukan mietitty tänne meidän tyyliin sopivaksi ja et sitä viittis sit katella ainaki sen 10 v.Ei niitä joka toinen vuosi vaihdella sit.Netistä olen koittanu pongailla sopivia.No saa sit nähä mihin meidän rahkeet riittää.

Kikka89 Etkö uskalla puhua rehellisesti miehesi kanssa asiasta?Ymmärrän kyllä jos hänelle ei kelpaa vastaukseksi et ei halua vaan täytyy perustella.Mut kyl parisuhteessa kannattais luottaa toiseen ja kertoa tommosia sielun kipeitä asioitakin.Eihän toinen voi ymmärtää,jos ei tiedä mitään.Ei se sua "haavoita"jos olet rohkea ja rehellinen ja kerrot miltä susta tuntuu.Nythän se on tärkeetä,ku teille tulee yhteinen vauvakin!
kikka onks sulla siinä lähellä jotain kirppistä?Nythän mennään viikonloppua kohti ja sieltä voi löytyä jopa alle eurolla niitä pikkusia vauvanvaatteita.Mäkin oon löytänyt.Kirpparilla on kiva kierrellä muutenkin ja kattella ja siellä kuluu aika.Siinähän sulle ois tekemistä!Ei ois kovin rasittavaakaan ku siellä saa kävellä omaan tahtiin.Ota mukaan rahaa vaan ihan vaik pari-kolme euroa ja kato,mitä löydät sieltä sillä rahalla,ni ei tuu kiusausta sit tuhlailla esim. jotain ruokarahoja.Mäkin tykkäisin nyt käydä jossain kirppiksellä,mut tässä ei oo niin lähellä yhtään et viittisin kävellä ja fillarilla mä en oo uskaltanu liikkua enää kuukauteen...

Unikuulle vielä kysymys:Meeksä Haikaranpesään sit synnyttämään?Luin just tänään siitä Vauva -lehdestä juttua ja oon muutenki kuullu siitä.Sinne mä menisin jos vielä asuisin siellä pk-seudulla.Mut mä muutin aikanaan 90-luvun puolivälissä takas tänne synnyinseudulle,joten nyt täällä olen sit.Voisin kuvitella et Naistenklinikasta et tykkää.Mä olin siellä aikanaan vuonna papu työharjoittelussa lapsivuodeosastolla.Oli sillon aika kolkko paikka.No se siitä.

Hyvää viikonloppua kaikille tasapuolisesti ja kovia ja tehokkaita supistuksia niitä haluaville,auuuts...
 

Yhteistyössä