Huomenta kaikille. Ensimmäinen kerta, kun oon nukkunut noin 01-10.. Mitä tietty heräilly pissalle yms. Mutta aika outo olo..
Elokuuvauva09 ihania kortteja!
Soila onnea nyytistä!
Muratti88 mulla hikka tuntuu "takapuolella", melkein tuolla peppureiän tietämillä, sellainen tasainen nytke. Ja kun vatsaa katsoo, niin se hytkyy aina hikan tahtiin. Tai selkärangan puolella hytkyy. Mutta nyt on hikat vähän vähentyneet, ehkä joka toinen päivä tulee kerran, mutta reilu kuukausi sitten niitä saattoi olla useastikin päivässä. Olisikohan asento vaihtunut tms.
iitu- Tsemppiä Ouluun, kaikki on varmasti kunnossa!
Ambulanssi-asiasta meille on sanottu, että vaikka menisi vedet, niin ambulanssia ei tarvitse soittaa. Omalla autolla tai taksilla sairaalaan, kylläkin mahdollisimman pian. Tämä varmastikin, jos ei supistele.. Nyt on kun on näitä synnytyskertomuksia lueskellut, niin tuntuu, että jos vedet menee ja supistelee, niin voisin jopa ambulanssin soittaa. Mutta varmasti soitan ensin laitokselle, että kuinka toimitaan. Meiltä pääsee hädässä noin 15minuuttiin sairaalaan omalla autolla.
Dheal toivottavasti kaikki ok, ja tsemppiä jo valmiiksi, jos "joudut" jäädä laitokselle!
Rimaha ei se ole mikään nöyryytys, jos laittavat takaisin synnäriltä. Olet vain huolissasi, ja se on ihan normaalia. Ei kannata niin ajatella. Onhan sitä toisilla tullut ilman merkkejäkin, alkanut vaan yhtäkkiä ponnistuttaa. Ja voithan aina sinne soittaa. Sama tunne mullakin on, ei niitä ammattilaisia voi häiritä tällaisten pikkujuttujen takia, toisilla voi olla oikea hätä jne.. Mutta nyt pitää vain ajatella omaa lastaan.
Oon tässä kans miettinyt, että pitäisikö käydä kuunteluttamassa äänet tms., koska hirveän vähän vauva on enää liikkunut. Kyllä se eilenkin kerran ainakin sen 10liikettä/tunti liikkui, mutta parina yönä on ollut jotenkin vähemmän liikkeitä, kuin normaalisti..
Hellu tsemppiä supistuksiin, ja toivottavasti pääsette laitokselle! Sähän ilmoititkin, että häiden jälkeen saa vauva tulla?
Jos se on hyvin kuunnellut äitiä..
Vaavitar + tintta 39+1