Moi taas!
Tässä nautitaan ihanasta hiljaisuudesta. Kaikki kolme muksua nukkuu tuolla että tuhina vaan käy. Huomaa, että ovat olleet päivän ulkona ja uni tuli melkein heti. Mies on kalassa kavereiden kans, mutta tulevat kun alkaa tulla pimeää.
Masukki aloitti iltamylläämisen ja masu heiluu hullunlailla. Kyljestä tuntuu kohta jalat tulevan läpi. Pientä supisteluakin on välillä, mutta ei mitään säännöllistä tai erityisen kipeää. Lämmin päivä ollut taas ja jalat kovalla koetuksella. Päätäkin särkee, näköjään liian vähän tullut vettä tai ylipäätään nestettä nautittua. Illalla kävin kaikkien kans vielä pyöräilemässä muutamassa puistossa. Mahtoi olla näky kun puuskutin pää punaisena muksu kyydissä ja kaksi pyöräillen perässä. Ihana ilma oli, joten ihan kiva oli käydä jossain.
Aniit: Yhdet hyvät (imetys)liivit voisin suositella. Nimittäin carriwellin comfort yöimetysliivit ovat sellaiset toppimaiset, ja eikä purista tai kiristä mistään. Niitä olen käyttänyt vaikka muulloinkin kun imetysaikana. Näitä on nyt sitten muutama pakattuna sairaalakassissa.
Niin, sen sain ainakin osittain tänään pakattua. Mukaan tuli pesuvehkeet, parit imetysliivit, vauvan kotiintulovaatteet (body, sukkahousut ja velourasu). Joku myssy ja tossut täytyy jostai penkoa. Kun ei ole hajuakaan mihin kaikki ne pienet vaatteet olen jemmannut. Osa on kyllä kaverin tytöllä lainassa. No, mielelläni käyn ostamassa pikkuiselle uudet
) Löytyy niin paljon suloisia vaatteita noille vauvoille.
Vielä täytyy jotain pientä evästä laittaa mukaan ja kamera. Mut sitä tulee käytettyä päivittäin, joten se lähtee sitten lähtiessä mukaan tai mies saa tuoda myöhemmin. Niin ja bepanthen voide on ollut joka kerta mukana kun olen käynyt synnyttämässä. Ja sitä taitaa saada sairaalastakin, mikäli ei ole itsellä mukana.
Esikoinen alkoi tänään itkeä kun tuota kassia pakkailin. Kysyi, että olenko tänään menossa ja olenko kauankin poissa. En kuulemma saa lähteä yöksi mihinkään kun tulee ikävä. Kerroin, että en tänään ole mihinkään menossa, mutta täytyy olla laukku valmiina kun sitten lähtö tulee. Ja onhan iskä täällä sitten kotona heidän kanssaan, tai mummi
Aloittaa eskarinkin tuossa 17.8 ja olen varmasti sitten synnyttämässä
Olisi niin kiva päästä ekat päivät viemään häntä sinne. Meidän vauva jo niin iso... vastahan hän syntyi :heart:
Soilalle onnittelut pikkuisesta!!oli tosiaan nopeaa toimintaa siellä
[/b]Elokuuvauva09
ihania runoja tosiaan, tippa linssissä täällä niitä lueskelin..
Nyt hakemaan jotain juotavaa, hirmu jano. ja kädet puutuu tästä kirjoittamisesta.
Amaria 37+5