Hakutulokset

1. T

Rehellisesti sanoen: Helpotus ja huokaus, tänään selkisi ettei setis ole kahden tsainan loukussa. Vain yhden, ja toinen on mitä parhain luottoystävä 👍

Itelle tosiaan kun tämäntyyppiset kuviot ovat kovin tuntemattomia, niin aidosti pitää pohtia, että onko tämmöistä menoa oikeesti. Mutta ilmeisesti on. Toisaalta kun mietin, niin eikös sellaisia eläkeläismiesten hyväksikäyttötapauksia ole ollut paljon medioissa, niin ehkä ne ovat hiukan sukua...
  2. T

Rehellisesti sanoen: Helpotus ja huokaus, tänään selkisi ettei setis ole kahden tsainan loukussa. Vain yhden, ja toinen on mitä parhain luottoystävä 👍

Oudot on kyllä joillakin kuviot. Mutta ei siinä mitään. Setiksellä taatusti homma hallussa. Ihmettelen kyllä kun omissa piireissä ei noita thaikkuja, filippiinoja sun muita ei pyöri lainkaan. Muistan kyllä kun olin joskus ysärillä varastolla kesätöissä, niin siellä oli muutama suomalainen mies...
  3. T

Kysely miehille: qumin naistyyppi

Alistuvaa naista haki. Sinällään sopisi Kilttikselle. Tosin itse olen 99,9% varma, että Lissu ei milllään toisella nikillä täällä provoilisi.
  4. T

Eivätkö homot puhu normaalilla äänellään?

No onpas taas täällä varsinaiset homoasiantuntijat liikkeellä. Sinällään mielenkiintoista, että kun pitää oikein korostaa, että tuntee monta homoa... Käsittääkseni homoillakin tuo miesrooli/naisrooli-jako toimii jonkun verran (muistakaapa vaikka Fränti/Vahanen-kaksikko). Ne miespuolen homot...
  5. T

Kysely miehille: qumin naistyyppi

Vastasin näistä "tiedostava", vaikka se on varmaan aika asenteellinen. Tiedostavuutta on niin monenlaista. Lähinnä se vaan on niin, että semmoisia ihan bimboja ei vaan kauaa jaksaisi. Mutta eipä sitä tämmöisiä ylitiedostaviakaan jaksa - etenkään rusinatpullastafeministejä. Koska naimissa olen...
  6. T

Seksuaalinen hyväksikäyttäjä D. Trump presidenttiehdokkaana! Onko OK? Tuo öykkäri joutuu korvaamaan 83,3 miljoonaa dollaria uhrille 👍

Tämä kaveri olisi pitänyt tuomita sadasta asiasta, mutta tästä sitten tuomion saa. No niihän se Al Caponellekkin kävi, että ei häntä niistä pahimmista rikoksista vankilaan saatu, mutta talousrikoksista jäi sitten kiinni. Trumpin totaalinen moraalittomuus on tehnyt sen, että on rikkonut lakia...
  7. T

Niinistö ei kyllä jää historiaan mistään

En osaa arvosanoja antaa, kun se on niin siitä kiinni, mistä näkövinkkelistä asiaa katsoo. AIka oleellista on myös se, ettei omilla toimillaan aiheuta ylimääräistä haittaa. Niinistö on ollut lähes ylimaltillinen, mutta parempi niin kuin kansaa jakava presidentti. Kansaa on kyllä jaettu muilta...
  8. T

Osallistutko lakkoon 1-2.2.

Eikun yritän vaan korostaa näitä oikeistolaisia piirteitä kun minua niin punikiksi haukutaan, Tuo minun "rikkurointi" oli siis semmoinen tapaus, että 17-18v olin lukiolainen ja kaverin vanhempien firma oli vähän pulassa kun tuli lakko. Menin sitten sinne koko viikonlopuksi töihin. Oli aika...
  9. T

Ukrainalaissyntyinen malli kruunattiin Miss Japaniksi – alkoi erikoinen vääntö voittajan etnisestä taustasta

Ei kyllä mun mielestä kaikissa kilpailuissa on oikein tehdä kategorisointi ja myös arvostelukriteerit. En tiedä millaiset arvostelukriteerit Miss Suomi-kisoihin on kirjoitettu. Vai onko kirjoitettu mitään. Mut en oikein usko että tämä voisi toteutua: "Nykyään Miss Suomi voi olla afrikassa...
  10. T

Osallistutko lakkoon 1-2.2.

En ole koskaan osallistunut lakkoon. Ei toki ole tullut tilaisuuksiakaan. Mutta joskus 17v olin rikkurina kun olin tehtaassa töissä. Ei tuolloin asiaa tosin tullut ajateltua. Olin siihen aikaan vähän ylioikeistolainen, niin tuo kuului asiaan. AY-liikkeen aika alkaa olla nykymuodossa (saatikka...
  11. T

Eka sairaslomapäivä palkattomaksi?

Porukka muuttaisi käytöstään. Sittenhän pidemmät sairauslomat lisääntyis. Tuolla äsken mainitsemallani tehtaalla oli kans yksi tyyppi, joka ei koskaan saanut pekkasia. No seurauksena oli sitten AINA viikon saikku. Todella järkevää...
  12. T

Eka sairaslomapäivä palkattomaksi?

Vastustan monestakin syystä. Ei se ole hyvä, että sairaana tullaan töihin. Mutta sen sijaan minun mielestä olisi hyvä, jos sairauslomapäivinä maksettaisiin alempaa palkkaa. Vaikka esim. 80%. Kyllähän se sairas säästää kun ei tarvi tulla duunipaikalle. Ihan käsittämätöntä, että pitää saada sama...
  13. T

"Wall Street Journalin päätoimittaja Davosissa: Media ei enää omista totuutta"

Totisesti... Päivän parhaat naurut kyllä kun Kvarkki ja Mauno Saari pääsevät vauhtiin...
  14. T

MTV3 pressatentti! Huomasitteko kuinka jokainen ehdokas keskittyi, tapitti ja kuunteli tarkkaan kun tuleva pressa Halla-aho avasi älykkään sanaisen

Minun mielestä hän ei ole rakentava realisti. Mutta ihmiset toimii eri tavoin eri rooleissa. Joten jos superyllätys tapahtuisi ja hänestä tulisi pressa, niin eipä se mikään katastrofi olisi. Toisaalta kenen valinta olisi? Ei Suomi muuttuisi sosialistiseksi maaksi jos sinne valittaisiin Li...
  15. T

Ukrainalaissyntyinen malli kruunattiin Miss Japaniksi – alkoi erikoinen vääntö voittajan etnisestä taustasta

Suomi-nimeä käytettiin alunperin vain alueesta, jota nykyään kutsutaan Varsinais-Suomeksi. Tunnetusti täältä tulee koko Suomeksi nimetyn maan kauneimmat naiset. Mutta ehkä pitäisi sallia misseys vaan varsinais-suomalaisille. Ei se tosin paljoa mitään muuttaisi kun aidosti kauneimmat kumminkin...
  16. T

10 suosituinta salaliittoteoriaa, miten suhtaudut näihin?

Lee Harvey Oswald ei toiminut yksin John F. Kennedyn salamurhassa. (38,4 prosenttia vastaajista uskoi väitteeseen ainakin vähän.) En oo niin perehtynyt, eikä oikeastaan kiinnostakkaan. Lähtisin siitä, että en usko tähän. Vapaamuurarit vaikuttavat salaisesti liike-elämässä ja politiikassa...
  17. T

Kuvitteliko hallitus oikeasti, että varojen siirto köyhiltä rikkaille

Täytyy nyt muistaa, että osa köyhistä on työssäkäyviltä (rikkaiden rahat ei riitä tähän) tulevien tulonsiirtojen varassa. On siis kovin väärin sanoa, että köyhiltä siirretään rahoja rikkaille. Pikemminkin työssäkäyviltä annetaan työssä käymättämille hieman vähemmän. Verotusta on kuitenkin...
  18. T

MTV3 pressatentti! Huomasitteko kuinka jokainen ehdokas keskittyi, tapitti ja kuunteli tarkkaan kun tuleva pressa Halla-aho avasi älykkään sanaisen

Wikipediasta vähän nihilismistä: "Nihilismi oli 1800-luvulla poliittinen aate, jolla oli kannatusta varsinkin Venäjällä (asiaa käsitellään esimerkiksi Ivan Turgenevin kuuluisassa romaanissa Isät ja pojat). Poliittisten nihilistien mukaan vallitseva yhteiskuntajärjestys on täydellisen huono ja...
  19. T

Siinä taas yksi fani. Eli kun kirjoittaa Halla-Ahoa vastaan, on punikki. Ei taida olla minusta mitään käsitystä sinulla kun alat punikiksi nimittelemään. En ole esim. koskaan elämässäni äänestänyt edes SDP:tä saati sitten mitään vasemmistolaisempaa puoluetta. Nihilismillä tässä yhteydessä...

Yhteistyössä