Rehellisesti sanoen: Helpotus ja huokaus, tänään selkisi ettei setis ole kahden tsainan loukussa. Vain yhden, ja toinen on mitä parhain luottoystävä 👍

Putosi onneksi vihdoin raskas kivi harteilta, kun (näin taustatietona vielä), että filippiino-Annie 35 v. on varattuna oleva salarakkaani, ja hän suvaitsevana pari vuotta sitten usutti minut viriilin setämiehen hankkimaan tyttöystävän (kunhan hän säilyy ykkösenä mielessäni).

Tänään vein autottoman ja sinkun thaikku-Joyn 46 v. (olin luullut väh. 4-6 v. nuoremmaksi) pikkukylästä ostoksille lähitaajamaan. Bussit eivät kulje, että pääsisi asioille edestakaisin, ja suomi-exänsä, lastensa isä sanoo, ettei hän ole mikään taksikuski…

Hänellä ei kaupassa riittäneetkään käteisvarat, joten maksoin jämät 50 € puolestaan (entisten 300 € lisäksi, eli rikkoutuneen kodinkoneen uusimiseksi). Olen ennenkin lainannut ja saanut luvatusti takaisin kaiken. Ensi kuussa saan, se on varmaa.

Sitten vein hänet kahvilaan. Siellä heitin ajatuksen kun puhuttiin lempiruuista että mennään kaupan kautta hänen kotiinsa päivälliselle, ja ostetaan mereneläviä ja kasviksia. Tottuneena kokkina hän valmisti hyvin nopeasti kaikki ja molemmat oltiin kylläisiä.

Sitten hän kertoi että täytyy mennä käymään lasten luona (olivat isänsä luona lähistöllä) kun toinen sattui vielä olemaan kipeänä. Sanoin että voitaisiinko jatka romanttista iltaa sen jälkeen kahdestaan taas, ja siitä se vyyhti alkoi vihdoin onneksi avautua.

Hän vahvisti, ettei se valitettavasti onnistu, eikä hän enää kaipaa miesystävää (”siinäkään” mielessä). Hän on tosi tiukkaan kiinni työssään, lastensa hoitajana vaikka ovat isällään, ja vähäisen vapaa-aikansa hän käyttää paljon aikaa vievään luovaan harrastukseensa.

Sitten hän avautui kuinka paljon hän arvostaa ja luottaa minuun ♥

Mainitsi että hän täysin luottavaisin mielin voi nukkua vieressäni (kerran yövyttiin mökilläni, ilman seksiä, saunottiin eri aikaankin hänen toiveestaan), eikä hän ole yhtään huolissaan. Samoin että hän kykenee minulle kertomaan Ihan mitä tahansa omasta elämästään. Ja kertoikin ihan uskomattomia juttuja. Ja mikä oli huikeinta, että loppujen lopuksi lyhyehkön tuttavuutemme aikana hän tuntee minut paremmin kuin oman exänsä jonka kanssa eli yhdessä varmaankin luokkaa 15 vuotta.

Joy on nyt minun onnellisen toinen syvä tsaina-ihastus, mutta puhtaan platoninen. Helpotti kummasti minua. He molemmat ovat minun lähimpiä naisystäviäni ♥😍🥰

*trollien herja- ja ilkeilykommentteja ootellessa* 😁

Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Kuulosti, että oli mukava ja onnistunut päivä
Oli. Todellakin.

Annie tietää, että minulla on ollut jonkinlainen ystävyyssuhde Joyhin jo ennenkuin tapasin Annien. Olen kertonut siitä.

Tilaisuuden tullen aion rehellisesti kertoa tilanteen, ettei tarvitse olla yhtään huolissaan, koska huomasin tässä puolisen vuotta sitten että hän ei enää olenkaan niin suvaitsevainen, koska tunne-elämämme on kasvanut hyvin tiiviiksi meidän salarakastavaisten kesken 🫣

• Tykkää
Voi :poop:

"Löyhämoraalinen akkani usutti mut toisen akan pariin.
Mun piti tavata se (ja toki maksaa sille manimani, ylläripylläri), jotta tajusin että se on vain kaveri.
Olen ajopuu elämässäni, edunvalvottava joka on täysin muiden armoilla, en pysty tekemään itse päätöksiä."

"Ollaan vaan kavereita - mutta maksa mulle rahaa silti!"

Sä Setis olet sellasen heimon parissa, että menetät viimeisenkin järkesi. Ne pyörittää sua kuin litran mittaa. Kai sä sieltä jotain seuraa, pildeä ja vanhuudenturvaa saat, mutta olet laskelmoivien h*rojen ympäröimä.

Sama kuin mä menisin vuosiksi Rainerien ja Valtojen seuraan ja uskoisin kaiken mitä ne mulle syöttää. Iloista meininkiä olisi, mutta ei kunnollista päivää näkyisi. Kun moraali on kuin hyllyvä suo ja kaikki on suhteellista, niin voi morjens.

vierailija
”Hänellä ei kaupassa riittäneetkään käteisvarat, joten maksoin jämät 50 € puolestaan (entisten 300 € lisäksi”
Joystick tulee kalliiksi pidemmän päälle. Oletko Setis alkanut matkia alepan
kirjoitustyyliä? Juttusi rönsyilee laidasta laitaan kuin monen promillen kännikalalla.

• Haha
Reactions: Echo
Oudot on kyllä joillakin kuviot. Mutta ei siinä mitään. Setiksellä taatusti homma hallussa.

Ihmettelen kyllä kun omissa piireissä ei noita thaikkuja, filippiinoja sun muita ei pyöri lainkaan. Muistan kyllä kun olin joskus ysärillä varastolla kesätöissä, niin siellä oli muutama suomalainen mies, joilla oli Thaimaasta morsian. Noh, toki edellisessä firmassa oli siivoojana pari Kauko-Idän suunnalta ollutta.

No suomalaisilla miehillä on hyvät eläkkeet ja en ihmettele, että mamut pyörii siinä lähistöllä ja kerää muruset mitä lattialle tippuu. Tai kenties joskus vähän enempikin.

• Tykkää
vierailija
Aika ilkeästi kirjoittelette, vaikka en Setiksellekään aina tyylipisteitä jaa. Se että välillä lainaa rahaa tai tarjoaa lounaan ystävälle ei ole vielä mitään hyväksikäyttöä tai kusettamista. Ja jos ja kun Setis on ihan täysipäinen ja skarppi mies, niin eiköhän hän itse tiedä omat asiansa. Ja mitä taas salarakkaaseen tulee, niin vaikka en henkilökohtaisesti pettämistä suvaitsekaan, niin Setikselle kyseessä on kuitenkin parisuhde ja parisuhteessa on myöskin ihan tavallista, normaalia ja jopa suotavaa käyttää rahaa ja aikaa myöskin sen toisen osapuolen hyväksi. Sekään ei ole hyväksikäyttöä tai huijaamista.

Ja Echon tapa puhua thaikkunaisista on törkeän rasistista. (n)

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja setis
Oudot on kyllä joillakin kuviot. Mutta ei siinä mitään. Setiksellä taatusti homma hallussa.

Ihmettelen kyllä kun omissa piireissä ei noita thaikkuja, filippiinoja sun muita ei pyöri lainkaan. Muistan kyllä kun olin joskus ysärillä varastolla kesätöissä, niin siellä oli muutama suomalainen mies, joilla oli Thaimaasta morsian. Noh, toki edellisessä firmassa oli siivoojana pari Kauko-Idän suunnalta ollutta.

No suomalaisilla miehillä on hyvät eläkkeet ja en ihmettele, että mamut pyörii siinä lähistöllä ja kerää muruset mitä lattialle tippuu. Tai kenties joskus vähän enempikin.
Järjen ääni taas palstalla. Kiitos sulle ❤

Aika ilkeästi kirjoittelette, vaikka en Setiksellekään aina tyylipisteitä jaa. Se että välillä lainaa rahaa tai tarjoaa lounaan ystävälle ei ole vielä mitään hyväksikäyttöä tai kusettamista. Ja jos ja kun Setis on ihan täysipäinen ja skarppi mies, niin eiköhän hän itse tiedä omat asiansa. Ja mitä taas salarakkaaseen tulee, niin vaikka en henkilökohtaisesti pettämistä suvaitsekaan, niin Setikselle kyseessä on kuitenkin parisuhde ja parisuhteessa on myöskin ihan tavallista, normaalia ja jopa suotavaa käyttää rahaa ja aikaa myöskin sen toisen osapuolen hyväksi. Sekään ei ole hyväksikäyttöä tai huijaamista.

Ja Echon tapa puhua thaikkunaisista on törkeän rasistista.
Itelle tosiaan kun tämäntyyppiset kuviot ovat kovin tuntemattomia, niin aidosti pitää pohtia, että onko tämmöistä menoa oikeesti. Mutta ilmeisesti on.

Toisaalta kun mietin, niin eikös sellaisia eläkeläismiesten hyväksikäyttötapauksia ole ollut paljon medioissa, niin ehkä ne ovat hiukan sukua tälle kuviolle. Toki Setiksellä varmaan homma hallussa kun on niin fiksu ja filmaattinen ja mahtava ihmistuntijakin.

Mutta varmaan on sitten tämmöisiä vähäisempiä miehiä, jotka eivät samalla tavalla ole Jumalan lahjoja naisille. Voipi olla, että tämänkaltaisten miesten ympärillä pyörii ihan hyväksikäyttömielessä jopa tuolta Kauko-Idästä naisia. Lähipiiriin kannattaa tunkeutua jo siinä sopivassa iässä, että pystyy tarkkailemaan, koska ukko on täysin vietävissä.

• Tykkää
vierailija
Oi Echo! 😂Sä olet kyllä mainio☺! Ja terävän sivaltavalla kielelläsi kyllä osut myös oikeaankin👍

Tää setis-hahmo lilluu kyllä niin syvällä itse luodussa thaikkusotkussaan testosokeana mutta jos se tuo hänelle kaivattu ja kadotettua iloa vanhuudenhöperöpäivilleen, niin antaa palaa vaan. Seisiöittensä johdosta valitettavasti vaan on kyllä selkeästi aivokapasiteettitoiminta valunut alas haaruksien ryppypapuihin, koska viisaus rahalla ei saa rakkautta pätee kyllä ja kävelevä sugar daddy tai oppa🙄 hän nyt kuitenkin on. Itse vain maalaa kuvionsa itselleen kauniimmaksi.

Mutta täytyy sanoa, että taitavia nämä thaikkumistressmattressit ovat; haistavat löysän liikkuvan rahan heti ja osaavat näyttelijänlahjoillaan iskeytyä kimppuun, koko suvun voimin. Kaikissa näytelmissä vain sama punainen lanka - elämäänsä katkeroitunut suomimies on löytänyt uuden ilon ja onnen ja on valmis myymään kaiken omaisuutensa muutaman uuu, fakifaki juu horni big däddi- huokailuilla.

• Haha
Joku syytti mua ras-istisesti kirjoittavaksi. Mä olen jonkin verran ollut ro-manien kanssa, ja väitän että heidän kanssaan tulee samanlaiset fibat, vaikka tsainat on rauhallisempia.

Toppatakkiin ja käytännöllisiin vaatteisiin vuorautunut, ikijäässä oleva yrmy suomi-mamma tulee kulttuuriin, jossa on iloisia ja kauniita ihmisiä. Ehkä kuten jossain Brasiliassa.
Isoja korvakoruja, naurua, mersu-reissua, spontaaniutta, karaokea, kaikki on mahdollista -ajattelua.
Rainerin ihannointi vaihtuu naisilla Valtoon ja sitten ihaillaankin komeaa pussihousu-Kyöstiä.

Aikansa se on hauskaa seurata. Tunnet olevasi enemmän elossa ja jää sulaa.
Sitten alkaa tulla kyllästyminen ja kaipuu järjen pariin.

Oi Echo! 😂Sä olet kyllä mainio☺! Ja terävän sivaltavalla kielelläsi kyllä osut myös oikeaankin👍

Tää setis-hahmo lilluu kyllä niin syvällä itse luodussa thaikkusotkussaan testosokeana mutta jos se tuo hänelle kaivattu ja kadotettua iloa vanhuudenhöperöpäivilleen, niin antaa palaa vaan. Seisiöittensä johdosta valitettavasti vaan on kyllä selkeästi aivokapasiteettitoiminta valunut alas haaruksien ryppypapuihin, koska viisaus rahalla ei saa rakkautta pätee kyllä ja kävelevä sugar daddy tai oppa🙄 hän nyt kuitenkin on. Itse vain maalaa kuvionsa itselleen kauniimmaksi.

Mutta täytyy sanoa, että taitavia nämä thaikkumistressmattressit ovat; haistavat löysän liikkuvan rahan heti ja osaavat näyttelijänlahjoillaan iskeytyä kimppuun, koko suvun voimin. Kaikissa näytelmissä vain sama punainen lanka - elämäänsä katkeroitunut suomimies on löytänyt uuden ilon ja onnen ja on valmis myymään kaiken omaisuutensa muutaman uuu, fakifaki juu horni big däddi- huokailuilla.
Niin. Tai Setistä kehutaan tässäkin ketjussa fiksuksi.
Saattaa olla työelämässä fiksu. Mutta muutoin naisasioissa hänen puheensa ovat höyrähtäneen, hyväntuulisen papan hourailua. Naiset sekottaneet pään.

Hän on lisäksi löytänyt _yhteisön_, sekin on varmasti hänelle tärkeää.

Mulle oravapopulaation seuraaminen vaan on kuin luontodokkaria kattoisi: ihan kiva, mutta kohta vaihtuu kanava.

Ja tuo otsikko on samaa tasoa kuin:

"Helpotus, mä saankin olla vain mieheni kanssa eikä 5 äijän"
"Helpotus, mä saankin maksaa veroni eikä huijata verottajaa"
"Huh, onneks mulla on lupa ylittää katu suojatien kohdalta"

vierailija
Saattaa olla työelämässä fiksu. Mutta muutoin naisasioissa hänen puheensa ovat höyrähtäneen, hyväntuulisen papan hourailua. Naiset sekottaneet pään.

Mulle oravapopulaation seuraaminen vaan on kuin luontodokkaria kattoisi: ihan kiva, mutta kohta vaihtuu kanava.
Se "rakkauden" mahti on vaan niin suuri. En mä ihmettele YHTÄÄN.

Mut siis oikeesti. Jos Kauko-Itä yhteisö on herättänyt Setiksen eloon, niin mikä tässä on väärin. Kyllä siitä hyvästä muutamat ostokset maksaa. Eikä tässä ole mistään hyväksikäytöstä kyse. Toisella osapuolella on jotain, mitä toisella ei ja toisin päin. Vaihtokauppa, ei hyväksikäyttö.

Kalliimmaksi tulisi jos Setis ostais seksiä. Saati jos jonkun Suomi-naisen onnistuisi uunottamaan.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja setis
Kalliimmaksi tulisi jos Setis ostais seksiä. Saati jos jonkun Suomi-naisen onnistuisi uunottamaan.
Kyllä väitän, että keskimäärin Suomi-nainen on vähemmän rahallinen riski kuin tsaina. Joo, mun mies auttaa mua laskupinon kanssa, mutta molemmat tienaavat.

En mä aasialaisia naisia paheksu, jos ovat omillaan toimeentulevia. Aina kehun Marie Kondoa: viisas, herttainen, omillaan menestynytkin.

Mutta kun puhuit RAKKAUDESTA, niin voiko koskaan postimyyntivaimon kanssa olla varma, että homma on hänen puoleltaan rakkautta? En itse kattelisi päivääkään jotain gambialaista rantamiestä, joka on tottunut lirkuttelemaan 150 muullekin keski-ikäiselle naiselle, länsimaan kansalaisuuden toivossa.

vierailija

Varmasti on ollut omalla työsarallaan välkkykin mutta tässäkin nähdään, miten kaikki muuttuu eläköidyttyään. Sosiaaliset suhteet, ne mitkä oikeasti kantavat, kutistuvat. Ehkä jossain gubbeporukassa pyörii mutta kyllähän tässä näkee, että naisten kanssa on kokematon loppujenlopuksi ja siksi niin helposti vietävissä ostovosun suhteen. Rahalla saa.

Eipä siinä, puuhailkoon miten haluaa. Lähinnähän tuo on jotenkin surullista. Kuitenkin.

• Tykkää
vierailija
”Joy on nyt minun onnellisen toinen syvä tsaina-ihastus, mutta puhtaan platoninen”
Aiemmin Setis on herjannut ja pilkannut kirjoituksissaan yksin miehetöntä elämää viettäviä naisia.
Aamuisin hän yleensä kirjoittaa seikkaperäisiä kuvauksia seisokistaan ja fantasioistaan. Sääliksi käy tuota taikkunaisparivaljakkoa jossakin korven perukoilla ilman julkisia liikenneyhteyksiä.

vierailija
Varmasti on ollut omalla työsarallaan välkkykin mutta tässäkin nähdään, miten kaikki muuttuu eläköidyttyään. Sosiaaliset suhteet, ne mitkä oikeasti kantavat, kutistuvat. Ehkä jossain gubbeporukassa pyörii mutta kyllähän tässä näkee, että naisten kanssa on kokematon loppujenlopuksi ja siksi niin helposti vietävissä ostovosun suhteen. Rahalla saa.

Eipä siinä, puuhailkoon miten haluaa. Lähinnähän tuo on jotenkin surullista. Kuitenkin.
Samat johtopäätökset olen vetänyt kyseisestä kirjoittajasta. Minulla ja monella muullakin lukijalla on vahva käsitys siitä, että Setis on nainen. Jostain syystä hän pilailee ja vedättää lukijoitaan. Kirjoitustyyli vaihtelee karkeasta sivistyneempään.

• Haha
Reactions: setis

Yhteistyössä