No vastahan me pari päivää sitten puhuttiin syvällisiä Joyn kanssa, en minä nyt siihen syssyyn edes olisi ehtinyt kertoa omia tarinoitani, hän joutui lähtemään siitä lapsille iltapalaa laittamaan. Hän olisi sitä paitsi taatusti tyytyväinen puolestani, että voin harrastaa seksiä jonkun toisen naisen kanssa.Siis sä luotat näihin kahteen naiseen täysillä, muttet ole kertonut Joylle seksisuhteestasi Annieen... Ja miehensä maksamia ruokiahan Annie sinulle raahaa...
Toinen väitteesi on väärä sillä Annie saa kuukausittaista rahaa ja mitä yli jää, niin hän saa pitää kaiken itse. Eli kyllähän omistaan maksaa käytännössä. Ja ole huoleti, minä olen tehnyt aika paljon lahjoituksia hänen perheelleen suoraan kaikesta hyvästä.
Hänen pihi ja todella varakas, rahaa rakastava bf on kerran kaikkien vuosien aikana lahjoittanut 50 € perheelle Filippiineille joululahjana, minä olen ylittänyt sen reippaasti puhtaina lahjoituksina. Viimeksi pikkusiskolle 30 € häihin, myös isälleen ja äidilleen synttärilahjarahaa hyvää hyvyyttäni, ja kiitollisuudestakin.