Rehellisesti sanoen: Helpotus ja huokaus, tänään selkisi ettei setis ole kahden tsainan loukussa. Vain yhden, ja toinen on mitä parhain luottoystävä 👍

Ei ikinä ole, enkä minä hänelle. Meillä ei ole ollut seksisuhtetta (valitettavasti )
Eikä tule, mutta ystävyys on vahvistunut todella lujaksi eilisen pitkien keskustelujen summana.

Sekoitat Annieen, hän 11 v nuorempana ymmärtää upesti yhteisten elämänilojen päälle.
Joylle 46 v on valitettavasti iskenyt Ekko-tauti, seksuaalisuus näyttää kadonneen täydellisesti. Mutta ystävyytemme jatkuu, kuten sanoin jo aiemmin
Niin ja voisko olla, että Joy ei tunne sellaisia viboja sinua kohtaan kuten sinä häntä kohtaan? Ei aina voi käydä niin hyvä tsägä että kaikki ollaan samalla aaltopituudella?

Kyllä nauratti aamulla kun luin alkupään juttuja, siis nämä Ekon. Samalla ketuttikin rankasti, kun hän kuvittelee täysin virheellisesti sitä sun tätä ja väittää & olettaa täysin paikkansa pitämättömiä asioita. Ja sitten tuo Ekon törkeä rasistisuus on 🤢🤮:ttavaa.

En viitsinyt kommentoida mitään kun lähdin kotoa kuntoilemaan, olisi ollut liian iso p-myrsky illalla kotiin tullessa. Alan kohtapuoliin oikomaan
Itsehän sä näitä häröilyjä kirjotat.

Teidän kuviossa Annie/Annien mies/Joy ei ole mitään tervettä. Olette sekaisin kuin seinäkellot.

Yks panee toista salassa mieheltään joka kuolaa muille naisille, sit pitäs tehdä lapsi kolmannelle, sit arvotaan onko polyamoria vai ei.

No en ihmettele, rahan puute vääristää tsainojen moraalin. Kun on tottunut h*oraamaan, on omantunnon ääni sammutettu aikoja sitten.

Viimeksi muokattu:
Teille muille normaaleille ja terveille ihmisille Ekon dissaava teksti suomennettuna:

A. Nuori ja edelleenkin estrogeeneja kehossaan tuottava (toisin kuin katkera Ekko) ymmärtää täysin miesten, varsinkin sinkkumiesten maiilman. Halut ja tarpeet.

B. Minua ja lompakkoani ei ole kumpikaan aasialaisneidoista hyväksikäyttänyt. Kaikki mielelläni lainaamani rahat olen saanut takaisin sovittuna aikana, joka on maksimissaan ollut sovitusti noin kk.

C. Haista vittu Ekko 🤬

Elän todella hienoa sinkkuelämää. Minulla on kaksi upeaa, iloista, positiivista, elämänmyönteistä ja viehättävää aasialaisdaamia parhaina naisystävinäni. Kummatkin arvostavat minua suuresti, ovat tavanneet kunnon suomalaisen herrasmiehen, johon he voivat luottaa 100%. Autan heitä mielelläni kaikissa asioissa jatkossakin.
Voi kun osaatkin teidän sekavan orkesterin kuvailla niin kauniisti.
Mua ei kauniit sanat hämää. Löyhää moraalia on teillä jokaisella.

Olkoot äijällä vaikka mitkä halut ja hormonit, niin pääkoppa on tärkein, ja JÄRKI ja HARKINTA.

On täysin mahdollista löytää sekä haluttava, rakastava että järkevä nainen, valitettavasti tuontivaimoissa rakkautta saa heidän puoleltaan hakea...

Itsehän sä näitä häröilyjä kirjotat.

Teidän kuviossa Annie/Annien mies/Joy ei ole mitään tervettä. Olette sekaisin kuin seinäkellot.

Yks panee toista salassa, sit pitäs tehdä lapsi kolmannelle, sit arvotaan onko polyamoria vai ei.

No en ihmettele, rahan puute vääristää tsainojen moraalin. Kun on tottunut h*oraamaan, on omantunnon ääni sammutettu aikoja sitten.
Joy on ystävä, Annie salarakas joka on ns. tyrannimiehensä vankina. Setis auttaa Annieta ja järjestää käytännössä Annielle parempaa elämää/kokemuksia ja samalla Setis saa ihania kokemuksia.

Itse jos olisin Annie niin opiskelisin, menisin töihin ja hommaisin kortin/auton. Mutta, ei elämä aina mene niin miten minä asian tekisin.
Ja sitä paitsi, eikös Annie työskentele tälle ukolleen - on omaishoitajana, joten mikä tuossa on nyt niin väärin? En toki pettämistä minäkään hyväksy, mutta Annie on saamassa isot rahat kun mies heittää veivinsä. Ehkäpä heilläkin on joku sanomaton sopimus Annien elämästä. Eihän nyt kukaan terve mies kuvittele, että hyvännäköinen seksinnälkäinen nainen jäisi kotiin istumaan jalat ristissä, tai luulisi, että reissuilla ei ole miesvieraita.🤷‍♀️
Kai Anniellakin on oikeus elää ja kokea?

• Rakkaus
Reactions: setis
Mä olen aidosti onnellinen sun
ilosta ja onnesta. Olet aina vaikuttanut herrasmieheltä……
En usko, että Esko pahansuopana noita kirjoittelee vaikka ne todella törkeää tekstiä välillä ovatkin. Ei Esko oikeasti mikään rasisti ole!
Kiitti kauniista tekstistäsi ♥ Tajuat tosi hyvin tilanteen. Ylivoimaisesti parhaiten, oikeastaan lähes täydellisesti, joku harva harmaakin ymmärsi 👍

Mutta ei täällä ole Ekkoa pahempaa rasistia nähty. Oletko unohtanut pilkkanimet esim oravat ja vinosilmät?

Niin monet kerrat on aiheesta haukuttu sellaiseksi.

Kiitti kauniista tekstistäsi ♥ Tajuat tosi hyvin tilanteen. Ylivoimaisesti parhaiten, oikeastaan lähes täydellisesti, joku harva harmaakin ymmärsi 👍

Mutta ei täällä ole Ekkoa pahempaa rasistia nähty. Oletko unohtanut pilkkanimet esim oravat ja vinosilmät?

Se on lähtenyt ihan sun ja m1ehen tekemästä tsainojen tuputtamisesta ja keski-ikäisten naisten haukkumisesta. Ihan kuin te ette vanhenisi ja rupsahtaisi?
Ikärasisti!

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Nuoret ulkolaiset naiset? Olenko haukkunut vaikka nuoria brittejä, brasseja, kongolaisia, irakkipimuja?

Mä kritisoin vahvasti itämaista järjestelmää kohtaan, siinä on lähes ihmiskaupan piirteitä.
No mene sinä muuttamaan itämaista järjestelmää!

Annie kertoi ettei heidän maansa kehity ikinä, kun kaikkialla, ihan kaikkialla viranomaiskööreistä lähtien on korruptiota. Lentokentällä saatetaan omilta kansalaisilta vaatia jotain dokumentteja, joita ei oikeasti tarvita. Mutta jos et maksa pimeästi, niin et pääse maasta.

Siksi hänen bf joutui lahjomaan poliisin (200 €, valtava summa siellä), joka saattoi Annien jonojen ohi VIP linjaa pitkin. Häntä nauratti kun muut tapittivat ja varmaan miettivät, saatetaanko siinä rikollista vai suurtakin julkimoa?

Joyn kanssa ei olla paljon ehditty puhumaan näistä, mutta eilen kertoi sellaisen asian, että maaseudulla, josta on kotoisin, etenkään ei haluta tyttärien opiskevan. Ei muuta kuin naimisiin, lapsia hankkimaan ja edes joihinkin töihin, jotta voivat elättää vanhempiaan. Eläkejärjestelmää ei ole.

Hän ei paljoa nähnyt vanhempiaan, jotka olivat kaukana Manilassa töissä, isoäiti hoiti kasvatuksen, vanhemmat lähettivät rahaa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Juu, nykywoke maailmassa lähes kaikki ovat rasisteja ja asiat rasismia.

En usko, että Esko on yhtään sen enempi rasisti kuin minäkään. Molempia tästä syytellään. Minä saatan käyttää jopa neegeri sanaa vielä.
Silti kaiken väriset ihot ja kaiken muotoiset silmät ihmiset ovat ihan tasa-arvoisia - ihmisiä ollaan kaikki. Btw. itsekin olen heittänyt oravavitsiä palstalla.
Mutta silti satun erityisesti antamaan arvoa erinäköisyydelle - jokaisen tulisi vaalia omia kulttuurisia piirteitään, yrittämättä muuttaa itseään jonkin muun kulttuurin edustajan näköiseksi.

Esko tuntus olevan huolissaan ihmisoikeusasioista ja purkaa sen halveksuntana tsainoja kohtaan tai ei pidä tuosta heidän ”hihittely kulttuurista” tai kulttuurista ylipäätään.🤷‍♀️ On minunkin mielestä olemassa kulttuureita joiden joistain piirteistä en välitä.
Se on mielipideasia, turha siitä on omaa mieltä pahoittaa. Se millä sävyllä nämä mielipiteet ulostetaan onkin sitten toinen juttu, siitä kyllä voi minun mielestä sanoa jos häiritsee, mutta herrasmiehet eivät haistattele.❤

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Olen Ruutiksen kanssa samaa mieltä.
Mun mielestä tuo pyttyjuttukin oli huomattavasti parempi kuin rumasti haistattelu.
Eikö tämä ole sinusta todella todella törkeästi minusta kirjoitettu?

Echo minusta ”Olen ajopuu elämässäni, edunvalvottava joka on täysin muiden armoilla, en pysty tekemään itse päätöksiä."

Haukkuu ikäänkuin kehitysvammaiseksi! 😡

Kyllä tuollainen narsistinen törkyturpa sai, ja tulee tarvittaessa saamaan jatkossakin ansaitsemansa. En säästele sanoissani, vaikka nainen onkin 😎

Viimeksi muokattu:
No mene sinä muuttamaan itämaista järjestelmää!

Annie kertoi ettei heidän maansa kehity ikinä, kun kaikkialla, ihan kaikkialla viranomaiskööreistä lähtien on korruptiota. Lentokentällä saatetaan omilta kansalaisilta vaatia jotain dokumentteja, joita ei oikeasti tarvita. Mutta jos et maksa pimeästi, niin et pääse maasta.

Siksi hänen bf joutui lahjomaan poliisin (200 €, valtava summa siellä), joka saattoi Annien jonojen ohi VIP linjaa pitkin. Häntä nauratti kun muut tapittivat ja varmaan miettivät, saatetaanko siinä rikollista vai suurtakin julkimoa?

Joyn kanssa ei olla paljon ehditty puhumaan näistä, mutta eilen kertoi sellaisen asian, että maaseudulla, josta on kotoisin, etenkään ei haluta tyttärien opiskevan. Ei muuta kuin naimisiin, lapsia hankkimaan ja edes joihinkin töihin, jotta voivat elättää vanhempiaan. Eläkejärjestelmää ei ole.

Hän ei paljoa nähnyt vanhempiaan, jotka olivat kaukana Manilassa töissä, isoäiti hoiti kasvatuksen, vanhemmat lähettivät rahaa.
Mä oon ennenki sanonu tämän: anna niille rahaa äläkä ajattele munallasi.

Mä lahjoitan tutulle ulkkikselle rahaa, mutta en mä sen kans rupea mihinkään sekopäiseen parinvaihtovimmaan. En koskisi hänen vaikka olisin sinkku.

Mä lahjoitan tutulle ulkkikselle rahaa, mutta en mä sen kans rupea mihinkään sekopäiseen parinvaihtovimmaan. En koskisi hänen vaikka olisin sinkku.
Miksemme jatkaisi näin, kun kaikki 3 ovat tyytyväisiä? 🥰🥰🥰

Tunteet ja inhimillisyys edellä, raha ei ole niinkään tärkeä. Tunnekylmänä ihmisenä et tajua tätä millään.

Pitäisikö meidän antaa ihmisten elää ihan omaa elämää. Eivät he välttämättä halua elää kuten sinä tai kuten sinä käsket…

• Tykkää
Reactions: setis
Eikö tämä ole sinusta todella todella törkeästi minusta kirjoitettu?

Echo minusta ”Olen ajopuu elämässäni, edunvalvottava joka on täysin muiden armoilla, en pysty tekemään itse päätöksiä."

Haukkuu ikäänkuin kehitysvammaiseksi!

Kyllä tuollainen narsistinen törkyturpa sai, ja tulee tarvittaessa saamaan jatkossakin ansaitsemansa. En säästele sanoissani, vaikka nainen onkin
No jos tarkoitti sinua niin kyllä oli törkeästi kirjoitettu. Mutta tarkoittiko sinua vai yleisesti jotain huijattua immeistä?

Täytyy etsiä se viesti..

Miksemme jatkaisi näin, kun kaikki 3 ovat tyytyväisiä? 🥰🥰🥰

Tunteet ja inhimillisyys edellä, raha ei ole niinkään tärkeä. Tunnekylmänä ihmisenä et tajua tätä millään.
Mä meen MORAALI edellä.

Maailmassa on miljoonia vapaita naisia. Ei tartte viedä toisen miehen naista.

Jos sun lierossasi olisi selkärankaa, niin se joko jäisi ukkonsa luo tai ottaisi eron, eikä mitään typerää kaksoiselämää.

Ja omaishoitajalupaus my ass. Kukaan äijä ei kattele eukkoa joka käy panemassa naapurin setää.

Yhteistyössä