Hakutulokset

1. T

Seksuaalinen hyväksikäyttäjä D. Trump presidenttiehdokkaana! Onko OK? Tuo öykkäri joutuu korvaamaan 83,3 miljoonaa dollaria uhrille 👍

Se Maga Base ei käännä kelkkaansa mistään syystä. Silti minä uskon ja toivoin, että amerikkalaiset jättävät tämän pösilön toisen kerran rannalle. Valitetavasti kovin moni asia ei sitä tue. Mutta aina sopii toivoa. Kannattajat ovat muuten pääosin lukeneet yhtä paljon kuin esikuvansa. Eli...
  2. T

Virallisen median uskomattomuus

Pettureita on aina ja kaikkialla. Suomessa niitä oli erityisen vähän tuohon aikaan. Se oli Suomen itsenäisyyden tae. Tämä ei todellakaan ollut itsestäänselvyys, koska sisällissodasta oli aikaa vain 20 vuotta. Toisen maailmansodan aikana länsiliittoutuneet loivat hynttyyt yhteen kommunistisen...
  3. T

"Jenni Haukio saapui eduskuntaan sädehtien – istui Hilla Halla-ahon viereen"

No viittasin vain olemukseen, on sellainen nukkemainen. Mutta ei mulla oikeesti ole mitään pahaa sanottavaa hänestä. Mutta tuskin jaksaisin hänen kirjoittamaa kirjaansa lukea.
  4. T

Tunnet historiaa aika huonosti. Tuon varaan Stalin laski, että Suomessa työläiset kääntyvät omiaan vastaan. No eipä kääntynyt vaan kansa yhdistyi. Terijoen hallitusta pidettiin täytenä vitsinä.
  5. T

Jos talvisota olisi nykymaailmassa, niin anti-lampaat kiistäisivät, että Neuvostoliitto on hyökännyt. Että jotain siellä kahistellaan kun venäläiset yrittää päästä heille sovituille alueille jne. Ja tietenkin osa väittäisi, että Saksa, UK, Ranska tai USA olisi suorastaan pakottanut...
  6. T

"Jenni Haukio saapui eduskuntaan sädehtien – istui Hilla Halla-ahon viereen"

Mulle tulee kyllä vähän mieleen "Stepford Wives" hänestä.
  7. T

Algoma

En ole pyytänyt lupaa esittäytyä vaan olen paljastanut itseni ihan luvatta. Pyydän tästä anteeksi. Enää en pyydä mitään lupia, koska olen jo esitellyt itseäni vähän liikaakin. Mutta hauska huomata, että "Alggiksella" on ollut sama huumori jo 14 vuotta sitten!
  8. T

Miksi terveydenhuollon hallinnosta ei säästetä? Kokoomus Orpon porvarihallitus säästää hoidosta mutta jättää byrokrarian rauhaan

Sotea on jahkailtua vuosikausia. Marin ei ole mikään äykkö visionääri (semmoisia harvemmin on politiikassa, ei niitä ole näköalattomissa persuissakaan). Hän halusi vaan asian maaliin. Siinä asiassa hän oli erittäin hyvä. Moni on Marinia älykkäämpi. Tosin en tiedä kuinka moni korkean profiilin...
  9. T

Sähköautot vaikeuksissa: Jopa yli 1 000 e/kk arvonnalenemaa uuteen sähköautoon

Aattelin kyllä kohtapuoliin ostaa kakkosautoksi kokeiluun jonkun muutaman vuoden vanhan sähköauton. Sitten ykkösautona olis yhä diesel-auto, lisäksi vielä vara-autona vanha pick-up, joka tosin on luotettavuudessa ihan huippua.
  10. T

Koita tajuta, että lakkoillaan Kokoomuksen leikkausten takia

On tää aika kovaa peliä. Voin kyllä sanoa ihan suoraan, että omaan firmaan välillisesti tuo Teollisuusliiton lakko vaikuttaisi todella pahasti. Kyllä tässä nyt hyvät neuvot ovat kalliit. Itse olen näiden uudistusten kannalla, vaikka kirpaisee. Itse olisin pitänyt suurituloisten verovähennykset...
  11. T

Mitähän on Pirkka Falafelpyörykät?

Olen ollut yhden kesän töissä elintarviketehtaassa. Siitä tosin aikaa yli 30v. Siihen aikaan aina vitsailtiin jostain C-luokan makkaroiden tms- laadusta. Silti ei sinne nyt ihan tuotantojätettä laiteta. Enkä usko, että vieläkään laitetaan. Alin laatu, mitä olen nähnyt, on ollut...
  12. T

Teollisuusliitto julisti uuden suurlakon. Hyvä, hyvä!! Kaikki mukaan

Sanattomaksi vetää. Duunissa hätäpalaveri tämän takia neljän jälkeen. Tää eka lakko ei kirpaissut, koska siihen pystyttiin varautumaan. Mutta nyt tää tuleva iskee kyllä todella pahasti. Siis aivan käsittämätöntä, että just ensi viikolla tulee ulkomailta vieraita ja saadaan selitellä, että mikä...
  13. T

Mikä sana "toverin" sijaan perussuomalaisen suuhun?

Lätkässähän puhutaan aika usein myös "kaverista" kun puhutaan vastustaja. "Päästettiin kaveri liian helpolla maalin lähelle, eikä siivottu irtokiekkoja." tai "Kaveri oli paremmalla jalalla liikkeellä".
  14. T

Mites lakko sinuun vaikuttaa?

Töissä luonnollisesti, vieläpä ihan täällä työmaalla, koska pyydettiin erikseen kaikkia töihintulevia etäilemään mahdollisimman vähän. Ilmeisesti normihommat saa tässä jättää täysin väliin ja keskittyä hoitamaan "juoksevia asioita". Itse kyllä vastustan lakkoa. Olisin todellakin toivonut, että...
  15. T

Jussi Saramo vas. teurasti Jani Mäkelän ps. A-Studiossa

EI pystynyt kuuntelemaan kokonaan. Ei voi kun allekirjoittaa koko sun tekstisi. Persut selvästikkään eivät edes halua lähettää fiksumpaa porukkaansa näihin keskusteluihin. Saramoon nyt en ota tämän keskustelun perusteella kantaa. Nyrkkeilyottelussa kun oli vastassa vain säkki. Suomi oli ennen...
  16. T

Kysely palstalaisille maahanmuutosta

Pieni kysely vähän kartoittamaan keskustelijoiden lähtökohtia tähän aiheeseen kun siitä on ollut täällä puhetta :) Paljonko alueellasi on (suunnilleen) mamuja työikäisistä? (työikäisistä siksi koska on alueita joissa vanhusten osuus on suuri, ja nykyinen mamujen osuus on pienempi mutta kymmenen...
  17. T

Rehellisesti sanoen: Helpotus ja huokaus, tänään selkisi ettei setis ole kahden tsainan loukussa. Vain yhden, ja toinen on mitä parhain luottoystävä 👍

Vastaan nyt tähän, vaikka väliin on tullut aika monta viestiä. Olen tosiaan lähes koko elämäni asunut Suomen suurimmissa kaupungeissa tai ainakin niiden liepeillä. Lähinnä Turku-Helsinki akselilla, mutta lyhyitä pätkiä muuallakin (Tampere, Oulu). Joten toki aasialaisia naisia on tullut...
  18. T

Jos vaihtoehdot on Stubbi tai Haavisto niin en mene äänestämään tokalla kierrokselle.

Kumpikin pressa on mulle ihan ok. Alunperin olin äänestämässä Stubbia jo ekalla kierroksella. Mut nyt kyllä vähän arvon. Stubb tämän vaalimatematiikan mukaan vie. Joka kerta kun kuulee noita väsyneitä homovitsejä, niin tekisi mieli laittaa ääni Pekalle. Täytyypä katsoa muutama vaalitentti...
  19. T

Paras vaihtoehto presidentiksemme

No ketäs äänestitte/äänestätte? Itse ennakkoon äänesti Rehniä. Ennenkin olen Rehniä äänestänyt, jo ysärillä! Vähän outo valinta, alunperin oli päivänselvää, että äänestän Stubbia. Mutta totesin sitten, että Rehn olis tähän paikkaan paras vaihtoehto. EI jakaisi kansaa. On liberaali, mutta...

Yhteistyössä