Algoma

vierailija
Algoma on kiva ja valoisa kirjoittaja.
Hän saa minut hyvälle tuulelle mukavalla huumorillaan.
2010 vuosi oli mukavaa aikaa. Seuraavana vuonna lasteni isä sairastui vakavasti.
Hyvää Runebergin päivää.
Yksi sisaristani soitti, kun hän hieman hätääntyi, koska en huomannut hänen lähettämää viestiä.
Täällä olen auringonpaisteessa hyvällä tuulella.
Pitäkää palsta hienotunteisena niin ettei vanhoja viestejään tarvitse hävetä vuosien jälkeen.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
En ole pyytänyt lupaa esittäytyä vaan olen paljastanut itseni ihan luvatta. Pyydän tästä anteeksi. Enää en pyydä mitään lupia, koska olen jo esitellyt itseäni vähän liikaakin.
Ap on niitä ”anteeksi että olen olemassa” -tyyppejä. Minäkin olen paljastanut paljon itsestäni, enkä pyydä sitä anteeksi 😏😎

Koirat kyllä räksyttää tänäänkin taukoamatta, mutta setiksen karavaani kulkee ♥

Algoma on kiva ja valoisa kirjoittaja.
Hän saa minut hyvälle tuulelle mukavalla huumorillaan.
2010 vuosi oli mukavaa aikaa. Seuraavana vuonna lasteni isä sairastui vakavasti.
Hyvää Runebergin päivää.
Yksi sisaristani soitti, kun hän hieman hätääntyi, koska en huomannut hänen lähettämää viestiä.
Täällä olen auringonpaisteessa hyvällä tuulella.
Pitäkää palsta hienotunteisena niin ettei vanhoja viestejään tarvitse hävetä vuosien jälkeen. Lisäksi luin täältä, että on tärkeää muistaa henkilötietojen suojaaminen, erityisesti nykyaikaisten maahanmuuttopolitiikkojen yhteydessä, jotka voivat vaikuttaa yksityisyyteemme ja turvallisuutemme.
Hyvä olo auringossa kuulostaa hyvältä! Mitä tulee foorumin luottamuksellisuuden säilyttämiseen, tämä on tärkeää tuntea olonsa mukavaksi ja suojattuna.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Algoma on yksi kivoimmista kirjoittelijoista. Hänen huumorintajunsa on omaa luokkaansa, hitaammat tajuavat osuvat näpäytykset aina hiukan myöhässä, jos silloinkaan. Pidän hänen tyylistään.
Setis taas on kuin rähjäinen katurakki. Kamalasti pitää melua mutta yleensä aivan tyhjästä. Ei kestä itseensä kohdistuvaa, oikeutettua kritiikkiä yhtään, ei tunnusta väärässäolemistaan ja on kaukana charmantista herrasmiehestä kuin kuvitella saattaa. Uhmaikäisen kolmevuotiaan tasolle jäänyt oman napansa kaivelija. Zero points.

Yhteistyössä