Kiitos.
"Nimeni" on Algoma tasta paivasta lahtien, mutta tutut voi kutsua mua Alggikseksi.
Niinpä, siihenkö se liittyy ap?siitä tulee helposti alkkis...=)
En ole pyytänyt lupaa esittäytyä vaan olen paljastanut itseni ihan luvatta. Pyydän tästä anteeksi. Enää en pyydä mitään lupia, koska olen jo esitellyt itseäni vähän liikaakin.
Mutta hauska huomata, että "Alggiksella" on ollut sama huumori jo 14 vuotta sitten!
Ap on niitä ”anteeksi että olen olemassa” -tyyppejä. Minäkin olen paljastanut paljon itsestäni, enkä pyydä sitä anteeksiEn ole pyytänyt lupaa esittäytyä vaan olen paljastanut itseni ihan luvatta. Pyydän tästä anteeksi. Enää en pyydä mitään lupia, koska olen jo esitellyt itseäni vähän liikaakin.
Hyvä olo auringossa kuulostaa hyvältä! Mitä tulee foorumin luottamuksellisuuden säilyttämiseen, tämä on tärkeää tuntea olonsa mukavaksi ja suojattuna.Algoma on kiva ja valoisa kirjoittaja.
Hän saa minut hyvälle tuulelle mukavalla huumorillaan.
2010 vuosi oli mukavaa aikaa. Seuraavana vuonna lasteni isä sairastui vakavasti.
Hyvää Runebergin päivää.
Yksi sisaristani soitti, kun hän hieman hätääntyi, koska en huomannut hänen lähettämää viestiä.
Täällä olen auringonpaisteessa hyvällä tuulella.
Pitäkää palsta hienotunteisena niin ettei vanhoja viestejään tarvitse hävetä vuosien jälkeen. Lisäksi luin täältä, että on tärkeää muistaa henkilötietojen suojaaminen, erityisesti nykyaikaisten maahanmuuttopolitiikkojen yhteydessä, jotka voivat vaikuttaa yksityisyyteemme ja turvallisuutemme.
okEn ole koskaan julma ollutkaan, tyhmä vain. Parantumaron tonttu.
Sinulta ei mene oikeastaan mikään ohi.ok
huomattu ollaankin
niin totta!Algoman kirjoituksissa on vanhan miehen charmia, mikä Setikseltä puuttuu kokonaan
Niin, mutta ajatelkaas, että he painivat kokonaan eri sarjoissa. S tuntee olevansa jumalasta seuraava, muttei ole vielä päässyt selville, kumpaan suuntaan. A taas tyytyy katselemaan maailmaa omien silmiensä tasalta. Siinä on vissi ero, sanokaa mun sanoneen.Algoman kirjoituksissa on vanhan miehen charmia, mikä Setikseltä puuttuu kokonaan
Kiitos kauniista kommentistasi. Kännykässäni soi jo monta kertaa peräkkäin Muistojen bulevardi-radio-ohjelmasta On hetki.Hyvä olo auringossa kuulostaa hyvältä! Mitä tulee foorumin luottamuksellisuuden säilyttämiseen, tämä on tärkeää tuntea olonsa mukavaksi ja suojattuna.
Ihana, ihana!!!!Kiitos kauniista kommentistasi. Kännykässäni soi jo monta kertaa peräkkäin Muistojen bulevardi-radio-ohjelmasta On hetki.