Näkkäläjärven kiusaamisen uhriksi joutunut demarimummo kertoo kauhun hetkistä. (Ei herkille)

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää ei anna lainata tekstiä, mutta #41:lle:

Kyse on siitä, toteuttaako mitään. Näkkileipä toteutti.

Purra ei ole koskaan, hivenenkään ollut väkivaltaisuuteen taipuvainen.
Niin, kyse oli siitä, mitä teininä on tehnyt tuo tyyppi ja hirvittävä teko olikin, vs. se mitä on tehnyt aikuisena tai kirjoittanut. Eivät ole rinnastettavissa tietenkään, mutta hänen kohdallaan on kyse aatemaailmasta, joka ei ole muuttunut. Sen "avulla" politiikkaan pääsi.
 
vierailija
Olen sanaton, jos joku oikeasti rinnastaisi Purran tekstit ja kissan kiduttamisen ja elävältä polttamisen pahuudessaan ja tuomittavuudessaan samaan luokkaan. En usko että kukaan sellaista tosissaan tekisi.
Halla-ahon kirjoituksista pitänyt Breivik toteutti ajatuksensa ja surmasi 77 ihmistä, joista suurin osa oli nuoria, joilla oli elämä edessään.
 
vierailija
Niin, kyse oli siitä, mitä teininä on tehnyt tuo tyyppi ja hirvittävä teko olikin, vs. se mitä on tehnyt aikuisena tai kirjoittanut. Eivät ole rinnastettavissa tietenkään, mutta hänen kohdallaan on kyse aatemaailmasta, joka ei ole muuttunut. Sen "avulla" politiikkaan pääsi.
Näkkäläjärven aatemaailma on ilmeisesti sosialidemokratia ja hän on kiduttanut kissan puolikuolleeksi ja sen jälkeen heittänyt sen elävänä nuotioon. Eli oleellista ei ole se aatemaailma, vaan miten se manifestoituu ihmisen elämässä.
 
vierailija
Ok, mistä sitten?
Tässä ei ole kyse hulttiudesta, vaan psykopatiasta. En nyt rinnasta psykopatiaa ja pedofiliaa sen kummemmin, mutta voit ajatella tätä siltä kannalta, että jos 15-vuotias on pedofiili ja raiskaa lapsen, ei kyse ole siitä että pojat ovat poikia ja Sepi nyt vaan on tuollainen hulttio eikä oikein vielä tiedä, että 8-vuotiaan raiskaaminen on väärin. Että kunhan Sepi vaan vähän kasvaa ja miettii ja katuu tekosiaan, niin kyllä se pedofilia siihen loppuu ja Sepi voi hyvin vaikka ryhtyä lastentarhanopettajaksi. Ei se mene sillä tavalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma
vierailija
Tässä ei ole kyse hulttiudesta, vaan psykopatiasta. En nyt rinnasta psykopatiaa ja pedofiliaa sen kummemmin, mutta voit ajatella tätä siltä kannalta, että jos 15-vuotias on pedofiili ja raiskaa lapsen, ei kyse ole siitä että pojat ovat poikia ja Sepi nyt vaan on tuollainen hulttio eikä oikein vielä tiedä, että 8-vuotiaan raiskaaminen on väärin. Että kunhan Sepi vaan vähän kasvaa ja miettii ja katuu tekosiaan, niin kyllä se pedofilia siihen loppuu ja Sepi voi hyvin vaikka ryhtyä lastentarhanopettajaksi. Ei se mene sillä tavalla.
Niinpä.
 
vierailija
vierailija
Periaatteessa kyllä koska jokainen kissa tappaa sadoittain rauhotettuja pikkulintuja ja muita eläimiä elämänsä aikana. Mitä lyhyempi se elämä on niin sen parempi mutta tekotapa oli ehdottomasti tuomittava

Olen loukuttanut niitä paljon omalta tontilta ja poistanut ne päiviltä kivuttomasti
Hämmästyttävää miten tietämätön olet kissojen hyödyistä. Nehän tappavat jyrsijöitä myös rottia. Pitävät siten viljat ja ruuat maatiloilla turvassa ja myös taudit loitolla. Ei ole seinien välissä pikkujyrsijöitä vipeltämässä. Ilman myrkkyjä.
 
vierailija
Hämmästyttävää miten tietämätön olet kissojen hyödyistä. Nehän tappavat jyrsijöitä myös rottia. Pitävät siten viljat ja ruuat maatiloilla turvassa ja myös taudit loitolla. Ei ole seinien välissä pikkujyrsijöitä vipeltämässä. Ilman myrkkyjä.
Hämmästyttävää yleistämistä. Maatiloja on todella, todella vähän suhteessa kissojen määrään. En ole niitä sinänsä vastaan kunhan ne hoidetaan kuten lemmikkieläimet kuuluu hoitaa. Niiden ei kuulu juosta vapaana luonnossa. Niiden poistajille pitäisi maksaa kunnon tapporaha

Itse olen tehnyt sitä omalla tontillani ihan ilmaiseksi ja linnut, oravat, sisiliskot, jänönpoikaset ym kiittävät
 
vierailija
Pilapiirros Mikkelistä.

Pilapiirtäjä on ilmeisesti kunnolla perehtynyt
puoluesihteerin menneisyyteen. Minä en ole viitsinyt paneutua asiaan.
Kissoja jatkuvasti viedään löytöeläinkoteihin. Kesäkissat hylätään lomien jälkeen taivasalle. Jotkut puolestaan uhraavat elämänsä kissojen paapomiseen. Kissanruokamainokset kertovat siitä omaa tarinaansa.
Minä en ymmärrä kotieläinten pitoa kaupunkiasunnoissa. Jos potee yksinäisyyttä, eläin ei ole sen poistaja. Toisekseen eläinten pito on erittäin kallista lystiä. Moni kissanomistaja on joutunut tiukille lääkärilaskujen takia.
 
Pilapiirtäjä on ilmeisesti kunnolla perehtynyt
puoluesihteerin menneisyyteen. Minä en ole viitsinyt paneutua asiaan.
Kissoja jatkuvasti viedään löytöeläinkoteihin. Kesäkissat hylätään lomien jälkeen taivasalle. Jotkut puolestaan uhraavat elämänsä kissojen paapomiseen. Kissanruokamainokset kertovat siitä omaa tarinaansa.
Minä en ymmärrä kotieläinten pitoa kaupunkiasunnoissa. Jos potee yksinäisyyttä, eläin ei ole sen poistaja. Toisekseen eläinten pito on erittäin kallista lystiä. Moni kissanomistaja on joutunut tiukille lääkärilaskujen takia.
Ville Ranta oli saanut kuvaan paljon oleellista.
 
vierailija
Minä en ymmärrä kotieläinten pitoa kaupunkiasunnoissa. Jos potee yksinäisyyttä, eläin ei ole sen poistaja. Toisekseen eläinten pito on erittäin kallista lystiä. Moni kissanomistaja on joutunut tiukille lääkärilaskujen takia.
Varmaan juuri sen takia SDP on palkannut kotieläinten lopettamiseen perehtyneen kokemusasiantuntijan puoluesihteeriksi. Lääkärilaskujen kanssa tiukille joutuvat kissanomistajat tarvitsevat apua ja silloin voi kääntyä entisen työväenpuolueen, nykyisen lemmikintappopuolueen puoleen. Ei kissaa, ei laskuja, sanoo Näkkäläjärvi ja päästää pulaan joutuneet köyhälistön edustajat pahasta. (y)
 
vierailija
Äitikissa näki, miten hänen pienet lapsensa mu..r..hattiin raa'asti.
Omistaja löysi rakkaan kissansa julmasti lapiolla hakattuna nuotiosta - vielä elävänä.
Kissaemon huuto oli veret seisauttava.
Kotipiha oli täynnä räjäytettyjen kissanpentujen jäänteitä ja palaneita ruumiita.
Ilma haisi kissanpentujen palaneelta lihalta.
Taustalla raikui pyörällä pois polkevien poikien sadistinen nauru.
 

Yhteistyössä