Hakutulokset

1. E

Mitähän ruokaa sitä tekis..? Vähä laiskottais..Mitä teillä on?

Eilistä syötiin äsken (kuhaa kermakastikkeessa) ja päivällisestä ei mitn hajua. Ei hirveästi innosta tuo kokkaaminen just nyt. Uusia pottuja ois, parit pihvit jääkaapissa ja salaattia. Siinä ois miehelle ja mulle. Lapsille pitäis jtn kehitellä.
  2. E

Nyt käsi sydämelle ja REHELLISESTI: Onko koolla väliä?

Todellakin ON! Liian pieni... :/ :/ :/
  3. E

Gallup: Raskauksien ja synnytysten määrä?

4. raskaus menossa, 3 synnytystä.
  4. E

Rakenneultrassa käyty ja sukupuolenkin näytti ;)

Onnittelut! =) :flower: Mä jännään huomista, ekaa ultraa. Eilen olin lääkärineuvolassa sisätutkimuksssa ja lääkäri veikkasi, että mahassa olisi isompi veitikka, mitä viikot antaa ymmärtää, joten huomista odotellessa.
  5. E

laitetaanpas koko perheen vaatekalluppi :D "tylsää-minullako"

Mulla musta toppi ja mustavalkoinen hame. Keskimmäisellä (poika) farkut ja kauluksellinen t-paita. Kuopuksella (tyttö ) valkoiset ns. haaremihousut (ei kyllä läheskään yhtä lötköt, mutta en tiedä, miten muuten noita kuvailisi) ja musta-pinkki Hello Kitty-paita. Miehellä oli beiget housut...
  6. E

tehdäänkö toisella neuvola käynnillä sisätutkimus?

Mulla on yksi neuvola takana ja eilen teki lääkäri sisätutkimuksen. Viikkoja jtn 11.
  7. E

Lola

Aijaa :o
  8. E

Lola

Mitä kommentteja se laukoi? Mun piti ensin katsoa häät mtv:ltä, mutta sitten, kun näin juontajat ja kun kukaan ei esitellyt kutsuvieraita (ainakaan silloin alussa, kun katsoin), niin vaihdoin ylelle ja siellä oli sentään hyvät kommentoijat.
  9. E

Äidin muru täyttää tänään 3v

Onnea jokaiselle synttärisankarille! :flower: =)
  10. E

eikö muksuilla oo tosiaankaa mitää nukkumaanmenoaikoja???

Meillä on selkeät nukkumaanmenoajat myös näin kesäisin. Tosin meillä lapset menevät kyllä ihan vapaaehtoisesti sänkyyn silloin, kun pitää, koska temmeltävät koko päivän ulkona. Esikoinen 6v simahtaa n.20, keskimmäinen 4v n.19.30 ja kuopus 2,5v n.19.00. Kyllä lapsilla pitää olla jonkinmoinen...
  11. E

Monelta heräsit tänään ja miksi?

Keskimmäinen herätti klo 7.
  12. E

HETI, ku saan raskaustestistä plussan..

Just näin =) Sitten linkität muutamia tikkukuvia, että "No, näkyyks tässtä? Entä tässä? No tässä ois kolmas tikku!" :D Mä en ole edes raskaustehtiä tehnyt/mulle ei ole tehty neuvolassa, mutta meinaanpa tästä lähteä neuvolalääkärin sisätutkimukseen =) Nimim. En jaksanut testata |O
  13. E

Supistaa, supistaa, vaan ei lähde synnytys käyntiin :(

Mulla ei ollut mitään tuntemuksia ennen tuota sisätutkimusta, mutta sen jälkeen kyllä oli :x Alaselkä alkoi kivasti jomottaa heti, kun tutkimuksesta autoon istahdin ja sitä kestikin koko päivän. Lääkärirouva oikein kehaisi, että miten hän on tunnettu siitä, että saa sormellaan puhkaistua...
  14. E

Mulla auttoi kolmosta odottaessa kunnon kovakourainen sisätutkimus, MUTTA olin tuolloin jo rv 41+5 ja tyttö syntyi seuraavana päivänä. Tosin, samanlaiseen sisätutkimukseen en hevillä enää menisi. Oli sen verran kovakourainen lääkärirouva, että minäkin, joka en ole kipuherkkä, ulvahdin kivusta.
  15. E

Niin ikävältä kuin kuulostaa, niin odotus tepsii :/ Eipä tuohon muu oikein auta.
  16. E

mitäs jussi suunnitelmia teillä on?

Mennään maalle mun vanhemmilleni :heart: Hyvää ruokaa ja parasta seuraa, leikkejä lasten kanssa :heart:
  17. E

Kaikkein paras eli se teillä tehtävä juhannussalaatti?

Perunasalaattia eli keitettyjä, pieniksi kuutioiksi pilkottuja pottuja, sipulia, suolaa, tilliä ja kermaa :p Toiseen salaattiin (mun lemppari) tulee rapeaa ruukkusalaattia, punasipulia, tummia viinirypäleitä, sinihomejuustoa ja kastikeeksi sekoitetaan hedelmäistä vinaigrettea (makuna...
  18. E

Mistä löytää kotimasta retiisiä?

Kaupasta :D Ainkin tuossa "meidän" KKK-Supermarketissa oli viime viikolla (ostin ja popsin pois).
  19. E

Mikä ohjeelma teillä tänään?

Eipä paljon mitään. Neuvolalääkäri ois mulla 14.40, joten sinne mennään ja sen jälkeen ulkoilua, ruoanlaittoa, lasten kanssa touhuamista.

Yhteistyössä