kuva
Tuun ja laitan sen aijaa:han ja linkitän tänne! Ihan vaan siksi, ku kaikki muutkin tekee niin
Taidanpa tehä lähipäivinä, niin voidaan porukalla tihrustaa, onko kahta viivaa vaiko eiAlkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Tee aikaisn testi että saahaa haamu mitä tiirailla :saint:
Just näin =) Sitten linkität muutamia tikkukuvia, että "No, näkyyks tässtä? Entä tässä? No tässä ois kolmas tikku!"Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Tee aikaisn testi että saahaa haamu mitä tiirailla :saint:
Itse tein juuri aamulla tuon digitaalisen ja on kyllä niin helppo. Raskaana sen mukaan olen. Aiemmin olen tehnyt noita viiva testejä ja kyllä sitä on tullut tihrusteltua. tosin yksin ja miehen kanssa vaan Tosin mitä luin niin tuo digi testi ei olisi niin hyvä?? voi kuulema antaa vääriä plussia jonku foorumin mukaanAlkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Osta se digitaalinen niin ei tarvi tiirailla. Ärsyttää ne joiden pitää tehdä asian aina vaikeimman kautta.
Onnea plussasta!!!! Katotaan sitä mun mahdollista plussaa sit parin päivän päästä yhessä <3Alkuperäinen kirjoittaja ..:Itse tein juuri aamulla tuon digitaalisen ja on kyllä niin helppo. Raskaana sen mukaan olen. Aiemmin olen tehnyt noita viiva testejä ja kyllä sitä on tullut tihrusteltua. tosin yksin ja miehen kanssa vaan Tosin mitä luin niin tuo digi testi ei olisi niin hyvä?? voi kuulema antaa vääriä plussia jonku foorumin mukaanAlkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Osta se digitaalinen niin ei tarvi tiirailla. Ärsyttää ne joiden pitää tehdä asian aina vaikeimman kautta.