laitetaanpas koko perheen vaatekalluppi :D "tylsää-minullako"

• Viestiketjun aloittaja Lily Satine
  • Ensimmäinen viesti
Lily Satine
itsellä musta, tiukka, melko avara t-paita ja sininen polvimittainen farkkuhame, paljaat varpaat. medaljongi kaulassa
tyttärellä 1v vaaleanpunainen hihaton toppi ,jonka edessä kuva hello kittystä drinksulasin kanssa ja mustat trikoohousut, siniset liukueste -sukat
mies nukkuu mustissa muumi boksereissa

non ni, teidän vuoro :D

Mulla miehen t-paita ja reisitaskuhousut (siis housut on ihan mun) :LOL: Näitä vaatteita laittaessa mä mietin, että onneks en oo tänään menos mihinkään mut sittenhän tässä menin paljastumaan.. :D

9kk ikäisellä sukat ja kiva elukkakuosi potkupuku.

Mulla Marimekon sini-valkoraidallinen T-paita ja pikkarit (vaaleat).
Tytöllä pitäis olla Hannah Montana T-paita ja vaaleanpunaiset caprit.
Isäntä laittoi varmaan farkut ja joku T-paita sillä on kait ja se huomiovärinen takki, lähtenyt ennenku heräsin niin ei tarkkaa tietoo...

Mulla on farkut, vihreä t-paita ja vaaleanpunainen vetoketjullinen huppari (sukat pitäis vielä hakea kun paleltaa), likka on ulkona leikkimässä ja päällä on punainen kukkamekko, valkoinen bolero ja vaaleanruskeat sukkahousut (neiti itse valitsi vaatteensa :D ) sekä vaaleanpunaiset crocksit ja valkoinen lippis. Mies nukkuu mustissa boksereissa ja mustassa hihattomassa paidassa.

Suzyanne
Mulla tummanharmaat farkut ja musta-beigeraidallinen trikoopaita. Miehellä musta t-paita ja mustat bokserit. 1 v. 1 kk pojalla ei mitään, kun kakki juuri, ja vaatteet sotkeentui, mies on häntä juuri pesemässä. :D

vieras
Mulla mustat legginssit ja violetti-valkea-raidallinen pitkähkö paita. Huivi päässä, hiukset kaipaa pesua. Miehellä työkamppeet. Pojalla (1v.) vihreä Bamse-body ja ruohonvihreät velourhousut.

olava harmaana
8kk on vaippa
3v pitkähihanen mekko
11v:sät en tiiä ku on mummilla
miulla on maastokuvioiset housut, turkoosi toppi ja maastokuvioinen huppari
ex ukolla on verkkarit ja kollari (tuli jeesaamaan kanilan rakentamises)

Mulla musta toppi ja mustavalkoinen hame.
Keskimmäisellä (poika) farkut ja kauluksellinen t-paita.
Kuopuksella (tyttö ) valkoiset ns. haaremihousut (ei kyllä läheskään yhtä lötköt, mutta en tiedä, miten muuten noita kuvailisi) ja musta-pinkki Hello Kitty-paita.
Miehellä oli beiget housut, tumma paita ja beige takki, kun kouluun lähti.

Esikoisen vaatetuksesta en tiedä, kun on mun vanhemmillani.

Tytöllä Hello kitty t-paita ja marimekon kukkalegginsit jalkaan laitetaan sandaalit kun lähdetään liikkeelle
Mulla capreiks käännetyt farkut ja roosa toppi ja luultavasti potkasen puukengät jalkaan.
Miehellä on mustat työhousut ja musta hihaton paita, kai sillä takkikin matkassa kulkee mut tuskin päällä.

Mulla on mustat housut + harmaa t-paita jossa pääkallo
Esikolla mustat housut + harmaa collegetakki muttei oo hajuakaan mikä t-paita on alla ...
Toisella tytöllä on mustat leggarit + ruskeat shortsit ja musta Rock t-paita
Kuopuksella maastokuvioiset housut + omena t-paita

Mies nukkuu vielä joten vaatetuksesta ei vielä tietoa

Mulla farkkustretchit, retrotunika jossa ruskealla pohjalla punaisia, valkoisia ja beigeja pikkupalloja ja punaiset ballerinat työasuna.

Alkkareina mustat pitsireunaiset puuvilla-alkkarit ja beiget rintsikat.
Yleensä tykkään käyttää kivoja yhteensopivia rintsikoita ja alkkareita, mutta nyt pitäisi ostaa isompia rintsikoita, kun rinnat on pullahtanut, rv 12... :D

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Mulla farkkustretchit, ruskepunainen retrotunika ja punaiset ballerinat työasuna.

Alkkareina mustat pitsireunaiset puuvillaalkkarit ja beiget rintsikat.
Yleensä tykkään käyttää kivoja yhteensopivia rintsikoita ja alkkareita, mutta nyt pitäisi ostaa isompia rintsikoita, kun rinnat on pullahtanut, rv 12... :D
...niin ja poitsulla hoidossa vihreät veluuriverskat ja turkoosi paita jossa kilpikonnan kuva.

Miehellä varmaan kotona jalassa harmaat olohousut ja ruskea t-paita.

vieras
mulla on henkkamaukan musta imetyspaita,vaikken imetäkkään :D ja mustat peperoni collegehousut,vauvalla 5kk on ruskeat samettihousut,siniset sukat ja valkoinen body missä lukee 100% suloinen,paljon haleja.miehestä en tiiä ku lähti aamulla töihin kun oltiin vielä vauvan kanssa nukkumassa.

IhanaValo
Itellä on violetti Kiroileva siili-t-paita ja mustat leveät caprit,vai oisko tää jopa housuhame..tai jotain sinnepäin. Alusvaatteet on kans.
Esikoisella on pikkarit ja kuopuksella vaippa. Eikä muuta..kotona ku ollaan.

Mulla vaaleapesuiset Leviksen pillit ja vaalea roosa trikoopaita, jossa jotain rypytyksiä, 1-v. pojalla punainen t-paita, jossa nepparit edessä ja v-kaula-aukko sekä vaippa (on päiväunilla, aamulla oli vielä farkut), miehellä beiget polvimittaiset shortsit ja punainen pikähihainen vaarinpaita.

Yhteistyössä