Hakutulokset

1. E

G: montaako kieltä perheessänne puhutaan

Meillä puhutaan kahta kieltä, suomea ja englantia, mutta lapset kuulevat myös ranskaa ja isänsä "oikeaa" äidinkieltä (ns."kyläkieli" ). Minä ja mies puhumme englantia, mies puhuu lapsille englantia ja minä lapsille suomea. Ranskaa kuulevat esim. kun mies puhuu puhelimessa tai ystäviensä kanssa...
  2. E

Keksikää meidän pojalle nimi!!!

Joose, Joosua, Petteri, Santeri, Artturi
  3. E

Mitä sinä tuumit jos tyttölapselle...

En mitään kummempaa ajattelisi.
  4. E

Kenen julkkiksen kanssa olisit "sillai"?

Niitä on NIIIIIIN monia :laugh: Taye Diggs hyvänä ykkösenä :p
  5. E

Miksi ei ollut kunnon kampausta?

Kaunis morsian, ihana sulhanen, ihanat häät ja NIIIIIIIIN onnellisen oloinen pari, että ihan vieläkin kylmää :heart: :heart: Tuo Victoria oli niin ihana, kun pikkutyttömäisen rakastuneesti katseli Prinssiään ja Danielkin liikuttui alttarilla....ja mä kotisohvalla :'( :D :heart:
  6. E

Nätti LYHYT tytön nimi??!! 3-4 kirjainta!

Elea, Eden, Essi, Isa/Iisa, Mona
  7. E

Osaisko jo viisas neuvoa? (telkkarista katosi kanavat)

No NYT ne kanavat tuli =)
  8. E

Espoossa asutaan.
  9. E

Kerrostalossa. Oon yrittänyt kuikuilla naapureita kysyäkseni, onko heillä samaa vikaa.
  10. E

Katsottiin lasten kanssa aamun Pikku Kakkosta ja yhtäkkiä ruutuun pamahti teksti "service not available" ja kaikki kanavat hävisi (tai siis kuva hävisi, ohjelmaa ei tullut). Otin kaikki mahdolliset piuhat irti, laitin takaisin, tein kanavahaun - ei mitään. Signaalitason voimakkuus on, mutta...
  11. E

Mitäs herkkuja teillä nyt sitten on häiden ajaksi

Arvatkaa, alkoiko mun nyt tehdä mieli irtokarkkeja!!! :p :p
  12. E

Mitäs herkkuja teillä nyt sitten on häiden ajaksi

Alkoholitonta valkkaria, vichyä, uusia porkkanoita, mansikoita ja fetasalaattia. Nää herkut ois mulla kyllä ilman häitäkin =)
  13. E

Lodger Shelter - kantoliina

:attn:
  14. E

Mitähän se Victoria ajattelee nyt?

Mulla ois hänen tilanteessaan ainakin löysät housuissa :whistle: mutta toivottavasti hänellä ei ole, vaan on ihana olotila.
  15. E

Lodger Shelter - kantoliina

Onko kokemuksia? Mä ehdin myydä rintarepun ja nyt mietin, että olisko tuollainen hyvä.
  16. E

maailma olisi parempi paikka jos....

Tää on totta. Mä usein jään monttu auki useista kommenteista. Kuitenkin suurin osa täällä kirjottelevista on aikuisia ja perheellisiä ihmisiä, mutta teksti ei todellakaan ole sen mukaista.
  17. E

Musta ois muuten kiva tietää, että kuinka moni musta täällä oikeasti harmautuu vastatakseen veemäisesti tai tehdäkseen veemäisiä aloituksia.
  18. E

Tää on kyllä paska palsta !!

Onks täällä joku jonkun moden nimen maininnut?
  19. E

Eikä meidän 6v (jestas, missäköhän pimennossa olen poikaa pitänyt :)). Mutta...ei mua paljon hetkauta, jos jonkun lapsi sitä sanaa käyttää, enkä siitä erikseen kenellekään mainitsisi. Täällä näkee paljon rumempaakin tekstiä, johon olisi puuttuminen.

Yhteistyössä