Mun mummi oli syntyny 1916.Alkuperäinen kirjoittaja m:Jos saan joskus tytön, niin hänen nimekseen tulee Eila. Mun oma rakas Mummini oli Eila. :heart:
No voi ei, mutta et varmaan pysty välttään kaikkia sellaisia asioita, jos tuostakin se mieleen tulee.Alkuperäinen kirjoittaja heikku:Voi ei, pitikö avaa tää. Mun isä kuoli 07 ja sen viimosen naisystävän nimi on Eila
Meillä on vuoden ikäinen Alma jolle tuo nimi olisi annettu jokatapauksessa koska on isoäitini nimi. Kuulin kyllä että Alma on muka lehmän nimi. Ei mtän väliä. Eila on itseasiassa kaunis nimi kun sitä makustelee ja jättää kaikki assosiaatiot sikseenAlkuperäinen kirjoittaja Maija:Kyllä sekin sieltä kohta muotiin tulee, ja hyvä niin. Joku aika sitten Alma olisi varmasti tuntunut karmealta mummojen nimeltä, mutta kylläpä vain nyt päiväkodit ja kohta alakoulut ovat Almoja väärällään.
Nimien kierto on yleensä kolme-neljä sukupolvea, niin että tuoreet vanhemmat antavat lapsilleen omien isovanhempiensa tai iso-isovanhempiensa nimiä, mutta eivät omien vanhempiensa nimiä.