Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap huhuu
Kaipaisin sulta vastauksia mulle, mulla kun on vähän kiikunkaakun olot nyt päällä. Kyselin siis tossa aikaisemmin lapsen hoidosta ja ikävästä.
Kävin tässä välillä viemässä koiran ulos.
Tyttö oli jo aiemmin viikon yksinään samassa paikassa ja viihtyi siellä erittäin hyvin.Miehen sisko= tyttären kummitäti rakastaa lapsia ja tulee todella hyvin heidän kanssaan toimeen.
Kyllä ekalla reissulla tytöllä tuli ikävä ja mies lähti sitten hakemaan kotiin sadan kilsan päästä.Tyttö ei sitä myöntänyt, mutta sen huomasi puheesta puhelimessa kun koko ajan hoki, isi, isi.
Eme ole kovin usein erossa.Korkeintaan 2 krt vuodessa, mutta useimmiten kerta/ vuosi.
En nyt osaa sano että se niin rankkaa olisi, kun oli erossa, mutta päivittäin tyttö oli mielessä ja ovat olleet nytkin, kun ovat molemmat siellä.Sisarensa täyttää ens kuussa 10v.Tytöllä on vielä astmalääkitykset päällä ja sen lisäksi 2 viikon antibioottikuuri ja toki olen miettinyt ettei tule mitään ylläreitä niiden suhteen, mutta kaikki on siellä mennyt hyvin.Tiiviissä yhteydessä olemme olleet.
Mulla on kyllä ollut tosi tylsää, kun nuorimmat ovat olleet poissa.Ei noista isommista 19v,17v ja 14v ole oikein sillä tavalla seuraksi kun noista pienemmistä