Lola

• Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
bb
Luulisi että edes myöntäisi mokansa, ja pyytäsi anteeksi aiheuttamaansa pahaa mieltä, mutta ei: vaihtakaa kanavaa!

No sen tein, ja varmaan kaikki muutkin.

VOI ETTÄ ÄRSYTTÄÄ TOI ÄMMÄ!

ap
Itse on silikonitisseineen ja paksuine jalkoineen muuttunut oikein tantan näköiseksi.
Huh mikä tyyppi, huh huh! Mitäs me julmurit-nimimerkki: olisit ostanut vaan ne jätskit lapsellesi ja rangaistukseksi näyttänyt Lolaa kolmoselta, jos tallensit. Ei vaan, ei lapsia saa tietenkään niin julmasti rangaista.
Päätin aloittaa mtv3-boikotin, ellei kanava pyydä anteeksi kotkon puolesta.
Ja sitä naamaa en enää ikinä katso, se on varma. Miltään kanavalta.

ap
Katsojilta, of course! työnantajalta tuskin heruu tuollaisen lausunnon "vaihtakaa kanvaa" jälkeen jatkopestejä. Varsinkin, kun mainostajien rahat on kyseessä.

Joko ymmärsit?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Katsojilta, of course! työnantajalta tuskin heruu tuollaisen lausunnon "vaihtakaa kanvaa" jälkeen jatkopestejä. Varsinkin, kun mainostajien rahat on kyseessä.

Joko ymmärsit?
No en ymmärtänyt. Sen takia pitäs antaa potkut, että SÄ sanot jossain palstalla, että "vaihtakaa kanavaa"?
Anteeks, mutta

:LOL: :LOL: :LOL:

ohis
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joko ymmärsit?
No en ymmärtänyt. Sen takia pitäs antaa potkut, että SÄ sanot jossain palstalla, että "vaihtakaa kanavaa"?
Anteeks, mutta

:LOL: :LOL: :LOL:
Ei se nyt ihan noin mennyt. Lola oli sitä mieltä, että voi vaihtaa kanavaa...

surku
Niin makaa kuin petaa...kyllä hän ton edestää löytää kun alkaa juontokeikat ja ohjelmat huveta. Joskus tosiaan kannattas pitää suuta soukemmalla ja omat mielipiteet hieman aisoissa. Varsinkin tän jälkikritiikin jälkeen. Jos niin kuin yhtään haluaa hommiaan jatkaa.

Toki näitä "aukojia" aina löytyy, mutta moni heistä omaa niin vahvan ammatillisen tausta/osaamisen että oikeasti on varaa laukoa julkisestikin.

Mitä kommentteja se laukoi?

Mun piti ensin katsoa häät mtv:ltä, mutta sitten, kun näin juontajat ja kun kukaan ei esitellyt kutsuvieraita (ainakaan silloin alussa, kun katsoin), niin vaihdoin ylelle ja siellä oli sentään hyvät kommentoijat.

mie
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:

Mun piti ensin katsoa häät mtv:ltä, mutta sitten, kun näin juontajat ja kun kukaan ei esitellyt kutsuvieraita (ainakaan silloin alussa, kun katsoin), niin vaihdoin ylelle ja siellä oli sentään hyvät kommentoijat.
oli kikatellen toisen juontajan kanssa haukkunut puvun yms.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

oli kikatellen toisen juontajan kanssa haukkunut puvun yms.
Aijaa :eek:

vieras

Ihmettelin kans kun kaikki tuppisuina seurasivat vieraiden saapumista ja vaihdoin kanavaa, onneksi näköjään :D Eivät tainneet tunnistaa kruunupäitä...

Yhteistyössä